Endnu en kriminel 72 årig skal i fængsel !
Fra : Per

Dato : 16-06-11 17:13

Fængselsstraf til 72 årig

/ Per

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-06-11 18:18

Per <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
4dfa2be6$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Fængselsstraf til 72 årig
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/16/141316.htm

"If you can't do the time don't do the crime"

Jeg græder tørre tårer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-06-11 12:35

> Fængselsstraf til 72 årig
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/16/141316.htm
>
> / Per

Endnu et eksempel på statslig overgreb. Manden bliver politisk fange. Det er
en skændsel Danmark at danske borgere bliver behandlet på den måde. Det
rager IMHO ikke staten hvad eller hvem borgerne støtter økonomisk.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-06-11 12:42

On Fri, 17 Jun 2011 13:35:14 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> en skændsel Danmark at danske borgere bliver behandlet på den måde. Det
> rager IMHO ikke staten hvad eller hvem borgerne støtter økonomisk.

Fjolset har givet penge til terrorister, så de kunne købe våben til at
myrde flere uskyldige civile med.

Snup en tudekiks. Du kan købe dem i Rema1000:
http://filenet.foul.dk/files/pictures/funny/Tudekiks-01.jpg

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 12:45

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Fjolset har givet penge til terrorister, så de kunne købe våben til at
> myrde flere uskyldige civile med.
>
> Snup en tudekiks. Du kan købe dem i Rema1000:

Men du kan jo også vælge at støtte PFLPs gode sag ved at donere penge til
"fighters and lovers".

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 13:17

--
"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men du kan jo også vælge at støtte PFLPs gode sag ved at donere penge til
> "fighters and lovers".

http://www.fightersandlovers.org/Products

Se her er T shirts og andet godt, jeg skal selv forbi butikken og ha et par
Tshirts med mig den næste gang jeg kommer forbi "Fighters+Lovers Støttekreds
i Solidaritetshuset Griffenfeldsgade 41 2200 København N", jeg skammer mig
ikke over at støtte verdens undertrykte folk.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-06-11 13:30

On Fri, 17 Jun 2011 14:16:59 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> i Solidaritetshuset Griffenfeldsgade 41 2200 København N", jeg skammer mig
> ikke over at støtte verdens undertrykte folk.

Jeg skammer mig til gengæld over at psykiatrien i Danmark har så dårlige
vilkår, at du ikke kan få den psykiatriske hjælp, som du tydeligvis har
brug for.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-06-11 13:24

On Fri, 17 Jun 2011 13:44:43 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Men du kan jo også vælge at støtte PFLPs gode sag ved at donere penge til
> "fighters and lovers".

Jeg støtter IKKE terrorister.!!!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-06-11 12:47

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Fjolset har givet penge til terrorister, så de kunne købe våben til at
> myrde flere uskyldige civile med.

Og hvad så ? Hvad rager det den danske stat ? Ikke en skid !

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 17-06-11 13:28

On Fri, 17 Jun 2011 13:46:43 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Og hvad så ? Hvad rager det den danske stat ? Ikke en skid !

Er der en lille anarkist indeni dig.?

Det du siger er jo, at man kun behøver at overholde de love man har lyst
til.

Hvis alle gjorde det, ville det blive et ragnarok.

Heldigvis har vi demokrati, så dem der laver lovene er blevet valgt på
demokratisk vis, så hvis du er utilfreds med nogle love, så må du stemme på
nogle politikere der vil lave dem om. Du kan ikke bare skide på de love du
ikke kan lide, bare fordi der ikke er et demokratisk flertal for at ændre
dem.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-11 16:36

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:D8HKp.18519$Dk2.7085@newsfe04.ams2...

> Og hvad så ? Hvad rager det den danske stat ? Ikke en skid !

Du mener altså seriøst at det ikke rager den danske stat hvis en person
støtter en terrorbevægelse, der har fået udført drab og bombesprængninger i
DANMARK ?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 16:59

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener altså seriøst at det ikke rager den danske stat hvis en person
> støtter en terrorbevægelse, der har fået udført drab og bombesprængninger
> i DANMARK ?

Der findes mig bekendt ingen grupper (bortset fra Mossad) der begår terror
på dansk grund.
Men der findes en millioner af muslimer der føler stor vrede over JPs
muhammed tegninger og vi venter på at Al Queda s leder vil udstede en fatwa
imod Danmark eller danskere.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-11 17:55

> [...]
> Men der findes en millioner af muslimer der føler stor vrede over JPs
> muhammed tegninger og vi venter på at Al Queda s leder vil udstede en

Vi kan så konstatere at du ikke kender til nyere dansk historie - eller
lader som om du ikke kender til den.

Blekingegadenbandens aktiviteter var en del af PFLP's
financieringsorganisation og så var der lige bomberne i København 1985

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 18:22

> [...]

