Brønderslev børnene
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-11 16:54

Hvordan kan de offentlige myndigheder tilside sætte deres pligter i gennem
flere år, at lade børnene blive i en familie hvor de blev mishandlede så
groft af forældrene. Hvor faderen blev idømt lovens strengeste straf som er
forvaring.

Fra : Ralph

Dato : 22-06-11 17:12

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> flere år, at lade børnene blive i en familie hvor de blev mishandlede så
> groft af forældrene. Hvor faderen blev idømt lovens strengeste straf som

Ressourcer er det enkle svar, hvis man tror at
Brønderslev/Skanderborg/Hjørring kommuner har sådan een frygtelig sag hvert
tiende år tager man fejl. Jeg læste forleden at alene politiet - ved
husspektakler - kontakter kommunerne 1600 gange om året, dertil kommer
skoler, naboer, kammeraters henvendelser. Det er nok - desværre - mere
udbredt end en enkelt sagsbehandler (læs Inge Krog) kan overskue (måske) een
ny sag hver dag.

Iøvrigt mener jeg at netop Inge Krog er den eneste der har indrømmet fejl og
beklager, de andre kommuner kommer med korte søforklaringer og tager intet
ansvar.

--
Ralph

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-11 17:40

> [...]
>
> Iøvrigt mener jeg at netop Inge Krog er den eneste der har indrømmet fejl
> og beklager, de andre kommuner kommer med korte søforklaringer og tager

Mener du at det er ressourcer der er den skyldige. Hvorfor har skatteyderne
betalt dem millionvis af kroner.
De bare har brugt til deres egne fornødenheder. Tror du ikke at ressourcer
ikke har de fornødne kendskaber til hvordan sådant et job skal bruges.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 03:03

On Wed, 22 Jun 2011 18:40:04 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>De bare har brugt til deres egne fornødenheder. Tror du ikke at ressourcer
>ikke har de fornødne kendskaber til hvordan sådant et job skal bruges.

Systemet er råddent og skal ikke have flere penge. Nedsæt skat. Denne
sag ramte parretsEGNE børn. Muslim-overgreb er krig mod voksne danske
uskyldige medborgere og er langt vigtigere, så stem DF og ignorer
denne sag

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-06-11 18:10

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
4e021551$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ressourcer er det enkle svar

Jepper. Vi skal sætte skatten op, og der skal tilflyde det offentlige endnu
flere penge - så løser problemerne nemlig sig selv.

> [...]
>
> Iøvrigt mener jeg at netop Inge Krog er den eneste der har indrømmet
> fejl og beklager, de andre kommuner kommer med korte søforklaringer

Og det skyldes manglende ressourcer, mener du?

I min bog er der tale om simpel pligtforsømmelse og inkompetence, der
skyldes, at der ikke stilles nogen som helst krav til offentlige ansatte.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-11 19:26

> [...]
>
> I min bog er der tale om simpel pligtforsømmelse og inkompetence, der
> skyldes, at der ikke stilles nogen som helst krav til offentlige ansatte.

Der er sagen så nydeligt beskrevet. De offentlig ansatte er simpelt hen så
indkompotent, de har fået deres stilling af simpelt nepotisme.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-06-11 13:51

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4e0233a2$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Der er sagen så nydeligt beskrevet. De offentlig ansatte er simpelt
> hen så indkompotent, de har fået deres stilling af simpelt nepotisme.

Hold da kæft hvor er I dumme at høre på, det er sgu da en hel ulykke af
vrøvl og pladder.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 16:25

On Thu, 23 Jun 2011 14:50:40 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>meddelelse news:4e0233a2$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

>Hold da kæft hvor er I dumme at høre på, det er sgu da en hel ulykke af

Prøv at forklare uden vrøvl en løsning uden den hævnstraf som dit had
elsker - øje for øje gør verden blind

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 02:27

On Wed, 22 Jun 2011 19:09:33 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jepper. Vi skal sætte skatten op, og der skal tilflyde det offentlige endnu
>flere penge - så løser problemerne nemlig sig selv.

