Jyderne!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 19:47

Der er aldrig nogen der er foedt i Jylland, der kan undgaa den evige tortur i det
kvante mekaniske mareridt!

Pikloese,bedragere,svindlere og tyveknaegte allesammen!

I kan allesammen flytte og goere et Jyde land langt væk og gøre
Aandsvaage Jyde ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 19:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e14ae10$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Og det kvante mekanisk mareridt er Aegte!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-11 19:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e14aea2$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og i kan tage det dumme svin ude paa Junkersvej med, ude ved Balle/Sejs eller hvad
de kalder den geografisk kiksede losseplads!

Skide Hedninge!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 07:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e14b07c$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Programmering har givet en del slip!
Det er "Goer dig upopulaer hos dine naboer"

Det aendre ikke paa at jeg er skide irriteret over uinviterede gaester!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 08:55

On Thu, 7 Jul 2011 08:36:57 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Programmering har givet en del slip!
> Det er "Goer dig upopulaer hos dine naboer"

> Det aendre ikke paa at jeg er skide irriteret over uinviterede

Har det en del bedre her til morgen, syntes jeg bliver lidt for
kraftig paavirket af at ryge cigaretter!

Spiste noget jern igaar aftes(men det goer jeg hver dag!)

Har ogsaa faaet fat paa noget programmering,
Der skulle faa mig til ubevidst at gaa og mumle
ting der giver folk det indtryk at jeg har
knald i laaget, ikke med munden men med struben!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 09:01

On Thu, 07 Jul 2011 09:55:11 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Der skulle faa mig til ubevidst at gaa og mumle
> ting der giver folk det indtryk at jeg har
> knald i laaget, ikke med munden men med struben!

Lidt OT men naar det drejer sig om Jydernes
gaar det nok!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 09:51

> [...]

> Der skulle faa mig til ubevidst at gaa og mumle
> ting der giver folk det indtryk at jeg har
> knald i laaget, ikke med munden men med struben!

Har daaet skubbet til:
"Nazist,Perverser,Alkoholiker og Pillemisbruger"

Det er alkoholiker delen, min metabolisme oeges
kraftigt og jeg faar det vaesentligt bedre ca. 30 minutter
foer jeg indtager Ginseng Tonikum i kaffe(13%)

Det er vist den reaktion alkoholikere har efter de
indtager det!

Der var en vaesentlig forskel paa foerste og anden gang
Jeg var nede i byen idag!

Anden tur var jeg nede i Super Brugsen og koebe
Ginseng Tonikum!

Kropstemperatur osv....

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 11:41

> [...]

> Der skulle faa mig til ubevidst at gaa og mumle
> ting der giver folk det indtryk at jeg har
> knald i laaget, ikke med munden men med struben!

Der er ogsaa en del programmering, der forsoeger
at goere mig til en Scientolog men det skulle
foerst ske efter en del aar!

Foerst skulle jeg undgaa dem og derefter naar der
var gaaet en del aar skulle jeg blive en Scientolog,
Saadan han kunne kalde mig en loegnagtig Scientolog
overfor hans kollegaer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 11:44

On Thu, 07 Jul 2011 12:41:13 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> var gaaet en del aar skulle jeg blive en Scientolog,
> Saadan han kunne kalde mig en loegnagtig Scientolog

Men det skulle foerst vaere naar jeg havde overbevist folk
om at jeg havde knald i laaget og gjort mig uvenner med
mine naboer

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 11:51

> [...]

> var gaaet en del aar skulle jeg blive en Scientolog,
> Saadan han kunne kalde mig en loegnagtig Scientolog

Der var ogsaa en underlig ide om at jeg skulle sidde
Og raabe paa ham jeg fik til at goere Scientologerne,
Som viste sig at vaere en bedrager og narhoved!
(grimt sagt)

Quantum Entangelment via en Singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-11 11:59

> [...]

> var gaaet en del aar skulle jeg blive en Scientolog,
> Saadan han kunne kalde mig en loegnagtig Scientolog

Jyderne er stadigvaek nogle loegnagtige tyveknaegte
Der goer aandsvage Jyde ting!

Sanne Peter