De sindsyge!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 14:23

Karsten Bjoernholt er tydeligvis en Sindsyg!
Der naegter at se virkeligheden i oejene,
Og acceptere det simple faktum at han har
torteret og programmeret en forsvarsloes person
kvante mekanisk aktiv indtil jeg har oedelagt
En russisk ubaad fordi den "ogsaa var Karsten"
(Oscar Kursk) og brugte
"Store Peter/Peter den store/Pyotr Veliky"
som oevelses maal!

altsammen fordi det dumme svin af en foraedder,
ikke kunne programmere mig til at stemme paa
det politiske parti DF!

Trods flere beviser, bla.. Skeloejede kvinder fjernsynet
(tv kanalen TV2News),
Jordskaelv paa Haiti og andre steder!
(Hvor de ogsaa syntes at folk skal goeres uvaagne, levende doede via
tetrado toxin istedet for emdr og medicinal industriens slaa ihjel i
hjernen!)

Han har tydeligvis brug for at faa sin virkeligheds
opfattelse justeret indtil han acceptere at han vitterlig
Kommer i det kvante mekaniske mareridt
Helvede for altid naar han doer!
(Evig tortur! Hvem er de rigtige til den straf?)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 15:03

On Sat, 09 Jul 2011 15:22:50 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Kommer i det kvante mekaniske mareridt
> Helvede for altid naar han doer!
> (Evig tortur! Hvem er de rigtige til den straf?)

Desuden har emdr ikke hjulpet min Depression
(seratonin mangel) , jeg spiser lidt aspartam og moerk
Chokolade en gang imellem, saa en depression kan
ikke torteres vaek!

Noget med maven og Seratonin mangel, stammer
Helt tilbage fra en blindtarms operation da jeg var
barn, passer meget godt med hvornaar jeg blev lidt
inadvendt!

Og mistede lysten til alting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 15:08

On Sat, 09 Jul 2011 16:03:07 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Helt tilbage fra en blindtarms operation da jeg var
> barn, passer meget godt med hvornaar jeg blev lidt

Desuden saa er medfoelelse flyttet over paa, fiktive
personer i film og boeger!

Jeg tror det er fordi det er saa uvirkeligt, at blive
torteret fordi jeg var deprimeret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 15:31

> [...]

> Helt tilbage fra en blindtarms operation da jeg var
> barn, passer meget godt med hvornaar jeg blev lidt

Og Arten er blevet myrdet og i kommer allesammen
i det kvante mekaniske mareridt for altid naar i doer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 15:59

On Sat, 09 Jul 2011 16:31:22 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> ihjel

> Og Arten er blevet myrdet og i kommer allesammen
> i det kvante mekaniske mareridt for altid naar i doer!

> Sane Peter

Men i det mindste er det ikke lykkedes at goere
Mig til en Nazist,Perverser,Pillemisbruger eller
Alkoholiker!

Og mit Testosteron Niveau og dermed
IK/vågenhed/klarhed/overblik er paa vej i vejret!

Testosteron til Konflikt og Sex
(øger klarhed,naervaer og vaagenhed!)

Desuden er min underbevidsthed igang med at
planlaegge "Haevnen" Kapitel 2

Hvor karsten Bjoernholt alle hanns kollegaer
Og alt deres afkom doer i haendelige uheld paa
verdensplan, for deres mordforsoeg paa mit afkom!
Ved simpelthen at programmere mig til ikke at have sex!

Og selvfolgelig ogsaa de kvinder de har gjort til
moegsaekke, beholdere for genetisk affald
i ni maaneder!

"goer noget for folks religion"

De kvinder som min hjerne, traenet igennem mit liv!
Med overlegen regnekraft og viden har styret til dem!

De er saa roevrendt i forvejen!
De har ikke faaet genetisk materiale
fra den mand der kan og faar det nu heller aldrig!

Der er en grund til at jeg er saa berygtet, i fortiden!

Altid den gode indtil folk er svin overfor mig!
Det er mig der har bygget den verden i lever i!
(Quantum Entangelment via en singularitet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 16:17

On Sat, 09 Jul 2011 16:58:55 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Altid den gode indtil folk er svin overfor mig!
> Det er mig der har bygget den verden i lever i!
> (Quantum Entangelment via en singularitet!)

Jeg har stor tiltro til ordensmagtens dys-funktionalitet,
i at holde de sindsyge vaek mens jeg goer religioese
mirakler!

Det er primaert blandt de gamle danere der er stor
opbakning, til at hjaelpe maendene med skaeg,
Der slaas mod den mest doedbringende krigsmaskine
menneskeheden nogensinde har konstrueret
Nato!

Der stadigvaek bloeder sort!

Og hvis jeg kan faa deres AK til at le!
Saa er mange villige til at gove deres liv, for at
faa mareridtet kaellingerne har gjort til at holde
op!

Men istedet er jeg begyndt at fjerne de vaerste ved
at kappe deres stamtrae, simpelthen ved at faa
kaellingerne braendt i fortiden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 16:24

On Sat, 09 Jul 2011 17:16:54 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> op!

> Men istedet er jeg begyndt at fjerne de vaerste ved
> at kappe deres stamtrae, simpelthen ved at faa

Men det er stadigvaek intet sammenlignet
med det kvante mekaniske mareridt!

Men naar de er vaek saa har de aldrig vaeret her!
Og er stadigvaek i det kvante mekaniske mareridt,
og tror de har vaeret her!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 16:40

On Sat, 09 Jul 2011 17:23:35 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> med det kvante mekaniske mareridt!

> Men naar de er vaek saa har de aldrig vaeret her!
> Og er stadigvaek i det kvante mekaniske mareridt,

Nej, der er den igen!

Den med at give mig skylden for det jeg har vaeret
udsat for!

Det er foraedderi at programmere landets vaelgere
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Goer det der er bedst for Bjoernholt!
Og et par senere, og folk har vaeret i krig, amputerede
lemmer og det der sker i krig!

Og jeg sidder og goer mig selv til, naesten en foraedder
i folks oejne!

Ren programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 16:47

On Sat, 09 Jul 2011 17:40:02 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> lemmer og det der sker i krig!

> Og jeg sidder og goer mig selv til, naesten en foraedder

Endnu en grund til at jeg gjorde det Kvante Mekaniske
Mareridt for 13aar siden via en singularitet i fortid og
advarede folk om det i fortiden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 17:04

> [...]

> lemmer og det der sker i krig!

> Og jeg sidder og goer mig selv til, naesten en foraedder

Den har ikke taget fat endnu, den med "dumt svin"
Naar jeg skriver ting som faar folk til at syntes jeg
er et dumt svin, paa en maade som goer skade paa mig
selv socialt og maske samtidig skade paa andre!

Saa er jeg ikke et dumt svin men et programmeret
narhoved!

Dumt svin kraever jeg skriver ting som goer fysisk skade
Og psykisk paa andre, uden at det goer skade
paa mig selv!

Og maske endda profitere paa det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-11 17:15

On Sat, 09 Jul 2011 18:04:09 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> narhoved!

> Dumt svin kraever jeg skriver ting som goer fysisk skade
> Og psykisk paa andre, uden at det goer skade

Det er ihvertfald "Grimt for mig selv"
Og "det koster mig noget"
Og det er gjort paa en maade der er
"grimt/vaerst for mig selv"

Det er isaer i fortiden det har vaeret haardt,
Det er nok en medvirkende faktor i at goere
mig deprimeret!

Men jeg er uden tvivl denn bedste til at vaere et
"Dumt svin" naar det kommer til stykket!

Jeg skriver om det, om et stykke tid!

Sane Peter