Fedt initiativ på Facebook
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 11:00

Jeg skal med det samme sige at jeg ingen sympati nærer for hverken FARC
eller PFLP. Jeg nærer den allerdybeste afsky for den del af den danske
terror-lovgivning som omhandler hvem jeg skal støtte eller ikke støtte. Det
kunne næsten få mig til at støtte disse to organisationer bare alene for at
gøre op med den sindssyge terrorlovs udformning (lige efter Dansk
Folkepartis smag). På Facebook er der oprettet en gruppe som netop sætter
spot på terrorlovgivningen og det synes jeg er helt fint. Desværre varer det
nok ikke så længe for Facebook lukker denne side ned lige som de gjorde med
forløberen til den. Jeg håber at den vil blive ved med at poppe op på
Facebook som noget der ikke rigtig kan stoppes.

Gruppen hedder: Tør du give 11 kr. til P*F*L*P og F*A*R*C ?

Dette indtaster man i søgefeltet efter at man har logget sig ind på
Facebook.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 11:02

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:iUgPp.21009$r52.13689@newsfe02.ams2
> [...]
> Gruppen hedder: Tør du give 11 kr. til P*F*L*P og F*A*R*C ?
>
> Dette indtaster man i søgefeltet efter at man har logget sig ind på

Fandt i øvrigt frem til initiativet via denne udmærkede avis, Arbejderen.dk:

http://arbejderen.dk/artikel/2011-07-01/facebook-lukker-debatgrupper

Fra : N.B.DK

Dato : 01-07-11 11:20

wrote in message news:6WgPp.21010$r52.3228@newsfe02.ams2
> Fandt i øvrigt frem til initiativet via denne udmærkede avis,
> Arbejderen.dk:

Udmærkede? LOL, de kunne med fordel omdøbes til foreningen for hjernedøde i
DK.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 11:42

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Udmærkede? LOL, de kunne med fordel omdøbes til foreningen for
> hjernedøde i DK.

Så ville du være det første selvskrevne medlem af den forening, og dog, du
har aldrig haft nogen hjerne, så hjernedød er du ikke, men til gengæld
hjernemanglende ligesom dit navn jo beskriver, No.Brain.dk.

Fra : N.B.DK

Dato : 01-07-11 11:54

wrote in message news:mwhPp.21011$r52.14965@newsfe02.ams2
> [...]
> dog, du har aldrig haft nogen hjerne, så hjernedød er du ikke, men
> til gengæld hjernemanglende ligesom dit navn jo beskriver,

Jeg kan se du er æresmedlem af omtalte klub, tillykke, så har du da opnået
bare lidt her i livet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 12:14

> [...]
> Gruppen hedder: Tør du give 11 kr. til P*F*L*P og F*A*R*C ?
>
> Dette indtaster man i søgefeltet efter at man har logget sig ind på

Så blev den side vist allerede fjernet men mon ikke den popper op igen
(og-igen-og-igen-og-igen) ? Ellers må de sgu lave en hjemmeside som
omhandler emnet med mulighed for indlæg, selvfølgelig med behørig henvisning
fra adskillige steder på Facebook.

Det skal nok lykkes at få stoppet den censur fra Facebooks side, det er bare
at blive ved og ved og lave det så omkostningsfuldt for Facebook som muligt
at forsøge at censurere. Internettet lader sig ikke styre på den måde, det
bør være læren af det. Det skal jo ikke være en opfordring til at støtte
FARC og PFLP (disse to organisationer kan få et spark i røven fra min side)
men en opfordring til at pisse op og ned af den forkætrede og komplet
idiotiske terrorlov.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 12:18

skrev i en meddelelse news:c_hPp.6207$yn7.1791@newsfe20.ams2

> [...]
> organisationer kan få et spark i røven fra min side) men en
> opfordring til at pisse op og ned af den forkætrede og komplet

Sjovt nok så stopper Facebook ikke gruppen P.F.L.P Gifts. Er det mon den
danske stat som udøver pression over for Facebook i disse timer ? Spændende
at følge.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 12:31

On Fri, 1 Jul 2011 13:17:55 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Sjovt nok så stopper Facebook ikke gruppen P.F.L.P Gifts. Er det mon den
> danske stat som udøver pression over for Facebook i disse timer ? Spændende
> at følge.

Du er godt nok parannoid. Tror du virkelig at Facebook interesserer sig for
hvad den danske stat mener.?

