Gadaffi vil sende martyrer til Europa
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-07-11 22:22

Gadaffi planlægger at sende selvmordsbombere til EU, som tak for NATO's
bombning af Libyen. Og det er nok en af de få muligheder han har for at
svare igen på NATO's aggression.

"Jeg siger jer, det er øje for øje og tand for tand." 2.Mos 21:24

Og så er der de gamle "muhammedanske områder" der skal befries:

The Canary Islands, Sicily, other Mediterranean islands as well as
Andalusia in southern Spain were Arab lands that should be liberated, he
said.
http://www.guardian.co.uk/world/2011/jul/08/gaddafi-threat-to-attack-europe

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-07-11 23:57

On Fri, 08 Jul 2011 23:22:12 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>The Canary Islands, Sicily, other Mediterranean islands as well as
>Andalusia in southern Spain were Arab lands that should be liberated, he

Slipper een libyer over den ny grænsekontrol, har vi en
selvmordsbomber der med kernekraft kan udradere Købehavn

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 18:26

On Sat, 09 Jul 2011 00:56:53 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> >

> Slipper een libyer over den ny grænsekontrol, har vi en
> selvmordsbomber der med kernekraft kan udradere Købehavn

Saa er der bedst hvis de fysisk attraktive kvinder
mellem 17-22 flytter til Jylland(Nord for Tyskland)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 19:09

On Sun, 10 Jul 2011 19:25:55 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]

> urope

> Saa er der bedst hvis de fysisk attraktive kvinder
> mellem 17-22 flytter til Jylland(Nord for Tyskland)

Koglekirtlen blev foer i tiden kaldt den menneskelige
Sjael!

Hvis i har problemer med at sove kan i spise noget
Circadin(Melatonin) det er det koglekirtlen producere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 19:23

On Sun, 10 Jul 2011 20:09:15 +0200, Peter Nicolaysen

Og nej, jeg er ikke en Homo Seksuel!

Men Sjaelland eller Seoul!

Grimt for mig Grimt for jer,
min koglekirtel virker endnu heldigvis!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 20:05

On Sun, 10 Jul 2011 20:23:18 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]

Bare for en sikkerhedsskyld naar nu jeg
Er programmeret til at "vaere et dumt svin"

Ifoelge de fleste bliver folk til dumme svin
Hvis der sker noget med koglen!

Jeg har altid syntes at et aegte dumt svin,
Er en persond der goer biologisk/fysisk/oekonomisk/
psykisk skade paa andre, uden at der kan ske
skade paa det dumme svin!

Og samtidig profitere det dumme svin paa det!

"Du skal vaere et dumt svin"

Grimt for mig, grimt for jer!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Michael Weber

Dato : 10-07-11 18:26

Den 08-07-2011 23:22, Martin Larsen skrev:
> Gadaffi planlægger at sende selvmordsbombere til EU, som tak for NATO's
> bombning af Libyen. Og det er nok en af de få muligheder han har for at
> svare igen på NATO's aggression.

Så skal de liiige huske at fortolde bomberne ved grænsen.