FREE GAZA DANMARK
Fra : Isachsen

Dato : 19-06-11 14:34

> 1. Hvis vi skal følge den logik, hvad skal vi så med FN ?
Et godt spørsmål. FN ligger allerede nu an til å skulle bli
eventyret om fallskjermen som ikke åpnet seg.

> 2. Jeg tror at sandheden og det som forhindre at din logik sejrer, er
> den vestlige verdens frygt for at et stor Israel ser dagens lys.
Det er ikke min logikk. Det er den logikk som later til å ha
vært dominerende gjennom historien - kun
avbrutt av perioder da "noen" har vært sterke nok til å kunne
etablere et regime.

> 3. Jeg tror ikke på at FN bekymrer sig synderligt for araberne i
> palæstina.
Det tror ikke jeg heller. Hvorfor? Se under pkt 1.

> 4. Forestil dig et Israel med 80 millioner indbyggere. Det ville
> bekymre FN !
Det ville nok også et Danmark med 80 mill. innbyggere. Men
blandt oss fjeldaber ville det neppe oppstå
noen bekymring.

Isachsen