Person skade!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 06:40

Grimt for mig, grimt for jer!
Og det i gør ved mig sker for jer selv, hvis det er grimt for jer!

Der ligger blystøv uden for mavesækken og tarmsystemet
i 1200 kvinder halvdelen Norge halvdelen i Sverige!

500gram!
Per person!

Det er ikke bevidst, det er noget der køre uafhænngigt!
En af eftervirkningerne af at blive torteret kvante mekanisk
aktiv!

Det er også hjulpet af "gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
Da jeg så fremstår som et dumt svin!

Det har vist sig at gøre psykisk skade på mig selv, hvis de
bliver svovlet!

Det er ikke ligefrem kaffe i vand,skeløjede tv-kvinder,eller
jordskælv!

Desuden er der en del af "gør virkeligheden rigtig"
det er mest normalt at skyde med bly!

Jeg føler mig påvirket af noget(kemi) mens jeg dagdrømte om nogle
letpåklædte kvinder, med testosteron i blodet burde jeg have
Skærpede sanser,vågenhed,klarhed osv.... Testosteron er trods alt
til konflikt og sex!

Vågenhed,klarhed og skærpede sanser!
Evolution forklare hvorfor!
(påvirket,sløv og langsom betyder død i konflikt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-11 06:44

On 25 Jun., 14:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Vågenhed,klarhed og skærpede sanser!
> Evolution forklare hvorfor!
> (påvirket,sløv og langsom betyder død i konflikt!)

Quantum Entangelment,manipulation af individuelle atomer!

Og ja!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter