DF' s Svineri!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 09:11

At angribe et programmeret menneske,
Endda et menneske der er programmeret
til ikke at forsvare sig!

Er endnu vaerre end at angribe et menneske
uden ben og arme, de kan stadigvaek bide for
at forsvare sig!

Hvorfor ikke tortere dem kvante mekanisk aktive?
De render jo ikke nogen steder!

Paafoere dem smerte!
Hvad hedder saadan en? El stav!
Hvor meget skal der til foer folk i naerheden
bliver skeloejede?

Det bedste tidspunkt er lige naar de kommer hjem
Fra hospitalet, det er der torturen skal koeres ind!

Fordi saa er det bare shock og trauma efter ulykken!

Fordi hvis at smerten de bliver paafort er for lav,
Til at de bliver brugbare medlemmer af samfundet
igen, saa skal der simpelthen bare mere smerte til!

I ved selv hvad de har gjort!

Jeg vil se om en kroebling hjerne kan noget,
som voodoerne ikke kan!

Desuden er det heller ikke noedvendigt,
med programmering der foerst faar dem til at
oedelaegge dem selv socialt!

Der kan bare koeres tortur ind hele tiden!

I ved sku da hvordan de er!
De bider folk og altmuligt!

Naar de er sindsyge af tortur!

Det er deres politiske holdninger!
Svinene skal ned med nakken, de skal fandme oedelaegges!
Samtidig saa sidder de og antyder at dem der har
taget benene af er nogle svin, selv om det er tydeligt,
At saadan som de bider folk naar de faar el-staven, at
de er nogle voldelige vanvittige, proev at taenke hvor
meget ballade de ville have lavet hvis de ikke var gjort
forsvarsloese!

(ogsaa selvom de ikke havde nogle problemer foer
benene blev taget af)

(og jeg har mine ben og arme endnu!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 09:46

On Sun, 10 Jul 2011 10:10:56 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> meget ballade de ville have lavet hvis de ikke var gjort
> forsvarsloese!

> (ogsaa selvom de ikke havde nogle problemer foer

Det bedste ville muligvis vaere hoved amputationer,
Hvor hoveder kunne saettes i et lille tribune
Lidt ligesom paa et stadion, med dialyse maskine
osv... nedenunder, og en storskaerm foran!

Noget Elektronik og smertesignaler sendt til deres limbic system, alt
efter hvordan kursen er paa udvalgte aktier!

Quantum Entangelment!
En kort indkoerings periode, og saa skal der selvfolgelig
ogsaa vaere en gaffel som folk i raseri og misunddelse
Kan stikke dem med fordi, de kan
"saadanne nogle ting, som andre ikke selv kan"

Samtidig er det vigtigt selvfolgelig, at oedelaegge
Enhver form for kommunikation fra dem, saadan
de fremstaar som enten vanvittige eller loegnhalse!
eller slet ikke fremstaar som noget!

Og for en sikkerheds skyld, skal deres store
"ondskab loegnagtighed" forklares overalt!

Desuden skal sarkastiske og psykisk oedelaeggende
Indlaeg de skriver i nyhedsgrupperne, evt. Bruges
til at pastaa at de mangler medfooelelse med andre
og nok er en slags psykopater!

Dem der har gjort dem til tortur hoveder skal beloennes,
For deres store indsigt i hoeved amputations teknologi,
saaledes at nationen ikke halter bagefter andre nationer
Feks...Kina!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 10:07

On Sun, 10 Jul 2011 10:46:15 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> For deres store indsigt i hoeved amputations teknologi,
> saaledes at nationen ikke halter bagefter andre nationer

Desuden skal de ogsaa vide med sikkerhed:
"at det andre har gjort ved dem som de ikke bryder sig om,
i virkeligheden er noget de selv har gjort ved andre"
de kan bare blive tilfoert smerte signaler i en uges tid,
Og faa at vide at det foerst gaar vaek, naar de ved det
med sikkerhed!(evt emdr/hypnose kan bruge til at forklare
det til underbevidstheden!)

Naar de foerst er koert ind, og ved ondskaben de har
gjort ved andre"taget deres hoved af, sat dem i hoved hylden,
og paafoert dem smertesignaler indrtil de tror det er
Noget de selv har gjort ved andre fordi saa acceptere
de nemmere ondskaben de har vaeret udsat for,
ved at tro de bliver straffet for et eller andet!

(og nej jeg er ikke en sadist!)

Se evt. de skeloejede paa tv-kanalen tv2news!
"goer noget for folks religion"
"du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
For dig selv"
"goer alting paa en maade der er grimt for dig selv"

Det var ret livsnoedvendigt at forklare hoejre ekstremister
i Vesten at der er god grund til at frygte det kvante mekaniske
mareridt(Helvede)

Da der blev indsat en farvet praesident i Nord Amerika!
Saadan at de i deres entusiasme ikke gjorde noget
U-Overlagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 10:18

On Sun, 10 Jul 2011 11:06:42 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> mareridt(Helvede)

> Da der blev indsat en farvet praesident i Nord Amerika!
> Saadan at de i deres entusiasme ikke gjorde noget

Desuden kan de jo altid, blive koert ind, indtil
De faar det indtryk at DF goer det der er bedst for dem!

