Overrasket!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 16:53

Over manglende beskyldigheder fra
kvinder,børn,krøblinge om forbrydelser jeg
skulle have gjort mod dem, Jeg forventede
det fra Bjoernholt og DJ Aevl, det kan vare
de er bange for at faa bank af politiet fordi
de automatisk gaar ud fra at det er dem!
(og at folk bliver undersoegt! Naar der er tale om det)

Jeg ved ikke helt med min soester, enten er hun
blevet solgt af Bjoernholt ellers er hun vel paa
sommerferie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 17:12

On Thu, 07 Jul 2011 17:52:48 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Jeg ved ikke helt med min soester, enten er hun
> blevet solgt af Bjoernholt ellers er hun vel paa

Det er nopk hendes doetre der er penge i nu!
De har baade udseende og alder til at de ikke
behoever at blive hjemmevaerns medlemmer
for at blive solgt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 17:18

On Thu, 07 Jul 2011 18:11:40 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Det er nopk hendes doetre der er penge i nu!
> De har baade udseende og alder til at de ikke
> behoever at blive hjemmevaerns medlemmer

Kors, jeg sidder virkelig her og goer mig til
En der kan faa skylden for det Bjoernholt og DJ Aevl
har foretaget sig, mens jeg har siddet og stirret
ud i luften i saa mange aar!

Jeg kan huske da de stod og aftalte at vaagne mig
op om 10aar og give mig skylden!

Det er tretten aar siden!

Og DJ Aevls bemaerkning: det virker kun hvis vi
har en at give skylden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 17:25

> [...]

> Det er nok hendes doetre der er penge i nu!
> De har baade udseende og alder til at de ikke
> behoever at blive hjemmevaerns medlemmer

Er det noget med at finde deres nieche i livet?
Efter de er blevet "bonet" i hjernen!

Saa kan de blive mere stabile og mindre ustyrlige,
Og faa "rolige og velfungerende og stabile hjemmeforhold"

Jeg ved ikke engang hvormeget de gaar for skydevaabene
til hjemmeforsvar idag!(jo grimmere jo billigere)
forklarer min underbevidsthed!

Jeg sidder virkelig og goer mig til et dumt svin
Pga Bjoernholt' s programmering, og giver folk
det indtryk at jeg er involveret i den slags!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 17:31

On Thu, 07 Jul 2011 18:25:13 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Jeg sidder virkelig og goer mig til et dumt svin
> Pga Bjoernholt' s programmering, og giver folk
> det indtryk at jeg er involveret i den slags!

Men jeg er da nede og koebe ind engang imellem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 18:40

On Thu, 07 Jul 2011 18:31:02 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Men jeg er da nede og koebe ind engang imellem!

> Sane Peter

Mangler stadigvaek ca. Halvdelen af min IK sammenlignet
Med for tretten aar siden, foer emdr, saadan foeless det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 19:02

On Thu, 07 Jul 2011 19:40:28 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Mangler stadigvaek ca. Halvdelen af min IK sammenlignet
> Med for tretten aar siden, foer emdr, saadan foeles det!

> Sane Peter

Jeg kan hske da jeg blev "justeret" til niveauet af
uvaagen-hed jeg kunne gaa rundt i uden at folk lagde
maerke til det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 19:21

On Thu, 07 Jul 2011 20:01:50 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Jeg kan hske da jeg blev "justeret" til niveauet af
> uvaagen-hed jeg kunne gaa rundt i uden at folk lagde
> maerke til det!

> Sane Peter

Jeg skulle ogsaa goere mig skyldig i en eller anden
svinestreg paa baand, begaaet mod Bjoernholt,
der i 1998!

(saadan han i noedstilfaelde kunne bruge det til
at roevrende mig, hvis hans foraedderi blev naevnt)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 20:14

> [...]
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Jeg kan hske da jeg blev "justeret" til niveauet af
> uvaagen-hed jeg kunne gaa rundt i uden at folk lagde

Bjoernholt, Dj Aevl og andre som dem, den maade de
fungere paa, sig til en af deres ofre om onsdagen
at de altid skal stave ordet skid,skdi
(og siger til dem skal glemme at de har faaet besked
paa det,men bare goere det!)

Om torsdagen faar ofret foran vidner besked paa,
altid at stave eller sige ordet skid, skdi hvis de
lyver om Bjoernholt,DJ Aevl ect.... Og Dj Aevl er uskyldig
osv osv...(og at de skal glemme at de har faaet besked paa
det, men bare goere det)

Og tro at de er blevet voldtaget i en ufo, bilen gik bare
istaa,der var et lys paa himlen osv osv......!

Sane Peter