Ble-helvede venter dig forudepMødre opleve~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-11 00:13

Mødre oplever magt ved at kunne tryne barnets far til at skifte
bleerne, og det så jeg aldrig et problem i, for baby er så taknemlig,
når han slipper af med det klamme.
Men i 2009 ku man læse i aviserne om jyske plejehjem hvor de gamle
ringer til kaffestuen for at blive fulgt på toilettet og der svares
GØR DET i BLEEEN, og denne skiftes én gang i døgnet af vikar-holdet
fra Polen, kl4 om natten
Derfor vil jeg starte folkebevægelse SELVHJULPEN i EGET HJEM om at gå
med nederdel og selv overføre urinsjatterne fra skridt til dunk med
minikop og skide i en pose
, som kyles langt uud i haven og sidenhent overføres til
affaldskontainer