At give papirnusserne flere penge, garanterer ikke bedre indsats

Vi skal kun placere fjernede børn hos idealister, der ikke skal have
betaling for at passe børnene

Idag kan det blive en forværring at fjerne børnene

Måske faderens udlægning af hvad skete, er mere korrekt end den som
dommeren troede på

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-06-11 19:33

Den 22-06-2011 17:54, Kurt H. Nedergaard skrev:
> [...]
> groft af forældrene. Hvor faderen blev idømt lovens strengeste straf som er

Hvordan kan naboer, kammeraters forældre og resten?

Det er sågu da ikke andre end politiet der skal beskytte staten og os
selv mod os selv!

Det der med at hele den offentlige forvaltnings 600.000 ansatte i
princippet skal agere øjne og ører for statens teknokrater, så alle brud
på det efterhånden vanvittige udbud af love om hint og hisset kan
bogføres, giver mig simpelthen knopper.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-06-11 13:55

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> princippet skal agere øjne og ører for statens teknokrater, så alle
> brud på det efterhånden vanvittige udbud af love om hint og hisset kan

Den er ikke helt ved siden af. Men i Brønderslevsagen er der nu sket en så
alvorlig pligtforsømmelse fra kommunens side at det burde munde ud i en
straffesag mod de ansvarlige. Jeg håber at det bliver enden på den historie.
Lolland kommune burde også undersøges med henblik på om der kan rejses en
straffesag.

Fra : @

Dato : 23-06-11 14:16

On Thu, 23 Jun 2011 14:55:04 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>alvorlig pligtforsømmelse fra kommunens side at det burde munde ud i en

hvem er de ansvarlige -

politikerne?

dem der har valgt politikerne?

De ansatte hos kommunen?
(som vel at mærke har et budget de har ordre om ikke at overskride)

> Jeg håber at det bliver enden på den historie.
>Lolland kommune burde også undersøges med henblik på om der kan rejses en
>straffesag.

Lolland Kommune er hverken den første eller sidste kommune som har
"eksporteret" dyre/problematiske sociale klienter -

kommunalt selvstyre er måske meget godt, men det frister selvfølgelig
til økonomisk kassetænkning

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 16:44

On Thu, 23 Jun 2011 15:16:25 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

> [...]
>"eksporteret" dyre/problematiske sociale klienter -
>
>kommunalt selvstyre er måske meget godt, men det frister selvfølgelig

Ingen kan bevise at Lolland har haft ondt fortsæt

Al tvivl skal komme anklagede til gode

Tilgodese børnene og frigiv mor og lad Harry få udgang og fejre jul og
påske mm .- han var god til at hygge om dem ved de lejligheder og
BARNETS TARV ER ALT
A L T

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 16:28

> [...]

>Lolland kommune burde også undersøges med henblik på om der kan rejses en

Tror nogen at straf kan gavne?

LAd folk byde på børnene og millionærer vil give børnene et anstændigt
hjem, hvad ingen ellers kunne eller kan

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-06-11 08:25

Den 23-06-2011 17:27, Bo Warming skrev:

> Tror nogen at straf kan gavne?
>
> LAd folk byde på børnene og millionærer vil give børnene et anstændigt
> hjem, hvad ingen ellers kunne eller kan

Sindssygt forslag, men jeg syntes faktisk at ideen er ok.
Kastrer begge forældre, og giv ungerne til en familie med overskud og
økonomi.
Det er både kriminalpræventivt, børnevenligt, ultra-liberalt og billigt
for staten!

Lige om lidt skriver Anders Samuelsen nok det samme på hans blog, og
forsøger så at tage hele æren for ideen.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-11 09:33

On Fri, 24 Jun 2011 09:24:58 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>for staten!
>
>Lige om lidt skriver Anders Samuelsen nok det samme på hans blog, og
>forsøger så at tage hele æren for ideen.

