Geert Wilders frifundet for racisme-anklag~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-06-11 10:42

Man kan selvfølgelig altid diskutere princippet i, at det overhovedet
kan komme til retssag mod manden, men retfærdigheden har da heldigvis
sejret i denne omgang:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/06/23/093444.htm

Det ser da heldigvis også til at den offentlige anklager har trukket en
del i land undervejs, hvilket man desværre har grund til at frygte ikke
vil være tilfældet for fremtiden, for så vidt diverse forrykte
"stampister" (opkaldt efter den radikale næstformand, som i sin tid
politianmeldte en politimand for at ytre det helt åbenlyse faktum, at
rumænere herhjemme desværre er overkriminelle) rundt omkring i EU får
både flere EU-midler og mere politisk magt i form af såkaldt
"antiracisme-lovgivning" til at undertrykke modstanderne af deres
multi-kulturelle projekt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ivannof

Dato : 23-06-11 05:02

On 23 Jun., 11:42, Anders Peter Johnsen <ander...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> både flere EU-midler og mere politisk magt i form af såkaldt
> "antiracisme-lovgivning" til at undertrykke modstanderne af deres

Umiddelbart er det glædeligt at nogen kan se forskel på en bog og en
person - at man kan kriticere en religion uden automatisk at kriticere
personer. Ligesom at kritik af nazisme og "Mein Kampf" ikke automatisk
lægger tyskere for had.

Islam er én ting. Den har været meget uforanderlig i 13-1400 år. En
muslim er en levende person, som kan sige til og fra og som i yderste
nødtilfælde kan ophøre med at være muslim uden dog at ophøre med at
være en person. (Selvom der er kræfter i trossystemet, der gerne vil
prøve på det)

Det er en glædens dag at det hollandske retssystem kan se forskel på
et trosystem og mennesker. Jeg mente selv at der var forskel mellem de
to ting!

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-11 22:02

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og mere politisk magt i form af såkaldt
> "antiracisme-lovgivning" til at undertrykke modstanderne af

Vi ved jo også at alle folk der hedder Anders Peter Johsen
desværre er overkriminelle -det er jo et åbenlyst faktum.

Kunne du ikke forsøge noget nyt: At bruge den indvendige side af
hovedet i stedet for at slynge sådanne generaliseringer ud, ikke
undergået af nogen?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-06-11 00:37

Den 23-06-2011 23:01, wilstrup skrev:

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Vi ved jo også at alle folk der hedder Anders Peter Johsen desværre er
> overkriminelle -det er jo et åbenlyst faktum.

Fint, du finder dig bare en given Anders Peter "Johsen" at hænge ud,
ikke at dèt således burde komme til at rage undertegnede?

Hvis du derimod anklager undertegnede for at have gjort noget ulovligt
uden at have det fjerneste at bygge det på, så er vi derimod ovre i
afdelingen for injurier og bagvaskelse, som man mig bekendt fint kan
forsvare sig imod som enkeltperson i et frit samfund uden disse tåbelige
"racisme-paragraffer", hvis eneste praktiske formål efterhånden synes at
være at give åbenlyst adfærdsvanskelige medlemmer af bestemte
minoriteter noget nær "hellig" status som "ukritiserbare".

> Kunne du ikke forsøge noget nyt: At bruge den indvendige side af hovedet
> i stedet for at slynge sådanne generaliseringer ud, ikke undergået af
> nogen?

Hvad med at du erkendte det problematiske i at "racisme-kortet" trækkes,
hver eneste gang en perfid, autoritær ideologi med rette kritiseres?

Nå nej, det turde desværre ganske åbenlyst at være spildte ord på
balle-Lars overhovedet at forsøge at diskutere så civiliserede,
demokratiske begreber som ytringsfrihed med en erklæret
diktaturtilhænger, som siden engang henimod slutningen af sidste
århundrede har valgt at parkere sin hjerne permanent i "Partiet har
altid ret"-politistaten bag Berlinmurens pigtråd, my bad...

Du kan i stedet få lidt gammel propagandamusik at græde nostalgiske
tårer over:

http://www.youtube.com/watch?v=RYU40R2qrWs

--
Anders Peter Johnsen