Endnu et Gazaskib er saboteret
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-07-11 08:13

http://modkraft.dk/nyheder/article/andet-gazaskib-saboteret

Torsdag morgen blev flotillens andet skib udsat for sabotage. To dage efter
det græsk-svenske skib blev påført en skade, er det samme nu sket for den
irske båd. Skaderne på skibsskruen er næsten identiske, og det er næppe et
tilfælde, mener Free Gaza

Fra : N.B.DK

Dato : 01-07-11 08:26

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sket for den irske båd. Skaderne på skibsskruen er næsten identiske,
> og det er næppe et tilfælde, mener Free Gaza

Næ de har jo selv påført de skader.

--
MVH. N_B_DK

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-07-11 08:46

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message

> Næ de har jo selv påført de skader.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Jamen det ville da også en smart ting at gøre, næeh de der har ødelagt
skruerne på de skibe er agenter for slyngelstaten Israel.

Fra : kk

Dato : 01-07-11 09:34

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) har bragt dette til verden:
> "N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen det ville da også en smart ting at gøre, næeh de der har ødelagt
> skruerne på de skibe er agenter for slyngelstaten Israel.

Skulle det være tilfældet, så er det da udmærket, så er Israel jo fri
for at slå dem ihjel, når de trænger ind på forbudt område.
mvh
kk

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-07-11 09:48

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skulle det være tilfældet, så er det da udmærket, så er Israel jo fri for
> at slå dem ihjel, når de trænger ind på forbudt område.

Det var da forfriskende med en DF er, en højrekstremist der endeligt sagde
tingene ligeud, i stedet for de evindelige antydninger, fordi man ikke tør
sige tingene ligeud.

Fra : kk

Dato : 01-07-11 12:05

Den 7/1/2011, skrev (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯):
> [...]
> tingene ligeud, i stedet for de evindelige antydninger, fordi man ikke tør

Kald mig bare, hvad du synes, men DF er jeg IKKE!!
mvh
kk

Fra : @

Dato : 01-07-11 12:59

On Fri, 1 Jul 2011 09:26:10 +0200, "N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> wrote:

>"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> wrote in message

>Næ de har jo selv påført de skader.

netop -

fordi de udmærket ved at alle denne verdens (skabs)antisemitter pr.
automatik skyder skylden på jøderne