Så er Christianias fremtid afgjort
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-06-11 23:22

Nu har Christianitterne afgjort på et møde her til aften at de vil købe
grunden hvor Christiania ligger på for 76.2 millioner kroner. Hermed ryger
højrefjolsernes slogans som "ryd Christiania" helt på gulvet. Det er rart,
for hold kæft hvor har jeg været træt af at høre på det selvretfærdige
bondske enfoldige højreorienterede hylekor gennem alle disse år. Nu kan
Christianitterne planlægge deres fremtid uden politikerne især fra den
borgerlige side hele tiden er på nakken af dem.

Det er en forholdsvis god løsning som kommer ud af købsaftalen. Købsprisen
er så lav at den næsten er symbolsk (langt under markedspris), til gengæld
er der nogle tidsler i den udformning som bestyrelsen kommer til at bestå af
og som har været det største problem i at kunne sige ja til aftalen. Mon
ikke at det kan ændres til noget mere tåleligt for Christianitterne med
tiden.

Jeg har ikke og har aldrig haft noget med Christiania at gøre men jeg vil nu
alligevel ønske Christianitterne tillykke med aftalen og købet.

http://politiken.dk/indland/ECE1313195/christianitter-frikoeber-staden-fra-staten/

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 21-06-11 08:30

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) kom med følgende:
> [...]
> Christianitterne planlægge deres fremtid uden politikerne især fra den
> borgerlige side hele tiden er på nakken af dem.

Det har intet med højre og venstre at gøre!
Hvem var det, som i første omgang "stjal" området som tilhørte staten,
bebyggede det, ulovligt og grimt, med skure og andre rædsler, for siden
at kalde det Christania?
I dag skal man ikke længere bruge det gamle kaserneområde, hvorfor det
er rimeligt at sælge det - hvilket nu er gjort!

> [...]
> det kan ændres til noget mere tåleligt for Christianitterne med tiden.

Enig!
> Jeg har ikke og har aldrig haft noget med Christiania at gøre men jeg vil nu
> alligevel ønske Christianitterne tillykke med aftalen og købet.

> [...]

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 09:59

TIL EB REDIGER FRIT

Tue, 21 Jun 2011 09:29:36 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:
>Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) kom med følgende:
>>
>Det har intet med højre og venstre at gøre!
Jo, autonom-lovbrydere og løgnere er altid af EL eller SF-tilsnit
Idag i EB må SF-topmandenM Tesfaye sættes på plads af to polititopfolk
for at han først EFTER han er blevet EB-klummesriver-berømthed klager
over en påstået uberettiget anholdelse. Havde han opfyldt sin
borgerpligt og klaget straks havde det ikke kunne gavne hans valgkamp.
Episoden er et år gammel og umulig at efterforske og det ved
"SF-stenkasteren". Jeg kan ikke bevise at han kastede sten, men hans
meget specielle ansigt var ikke kendt dengang, og var det det, havde
politiet ikke foræret ham et martyrium, så mon ikke Tesfaye har ladet
som om han kastede sten og dermed fået sit strips-martyrium til senere
brug?
Han påstår at ku se på betjentens pupiller at han var på narko
Det er samme pupilændringer for visse milde og for visse ulovlige
narko. 20.6 skrev SF-aktivisten klumme og pralede af sin medieadgang
som om den var racisme-bevis imod politiet

>Hvem var det, som i første omgang "stjal" området som tilhørte staten,
>bebyggede det, ulovligt og grimt, med skure og andre rædsler, for siden
>at kalde det Christania?
Siden Chr5 der byggede ældste dele af kaserneanlægget har det haft det
navn. Løgn om "fristad" er eneste tilføjelse som autonom-mafiaen har
opfundet. De lyver at de har skabt bebyggelsen af ingenting men de
fine store fornemme bygninger overtog de - kun skure har de skabt , -
nogle sjove og bevaringsværdige, men det har Nationalmuseet inddraget
og bevaret det vigtigste af
>I dag skal man ikke længere bruge det gamle kaserneområde, hvorfor det
>er rimeligt at sælge det - hvilket nu er gjort!

Nej man har 95% foræret byens dyreste ledige hektar væk

>Enig!

Det eneste tålelige for os der hader tyveri er en særskat så de må
flytte. Men valg skal overstås først og Løkke har nu undgået at blive
skurk på den sag. Medierne skamroser jo "staden" sygt

>Enig!

I hader lov og orden

TIL EB REDIGER FRIT

Fra : kk

Dato : 21-06-11 10:09

Bo Warming frembragte:
> [...]
> flytte. Men valg skal overstås først og Løkke har nu undgået at blive
> skurk på den sag. Medierne skamroser jo "staden" sygt

Jeg synes nu, at der skal være plads til de skæve eksistenser, som man
finder på Christiania, der er jo ikke plads til dem alle på Bjelkes
Alle!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-06-11 10:59

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu, at der skal være plads til de skæve eksistenser, som man
> finder på Christiania, der er jo ikke plads til dem alle på Bjelkes
> [...]

Det svar var lige i vinkel, det må være dagens bedste indlæg (med hensyn til
at der ikke er plads til alle de skæve eksistenser på Bjelkes Alle).

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-06-11 11:11

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming frembragte:

Jeg læste Mattias Tasfayes klumme i Ekstra Bladet i går og jeg er helt enig
med ham i at der er nogle politifolk som er yderst kritisable. Der trænger
til at blive luget ud i politiet. Racistiske elementer bør der ikke være
plads til i politiet. Bo Warmings slimede tilsvining af Mattias Tasfaye er
til at brække sig over.

I Ekstra Bladets trykte udgave i dag afviser politiet alle Mattias Tasfayes
anklager imod politiet, helt som forventeligt. Selvkritik har efter min
opfattelse aldrig været politiets stærke side.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-11 12:00

On Tue, 21 Jun 2011 11:08:53 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming frembragte:

>Jeg synes nu, at der skal være plads til de skæve eksistenser, som man
>finder på Christiania, der er jo ikke plads til dem alle på Bjelkes
>Alle!

sOM JEG SKREV I nØRREBROBLADET I SIDSTE UGE    så værdsætter de
tusindvis af forbipasserende ved mit plankeværk at det ikke kun er
tyveknægte (autonome) der skaber fest og farver - at en
hårdtarbejdende EJER der har sparet op til sit hus som gymnasielærer i
årtier,
kan udleje til studerende og skabe alsidigt debatplankeværk, hvor
også de røde kommer til orde

At der ikke er brugt skattepenge her - som når komunen forkæler
vennekunstnere til byforskønnelse - gør mine
Nietzsche-Glistrup-budskaber på plankeværket langt mere troværdige end
den vanlige monotone forudsigelie røde propaganda

Havde regeringen solgt staden FRIT altså til højstbydende havde vi for
første gang fået en FRI FRISTAD og det ville have overgået mit lille
pip i frihedstrompeten

Der skal være plads til ærlige sanddru kinesertyper som mig, men tyve
bør fraflytte besatte arealer og bo i forladte bondegårde på
Sydsjælland og se om man kan overleve som Bonderøven, hvad ingen kan -
han er jo højtlønnet af DR-2 og kan derfor lege med
underskudsgivende økologipjat

Hobbylandmand og pamper er han - . og slet ikke en rigtig bonderøv