Lav din egen fyringsolie
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 29-06-11 09:58

Da englænderne lagde tunge afgifter på salt gik Gandhi med inderne til
havet og lavede deres egen salt! I protest!

I det vinterkolde Danmark har regeringen lagt ågerafgifter på fyringsolie.
Folk trues på livet af den høje fyrings-åger-afgift! 3/4 af prisen er
ågerafgifter fra staten!
Nu må danskerne op og protestere. Der varsles yderligere
fyrings-udgift-stigninger til vinter!

Gå i kollektive Gandhi-processioner hen og lav jeres egen fyringsolie.
Søg på "Biodiesel" på Google og Youtube og se hvor nemt det er!

Gammel olie og gammel fedt fra friturekogning kan nemt bruges.

Til politikerne kan jeg kun opfordre til at I nedsætter afgifterne på
den livsnødvendige opvarmning til vinter! Røvhuller!!

jens

Fra : Jensen

Dato : 29-06-11 12:37

On Wed, 29 Jun 2011 10:57:38 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>Gå i kollektive Gandhi-processioner hen og lav jeres egen fyringsolie.
>Søg på "Biodiesel" på Google og Youtube og se hvor nemt det er!
>
>Gammel olie og gammel fedt fra friturekogning kan nemt bruges.

Også i et gasfyr?

--
Thomas

Fra : N.B.DK

Dato : 29-06-11 15:59

"Jensen" <nondesperado@jaklart.invalid> wrote in message
> Også i et gasfyr?

Bruger man normalt fyringsolie i et gasfyr?.....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jesper

Dato : 29-06-11 18:16

Jensen <nondesperado@jaklart.invalid> wrote:

> Også i et gasfyr?

Så laver man sin egen metangas, man kan bruge sin egen afføring og
køkkenaffald til at lave det af.
--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-06-11 19:46

>"Jens Erik Bech" skrev i meddelelsen
>
>I det vinterkolde Danmark har regeringen lagt ågerafgifter på fyringsolie.
>Folk trues på livet af den høje fyrings-åger-afgift! 3/4 af prisen er
>ågerafgifter fra staten!

Ellers er der ikke råd til alle muhamedanerne og de offentligt ansatte.

/Kim

Fra : DADK

Dato : 30-06-11 07:59

On 29-06-2011 10:57, Jens Erik Bech wrote:
> [...]
> Søg på "Biodiesel" på Google og Youtube og se hvor nemt det er!
>
> Gammel olie og gammel fedt fra friturekogning kan nemt bruges.

Du må godt nok have et stort forbrug af hjemmelavede pommes frites og
friturestegte skidtfisk-fileter, hvis du mener det er en realistisk plan
for at holde varmen vinteren over Og tænk lige på lugten.

Det er i øvrigt forbudt ved lov at bruge spildolie i oliefyr.

Dato : 30-06-11 13:53

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at holde varmen vinteren over Og tænk lige på lugten.
>
> Det er i øvrigt forbudt ved lov at bruge spildolie i oliefyr.

At nogen ville brænde friture er mig en gåde, jeg kendte en der opvarmede
med ren rapsolie.Problemet var at fyret gik i stå og udstyret efterfølgende
skulle renses, det samme hørte jeg om dieselbiler, raps er billigere en
diesel og fyringsolie, der er en grund til at der er så få der gider rode
med lortet.