Protester mod Helvede!(3.forsøg)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:23

Var nede hos bageren(Bavinchi), gik ind, tog et papbæger ud, satte
det
i maskinen, trykkede på knappen, kaffe kom i koppen, satte låg på og
den unge og fysisk attraktive kvindelige ansatte sagde: den virker
ikke,
så op og så skiltet "virker ikke" betalte for kaffen med mit
dankort,
mens jeg fantaserede om formen på hendes bryster!
Gik hjem ad!

(3. forsøg på at poste dette indlæg pga. linjeombrydning)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:29

On 18 Jun., 09:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

[...]

(6. forsøg på at poste dette indlæg pga. linjeombrydning)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:32

On 18 Jun., 09:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Gik hjem ad!
>
> (6. forsøg på at poste dette indlæg pga. linjeombrydning)

Der kan man bare se, google groups er en udemærket,
når chikanen som intet menneske udover mig selv kan overleve
bliver fjernet!
(endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt er ægte!)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:26

[...]

(5. forsøg på at poste dette indlæg pga. linjeombrydning)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:38

On 18 Jun., 09:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>  bliver  fjernet!
> (endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt er ægte!)

Jeg har testet det på 12.000, lagt det ind i hjernen på via quantum
entangelment
(12.000 selvmord) også selv om de vidste det kvante mekanikse mareridt
er ægte!

Den der overlevede længst, var da frygtern for det kvante mekanisk
mareridt var på sit højeste!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:46

> [...]
>  bliver  fjernet!
> (endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt er ægte!)

Jeg har testet det på 12.000, lagt det ind i hjernen på dem via
[...]

Kors, en masse cancel messages, og det ser grimt ud på news servere,
der ikke tager
imod og acceptere cancels!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:49

> [...]

er ægte!

Den der overlevede længst, var da frygtern for det kvante mekanisk

Fik endda ram på to af Google´s ansatte, der kan man bare se!
(de kan simpelthen ikke holde til det)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:42

On 18 Jun., 09:26, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

quantum entangelment
(12.000 selvmord) også selv om de vidste det kvante mekanikse mareridt

Den der overlevede længst, var da frygten for det kvante mekanisk
mareridt var på sit højeste!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 01:55

On 18 Jun., 09:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mareridt var på sit højeste!
>
> Fik endda ram på to af Google´s ansatte, der kan man bare se!

Nå, det var den med "Bryster" og Google der gjorde udslaget!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 02:22

> [...]

quantum entangelment
(12.000 selvmord) også selv om de vidste det kvante mekanikse

Den der overlevede længst, var da frygten for det kvante mekaniske
mareridt var på sit højeste!

Fik endda ram på to af Google´s ansatte, der kan man bare se!
(de kan simpelthen ikke holde til det)

det var den med "Bryster" og Google der gjorde udslaget!

Den der overlevede længst, var da frygtern for det kvante mekaniske

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 02:35

On 18 Jun., 10:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kors, en masse cancel messages, og det ser grimt ud på news servere,
> der ikke tager imod og acceptere cancels!

Cancel Message Mareridt!

Nå, men så er det bevist udover enhver tvivl!

Den eneste måde man ved med sikkerhed om folk er nogle sindsyg, ved
at se på linjeombrydning, tegnsætning og bogstavs kombinationer!

Er om de hedder BW eller ej!
(hvis BW ,så er det lig med sindsyge, hvis ikke, så er det kun
muligvis!)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 03:01

> [...]
>
> Allah

Jeg har testet det på 12.000, lagt det ind i hjernen på dem via
(12.000 selvmord) også selv om de vidste det kvante mekaniske
[...]

Den eneste måde man ved med sikkerhed om folk er nogle sindsyge, ved

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 03:52

On 18 Jun., 11:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er om de hedder BW eller ej!
> (hvis BW ,så er det lig med sindsyge, hvis ikke, så er det kun

Jeg har vist fået ram på resterne af:
"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

og DJ Ævl´s. "lyt til BW han lyder som en fornuftig fyr", da jeg sad
og rasede over
nazister og racister under torturen og programmeringen!
(DJ Ævl´s og BW´s kombinerede IK er ca. halvdelen af min egen på det
tidspunkt!)

Det virker som lang tid siden, at jeg skrev om flatrate og revnet
udenlandsk gasbeton under
mit gamle alias OrangeSmølf(og Orange Smølf!)

Det passer ret godt med dot.com boblen´s ødelæggelse, og BW´s kors
hvor jeg hader alle nødderne!
(har det ikke været deromkring)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-11 15:56

On 18 Jun., 11:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> mit gamle alias OrangeSmølf(og Orange Smølf!)
>
> Det passer ret godt med dot.com boblen´s ødelæggelse, og BW´s kors

Ærgeligt at Karsten Bjørnholts, DJ Ævl, og BW´s fødsel førte til at,
jeg gjorde det Kvante Mekaniske Mareridt!

Det er bare at der er nogen der har forsøgt at røvrende den forkerte,
og så er det gået galt!

Nå, allesammen i, evig tortur til alle!
undtagen:

Den Umenneskelige Peter
Og Dyrene kommer ikke i!
Hare Krisna(Den lynhurtige Hare, Jesus Kristus som er N/A "Not
Available" for jer nu!)
Og de Muslimske Hunde(De Muslimske Mænd)

(Den eneste måde jeg tror på det Kvante Mekaniske Mareridts eksistens,
er ved selv at bygge det!)

Allah