Mon ikke nærmere at de også er imod støtte til terrorister.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 12:38

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du er godt nok parannoid. Tror du virkelig at Facebook interesserer
> sig for hvad den danske stat mener.?
>
> Mon ikke nærmere at de også er imod støtte til terrorister.?

Nej, dit lille pseudo-naive fæhoved, når der er en anden gruppe som
opfordrer direkte til støtte over for P.F.L.P., så er der noget som lugter.
Vi mangler en kommentar fra Facebook, den håber jeg kommer. Jeg har lagt
mærke til at du sjovt nok altid er en nyttig idiot i forhold til
statsapparatet når det bekommer din højrerabiate holdninger godt. Men det er
jo nok en del af din løgnagtige natur.

(ligesom det der med ryggen og din påståede kontanthjælp)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 13:13

On Fri, 1 Jul 2011 13:38:17 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej, dit lille pseudo-naive fæhoved, når der er en anden gruppe som
> opfordrer direkte til støtte over for P.F.L.P., så er der noget som lugter.

Mon ikke bare det er fordi Facebook ikke har opdaget den endnu.?

> Vi mangler en kommentar fra Facebook, den håber jeg kommer.

Hvorfor skulle de dog kommentere noget som helst.? Skal aviser også
forklare/kommentere hvorfor de ikke optager læserbreve fra tosser.?

> Jeg har lagt
> mærke til at du sjovt nok altid er en nyttig idiot i forhold til
> statsapparatet når det bekommer din højrerabiate holdninger godt.

Hvad i alverden har statsapperatet med et privat amerikansk firma at gøre.?

> Men det er
> jo nok en del af din løgnagtige natur.

Påvis bare EN ENESTE løgn jeg skulle være kommet med.!!!

At du ikke tror på virkeligheden, bliver det ikke mindre virkelighed af.

> (ligesom det der med ryggen og din påståede kontanthjælp)

At du ikke tror på virkeligheden, er DIT problem. Jeg kan så let som
ingenting bevise at jeg har dårlig ryg (og IKKE "knald i låget"), og er på
kontanthjælp.

Var det ikke dig der påstod at det var svindel, sidste gang jeg
dokumenterede det.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 13:51

> [...]
> af.

> At du ikke tror på virkeligheden, er DIT problem. Jeg kan så let som

Men du kan godt gennemtæske folk som du truede med her den anden dag... Dine
løgnehistorier hænger jo ikke sammen, mand, indse det dog.

> (og IKKE "knald i låget"), og
> er på kontanthjælp.

Har du ligefrem papirer på din mentale tilstand, ha ha ha...

LOL

> Var det ikke dig der påstod at det var svindel, sidste gang jeg
> dokumenterede det.?

Nej det kan jeg ikke have gjort for jeg har aldrig set den dokumentation.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-07-11 15:41

On Fri, 1 Jul 2011 14:50:38 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Men du kan godt gennemtæske folk som du truede med her den anden dag...

Hvorfor lyver du hele tiden.?

Jeg har på INTET tidspunkt sagt "gennemtæske folk", men kun at en eventuel
angriber ville komme til skade.

> Dine
> løgnehistorier hænger jo ikke sammen, mand, indse det dog.

Det er DINE løgnehistorier, som du digter hele tiden.

> Har du ligefrem papirer på din mentale tilstand, ha ha ha...

Ja. Jeg har papir på at jeg er "særdeles velbegavet".

Kommunen havde håbet på noget andet da de bad om psykologerklæringen.

Det kommer tydeligt frem da kommunen skrev i min journal: "Vi fandt
DESVÆRRE ikke nogen psykiske problemer". En skandaløs formulering.

> Nej det kan jeg ikke have gjort for jeg har aldrig set den dokumentation.

Den har ellers ligget her i lang tid.

http://s1238.photobucket.com/albums/ff485/S-A-Thomsen/?action=view¤t=psyc.png

Jeg har såmænd langt mere dokumentation, hvis du stadig ikke tror på
virkeligheden.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-07-11 13:54

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:c_hPp.6207$yn7.1791@newsfe20.ams2

> Så blev den side vist allerede fjernet

Og så alligevel ikke, jeg fundet den igen:

Man skal logge ind på Facebook og skrive i søgefeltet:

Tør du give 11 kr. til P*F*L*P og F*A*R*C ?

Så kommer gruppen til live så længe siden får lov til at leve for Facebooks
administratorer.