Både LA og VKO og andre bør vedtage ideen og skal ikke betale
copyright for den - barnets tarv er ALT - ikke hævnstraf. Kastrering
er pjat , hun er ikke køn og han er tandløs og får næppe flere børn
med det rygte han nu har

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-11 09:57

> [...]
>copyright for den - barnets tarv er ALT - ikke hævnstraf. Kastrering
>er pjat , hun er ikke køn og han er tandløs og får næppe flere børn

sINDSYGT FORSLAG skriver du men læs JP idag - om statens ny muligheder
for TVANGSADOPTION inlæg af minister B Kjær

Hvis staten vil er alt muligt og usindsygt

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-06-11 12:02

Den 24-06-2011 10:57, Bo Warming skrev:

> sINDSYGT FORSLAG skriver du men læs JP idag - om statens ny muligheder
> for TVANGSADOPTION inlæg af minister B Kjær
>
> Hvis staten vil er alt muligt og usindsygt

At politikere gennemfører en lov, gør den ikke nødvendigvis normal andre
steder end blandt en gruppe mentalt udfordrede ministre og deres
embedsmænd, der lever på deres egen lille beskyttede afdeling af Sct.
Hans Hospital.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-11 13:01

On Fri, 24 Jun 2011 13:02:01 +0200, "Claus E. Petersen"
> [...]

>steder end blandt en gruppe mentalt udfordrede ministre og deres
>embedsmænd, der lever på deres egen lille beskyttede afdeling af Sct.

Benedikte Kjær er vist fjernt fra enhver psykiatrisk diagnose - men
hun har næppe indsigt i mit utraditionelle forslag som roses her på ng
OG SOM KLART GAVNER BARNETS TARV og det er hendes omkvæd, altid

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-06-11 13:15

Den 24-06-2011 14:00, Bo Warming skrev:

> Benedikte Kjær er vist fjernt fra enhver psykiatrisk diagnose - men
> hun har næppe indsigt i mit utraditionelle forslag som roses her på ng
> OG SOM KLART GAVNER BARNETS TARV og det er hendes omkvæd, altid

Hun er/var politiker.. efter 1 år i 'osteklokken' på Christiansborg,
mister/beholder halvdelen af politikerne forstanden (det er dem vi
aldrig hører om) og resten genopfører 'Kejserens nye Klæder' ad nauseam.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-11 19:49

On Fri, 24 Jun 2011 14:14:43 +0200, "Claus E. Petersen"

JA DET ER ER MEGET SANDT I

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-06-11 13:08

Den 24-06-2011 13:02, Claus E. Petersen skrev:

> [...]
> steder end blandt en gruppe mentalt udfordrede ministre og deres
> embedsmænd, der lever på deres egen lille beskyttede afdeling af Sct.

med "beskyttede afdeling af Sct. Hans Hospital" mener jeg self. den
osteklokke de befinder sig i.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-11 18:04

On Fri, 24 Jun 2011 14:08:04 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

>med "beskyttede afdeling af Sct. Hans Hospital" mener jeg self. den
>osteklokke de befinder sig i.

Mon ikke alle landets folkevalgte har IQ over 100 og ingen har været
indlagt på Sct Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 03:33

On Wed, 22 Jun 2011 17:54:27 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
> [...]

>groft af forældrene. Hvor faderen blev idømt lovens strengeste straf som er

Spild ikke for meget tid på denne nu overståede sag
Jeg leder efter sager med fremtid i
Fx at vi bør efterligne Kinas Glistrup-politik og her er en anledning:
at bogen KAMPRÅB FRA EN TIGERMOR er blevet solgt i 1 mio eksemplarer
i USA
Mor til succesdøtre viser at vægt på dygtighed i barndommen løser
alle problemer og har få risici
Kinesisk stil viser vejen og vi bør kopiere for vort venskab med USA
kan ikke blive ved a redde os , når USA bliver svagere