Og hvis de faar flertal i tinget, saa gaar det ihvertfald vaek,
det grimme!

De er kun lige et valg vaek, og de ved selv at de onde
Muslimer ihvertfald er dem der goer hovedamputationer!

Meningsmaalinger i loebet af dagen, og valgresultater!

Et godt valg og smerten forsvinder med det samme,
daarligt saa tager det ihvertfald en maaneds tid!
(det skal vare programmering der koere fra hukommelsen)

Ellers oedelaegger de bare udstyret,

(og nej jeg er ikke en sadist, har aldrig vaeret det!)

Det er hovederne de er saa masochoistiske allesammen!

(Nej, sandheden jeg er ikke en sadist)

Og bliver det heller ikke, det er en af de ting der er absolut
livsnoedvendig for mig selv!

Ellers afliver jeg mig selv!

Det jeg fik besked paa var:

At blive en: Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Jeg afliver bare mig selv!
(hvis jeg bliver en af de ting, saa er alting slut alligevel!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 10:47

On Sun, 10 Jul 2011 11:17:44 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Jeg afliver bare mig selv!
> (hvis jeg bliver en af de ting, saa er alting slut alligevel!)

"Eller hvad med, du skal have et daarligt liv!"
"Du maa aldrig have noget du gerne vil have"
"Goer det der er bedst for dem der tog benene af!"
"Du skal vaere et nedbrydt vrag"
"Oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages
af andre"

Nazist,Perverser,Alkoholiker,Pillemisbruger

Saa gaer det grimme vaek!

Jeg har vaeret udsat for det i tretten aar!
Og siddet og gjort det der var bedst for Bjoernholt
DF(fordi der blev sat lighedstegn mellem
Landet Danmark og det politiske parti DF)

Goer noget for folks religion!
Helvede er aegter! Oversvoemmelse i New Orleans,
Jordskaelv paa Haiti aegte, vodooerne er blevet oedelagt
Fordi de goer levende doede med tetradoo toxin!

Og arten er blevet myrdet!
Der er ikke en skid i kan goere ved det!

Hvad har jeg ud af det?

Hvem sagde goer noget godt/positivt for dig selv?
Smilede og klappede mig paa armen?

Langt tid efter jeg fik besked paa,

"Forstaa alting paa en maade der er vaerst for dig selv"
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Det skal koeste dig"?????

Hvad skal koeste mig?

Blive deprimeret?
Gaa med til at proeve emdr, blive forsoegt programmeret
til at stemme DF?

Blive filmet mens jeg sidder med spraengt trommehinde
og lim i oeret og siger ordene
"jeg vil kneppe kvinder med en hund"

Og bagefter se det i sjove hjemmevideoer?

Fordi DF's sociopater og psykopater syntes at det er sjovt,
Og hvis jeg ikke kan lide det politiske parti DF,
Saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af
Muslimske hunde!

Blive udsat for den ene vanvittige svinestreg
efter den anden i saa mange aar!

Og samtidig soerge for at de skyldige bliver anset
for at vaere uskyldige?

Bone folk i hjernen til at tro jeg lyver?

Hele tiden koere paa graensen, hvoor meget skal der
til foer jeg afliver mig selv?

Faa folk til at overfalde mig ved at sidde og stirre
ud i luften, og soege for at de faar en erstatning og
jeg skylden, kan min underbevidsthed og brainstem slippe
afsted med det eller er der et punkt hvor det er absolut
livsnoedvendigt at slappe af?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 10:54

On Sun, 10 Jul 2011 11:46:30 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> jeg skylden, kan min underbevidsthed og brainstem slippe
> afsted med det eller er der et punkt hvor det er absolut

Og nej, jeg har heller ikke nogen koens sygdomme!
Eftersom jeg ikke har haft sex siden jeg var 19 aar gammel!

Bortset fra at jeg blev voldtaget af baade
kvinder og maend i Humlehaven 27,
I aarene mellem 1998-2003!

Hvordan tror i det er at folk finder ud af at jeg har ret
Den enen dag og den andenn er bonet i hjernen til
at tro noget andet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 11:38

> [...]

> jeg skylden, kan min underbevidsthed og brainstem slippe
> afsted med det eller er der et punkt hvor det er absolut

Har det lidt bedre fysisk!
Kan vaere jeg har overbevist lidt flere mennesker
om at jeg har galoperende vanvid, og programmering,
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
har besluttet at det er tid til at skrue lidt
ned for torturen(smerte signaler til limbic system!

Sane Peter