Giv milliardbøde til Roskilde Kommune hvis~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-11 06:15

de straks giver tilladelse til Love Camp til at konkurere frit med den
gamle morderiske festival.
Selv hvis den gamle ikke havde valgt at mase 9 unge ihjel for et år ti
siden, er der ingen grund til nuværende vennetjeneste hvormed man
hindrer en privat grundejer nær festivalen at spille musik mm
Bare han ikke sviner mer end Roskildefestivalen.
Der er intet pirateri i hans forkælelse af publikum - så skal vi også
forbyde at Roskildes butikker femdobler omsætningen i festival-dagene?
Den ny betyder mangfoldighed og fornyelse som roses når muslimer
importeres, men de er vist ikke røde nok
De ligner Edison der opfandt glødelampen, den grimme kapitalistskurk.
som var pirat imod stearinlys og petroleumslamperne

Fra : Snuden

Dato : 27-06-11 18:38

On Mon, 27 Jun 2011 07:14:59 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>de straks giver tilladelse til Love Camp til at konkurere frit med den
>gamle morderiske festival.

Love Camp glemte at søge om tilladelse - og forventer så at få den på
et par dage, selvom det er en proces der normalt tager flere uger? De
kan da rende og hoppe.

>Selv hvis den gamle ikke havde valgt at mase 9 unge ihjel for et år ti
>siden,

Du er da stået helt af oven i knoppen, hvis du i fuldt alvor tror RF
på nogen måde valgte at lade 9 mennesker blive trampet ihjel.

> [...]
>Der er intet pirateri i hans forkælelse af publikum - så skal vi også
>forbyde at Roskildes butikker femdobler omsætningen i festival-dagene?

Det er intet andet end en gammel sur mand der er fornærmet over, at RF
ikke ville betale 10-dobbelt pris for at leje hans grund, og nu ser en
mulighed for at genere RF. Heldigvis har RF valgt stort set at
ignorere hans tosseri.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-11 20:45

On Mon, 27 Jun 2011 19:37:45 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Du er da stået helt af oven i knoppen, hvis du i fuldt alvor tror RF
>på nogen måde valgte at lade 9 mennesker blive trampet ihjel.

Havde de haft respekt for menneskeliv havde de stoppet musikken
elektronike udspredning så snart de forløs om masnng-kaos foran Pearl
Jam

> [...]
>ikke ville betale 10-dobbelt pris for at leje hans grund, og nu ser en
>mulighed for at genere RF. Heldigvis har RF valgt stort set at

Han har et nyt ufarligt supplerende concept, ligesom Edison havde vedr
rumbelysning

Men korruptions-ondskab hindrer at han får fairplay

Hvad ville der ske hvis Love Camp havde åbnet helt som butikker i
Roskilde der også kan kaldes pirater fordi de uden egen indsats
femdobler omsætning i disse dage.

Men når man ikke forstår værdien af fair play og lighed for loven, så
fokuseres på rygter om at en mand er "sur" tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-11 06:47

> [...]
>
>Du er da stået helt af oven i knoppen, hvis du i fuldt alvor tror RF
>på nogen måde valgte at lade 9 mennesker blive trampet ihjel.

RF spekulerede i ensomme mænds dødsønske ved masning og skabte ikke
sikkerhed og det gik galt¨

Derfor burde være ydmyge og hjælpe en nytilkommen kollega som en
ligemand. Det ville være god stil og vise anstændig etik, men de er
materialister

Fra : Snuden

Dato : 28-06-11 21:45

On Tue, 28 Jun 2011 07:46:50 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>RF spekulerede i ensomme mænds dødsønske ved masning og skabte ikke
>sikkerhed og det gik galt¨

Du er bindegal.

>Derfor burde være ydmyge og hjælpe en nytilkommen kollega som en
>ligemand. Det ville være god stil og vise anstændig etik, men de er
>materialister

Nåja - klart - det er jo fordi de er materialister, at de giver hele
overskuddet væk til velgørenhed og kulturel støtte _hvert eneste år_.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 10:58

On Tue, 28 Jun 2011 22:44:49 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Du er bindegal.

