Politiet skal skære ned !
Fra : Per

Dato : 21-06-11 19:29

Politistyrken skal reduceres..

http://www.b.dk/nationalt/politistyrken-skaeres-ned

Alle faggrupper rammes efterhånden...

Mvh. Per

Fra : Patruljen

Dato : 21-06-11 13:18

On 21 Jun., 20:28, "Per" <mes...@hotmail.com> wrote:
> Politistyrken skal reduceres..
>
> http://www.b.dk/nationalt/politistyrken-skaeres-ned
>
> Alle faggrupper rammes efterh nden...
>
> Mvh. Per

Nå - ja. Der skal jo være råd til en grænsekontrol -

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 23:44

On Tue, 21 Jun 2011 12:18:02 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå - ja. Der skal jo være råd til en grænsekontrol -

DF vil efter et godt valg ansætte alle de udsmiderbetjente vi behøver

Fra : Mendoza

Dato : 22-06-11 16:33

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Nå - ja. Der skal jo være råd til en grænsekontrol -

Kun folk der ikke har rent mel i posen, har grund til at frygte en
grænsekontrol. Jeg kan se at du frygter den...........

Fra : Patruljen

Dato : 22-06-11 09:47

On 22 Jun., 17:33, "Mendoza" <assh...@x1812.dk> wrote:

> Kun folk der ikke har rent mel i posen, har grund til at frygte en
> gr nsekontrol. Jeg kan se at du frygter den...........

Ikke det fjerneste. Det er en illusion, at tro på, at nogle stikprøver
foretaget af nogle toldere kan afsløre noget af betydning, henholdsvis
afvise kriminelle indrejsende. De har ikke et stempel anbragt i panden
-

Jeg er modstander af at misbruge skattepenge på unyttig symbol-
politik, sådan at DF kan fjerne fokus fra deres løftebrud.

Fra : Mendoza

Dato : 22-06-11 18:18

> Ikke det fjerneste. Det er en illusion, at tro på, at nogle stikprøver
> foretaget af nogle toldere kan afsløre noget af betydning, henholdsvis
> afvise kriminelle indrejsende. De har ikke et stempel anbragt i panden

Men det er fint at Helle har sagt at hun ville indføre en lignende kontrol?
Nu blev så DF der gennemførte det, derfor er det noget bras, ikke?

> Jeg er modstander af at misbruge skattepenge på unyttig symbol-
> politik, sådan at DF kan fjerne fokus fra deres løftebrud.

Ja, stuerene blev DF aldrig, men deres "løftebrud" er noget skidt? Hvorfor
er det pludseligt vigtigt hvad DF har udtalt eller ikke udtalt?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 12:40

On Wed, 22 Jun 2011 19:17:37 +0200, "Mendoza" <asshole@x1812.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ja, stuerene blev DF aldrig, men deres "løftebrud" er noget skidt? Hvorfor
>er det pludseligt vigtigt hvad DF har udtalt eller ikke udtalt?

"Løftebrud" er en slem anklage men ingen løfter bevisbyrden ved at
citere løftet og forklar evt mangel i overholdelse. The devil is in
the detail.

Fra : Patruljen

Dato : 22-06-11 11:35

On 22 Jun., 19:17, "Mendoza" <assh...@x1812.dk> wrote:

> Men det er fint at Helle har sagt at hun ville indf re en lignende kontrol?
> Nu blev s DF der gennemf rte det, derfor er det noget bras, ikke?

Det var vist ikke bare DF, som gennemførte tingene?
Jeg forstår heller ikke Thorning mv. i den her forbindelse. Politiet
vil hellere bruge midlerne anderledes. Men det er ikke usædvanligt at
politikerne ikke lytter efter fagfolkene -

> Ja, stuerene blev DF aldrig, men deres "l ftebrud" er noget skidt? Hvorfor
> er det pludseligt vigtigt hvad DF har udtalt eller ikke udtalt?

Det er altid interessant, når politikere begår løftebrud overfor sine
vælgere. Det betyder for så vidt, at man ikke rigtigt kan regne med
dem.

Fra : Mendoza

Dato : 22-06-11 18:45

> [...]
> vil hellere bruge midlerne anderledes. Men det er ikke usædvanligt at
> politikerne ikke lytter efter fagfolkene -

Nej du har ret..... f. eks Fair Løsning og fagforbundende....

> Det er altid interessant, når politikere begår løftebrud overfor sine
> vælgere. Det betyder for så vidt, at man ikke rigtigt kan regne med
> dem.

Jeg mener ikke de har begået løftebrud, men er i øvrigt ligeglad.
Efterlønnen burde have været afskaffet 100%.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-11 09:57

On Wed, 22 Jun 2011 10:35:09 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er altid interessant, når politikere begår løftebrud overfor sine
>vælgere. Det betyder for så vidt, at man ikke rigtigt kan regne med
DF er flexible og moderne og det er IKKE LØFTEBRUD

Men de er ikke sprælske nok til den superkloge løsning på pædofili
babysalg som jeg lige har trådstartet om

Ring 35861000 eller kik omkring