>Nåja - klart - det er jo fordi de er materialister, at de giver hele
>overskuddet væk til velgørenhed og kulturel støtte _hvert eneste år_.

MÅSKE de giver en stor del af det økonomiske overskud til
venneorganisationer

De lønner udvalgte medarbejdere, så jeg er ikke imponeret

Hvorfor ikke afvente og se om den ny legekammerat har ideer, der kan
forny conceptet - at den ikke fik tilladelse straks var en svinestreg

DF-beslægtede fx Trykkefrihedssselskbet burde få samme støtte som
andre fra overskuddet - at det ikke sker viser at de er
diktatur-mindede pro-godhedsindusrien

Fra : Snuden

Dato : 29-06-11 16:37

On Wed, 29 Jun 2011 11:58:24 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>MÅSKE de giver en stor del af det økonomiske overskud til
>venneorganisationer

Ikke "måske". Hele overskuddet går til velgørende og kulturelle
formål. RF beholder ikke en krone selv. Det er fakta.

>De lønner udvalgte medarbejdere, så jeg er ikke imponeret

RF beskæftiger ca. 25.000 mennesker hvert år, langt de fleste i dagene
op til og under afviklingen. Af disse er det en under en promille der
aflønnes fast. Jeg synes det er ret imponerende at så mange mennesker
er villige til at donere deres tid og kræfter på at give et betalende
publikum en god oplevelse.

>Hvorfor ikke afvente og se om den ny legekammerat har ideer, der kan
>forny conceptet

Fordi det allerede ligger fast, at der ikke er nogen fornyelse ved
Love Camp. Det er en sur gammel mand der vil tjene penge på RF - ikke
en skid andet.

> - at den ikke fik tilladelse straks var en svinestreg

Man skal søge om tilladelse før man kan få det. Og faktum er, at Love
Camp først søgte kommunal tilladelse meget sent i forløbet. Normalt
tager det uger at få en tilladelse til et arrangement af den
størrelse, og de fik den på et par dage.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 18:43

On Wed, 29 Jun 2011 17:36:55 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Ikke "måske". Hele overskuddet går til velgørende og kulturelle
>formål. RF beholder ikke en krone selv. Det er fakta.

Vedr godhedsindustriens regnskaber er der alid mange og store MÅSKEer
Vær ikke naiv
Den ene tjenese er den anden værd

Vi importerer muslilmer for at skabe job til vennerne = Verdens værste
korruption

> [...]
>
>Fordi det allerede ligger fast, at der ikke er nogen fornyelse ved
>Love Camp. Det er en sur gammel mand der vil tjene penge på RF - ikke

Det ligger fast at konkurrence ALTID skaber bedre udbud

Fra : Snuden

Dato : 01-07-11 15:57

On Wed, 29 Jun 2011 19:42:45 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Vedr godhedsindustriens regnskaber er der alid mange og store MÅSKEer
>Vær ikke naiv
>Den ene tjenese er den anden værd

Jeg forholder mig til fakta, noget du lader til at have meget svært
ved.

>Vi importerer muslilmer for at skabe job til vennerne = Verdens værste
>korruption

Det her har intet med muslimer at gøre, så det vil jeg ikke diskutere

Nej. Efterspørgsel skaber udbud.

Fra : Snuden

Dato : 01-07-11 16:31

On Fri, 01 Jul 2011 16:57:07 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Nej. Efterspørgsel skaber udbud.
Og der er meget meget lidt efterspørgsel efter Love Camp.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-11 19:32

Fra : Snuden

Dato : 01-07-11 16:19

On Wed, 29 Jun 2011 20:31:31 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
Og? Ud fra den artikel kan jeg kun fastholde min sysnpunkt.

Fra : Snuden

Dato : 01-07-11 16:42

http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/ECE1320830/kommune-roskilde-maa-godt-spaerre-af/