> lader som om du ikke kender til den.
>

> Blekingegadenbandens aktiviteter var en del af PFLP's

Jamen Blekingegadegruppen var ikke en terrorgruppe og drabet var efter hvad
de sagde selvforsvar!.

>og så var der lige bomberne i København 1985

Er det bevist at nogen gruppe stod bag?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-06-11 18:43

> [...]
>
> Du mener altså seriøst at det ikke rager den danske stat hvis en
> person støtter en terrorbevægelse, der har fået udført drab og

Foregik det i Danmark ? Nej vel ?! Hvad rager det så den danske stat ?

Fra : @

Dato : 17-06-11 23:01

On Fri, 17 Jun 2011 19:42:30 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Foregik det i Danmark ? Nej vel ?! Hvad rager det så den danske stat ?

hvis KL befinder sig i en båd der er læk i modsat ende af hvor KL
befnder sig så rager dette sikkert heller ikke KL

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-11 00:14

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:amMKp.5237$m22.1213@newsfe05.ams2...
> "Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i en meddelelse

> Foregik det i Danmark ? Nej vel ?! Hvad rager det så den danske stat ?

Det foregik i Danmark.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-06-11 11:17

> Det foregik i Danmark.

Nej ikke det jeg taler om.

Fra : @

Dato : 17-06-11 15:43

On Fri, 17 Jun 2011 13:35:14 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Endnu et eksempel på statslig overgreb.

hvorledes?

folketinget vedtager dansk lovgivning -

at nogle af lovene ikke lige passer KL er ikke ensbetydende med at der
er begået overgreb

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-06-11 14:34

Den 16-06-2011 18:12, Per skrev:
> Fængselsstraf til 72 årig
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/16/141316.htm
>
> / Per

Loven ER latterlig, men sådan er det jo med de politikere.

Efter min mening skulle PFLP have været udryddet fra top til bund for
mange år siden, men hvis vi accepterer at nazister kan opstille til
valg, så virker det en "anelse" hyklerisk at man ikke kan samle penge
til en gruppe psykopater på den anden side af jorden.

- cep

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 17-06-11 15:03

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så virker det en "anelse" hyklerisk at man ikke kan samle penge til en
> gruppe psykopater på den anden side af jorden.

Jeg tror at du tillægger din egen mening alt for stor betydning.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-06-11 16:58

Den 17-06-2011 16:03, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at du tillægger din egen mening alt for stor betydning.

Vi er flere der bryder ud af menighedsrådende.
Der er jo dem der har stoffet i sig til at nå landets højeste stilling..

Joda..

- cep

Fra : N.B.DK

Dato : 17-06-11 19:15

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> wrote in message
> men hvis vi accepterer at nazister kan opstille til
> valg,

Fatter ikke hvorfor det er SÅ slemt at nogle nazister opstiller til et valg,
det har kommunister da gjort hver gang der er valg, og kommunister er
absolut ikke bedre på nogen punkter i forhold til nazister.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-06-11 19:26

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et valg, det har kommunister da gjort hver gang der er valg, og
> kommunister er absolut ikke bedre på nogen punkter i forhold til

Men han påpegede blot, med rette, hykleriet men det fattede du åbenbart
ikke.

Fra : @

Dato : 17-06-11 23:03

On Fri, 17 Jun 2011 20:25:43 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Men han påpegede blot, med rette, hykleriet men det fattede du åbenbart
>ikke.

hvilket hykleri?

han har endnu til gode at finde ud af forskellen mellem ind og ud -

og hans tåbelige forsøg på sammenligning mellem en morderbande - og de
der støtter morderne økonomisk -
og et lovligt parti

vidner om a hans åndsevner er helt fraværende

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-06-11 00:42

> og hans tåbelige forsøg på sammenligning mellem en morderbande - og de
> der støtter morderne økonomisk -
> og et lovligt parti
>
> vidner om a hans åndsevner er helt fraværende

...sker der for dig?

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-06-11 11:19

> ..sker der for dig?

Der sker i det hele taget vist ikke ret meget oppe i låget hos snabel-a'et

Fra : Vidal

Dato : 17-06-11 21:12

Den 17-06-2011 20:14, N.B.DK skrev:

> Fatter ikke hvorfor det er SÅ slemt at nogle nazister opstiller til et valg,

Selvfølgeligt gør du ikke det.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : N.B.DK

Dato : 17-06-11 21:40

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Selvfølgeligt gør du ikke det.

Flot klippet, var spørgsmålet for svært?

--
MVH. N_B_DK

Fra : @

Dato : 17-06-11 23:06

On Fri, 17 Jun 2011 22:11:52 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Selvfølgeligt gør du ikke det.

fatter du forskellen på at et lovligt parti stiller op til valg

og
en morderbande som dræber hundredevis af tilfældige flypassagerer?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-06-11 00:38

> [...]
> det har kommunister da gjort hver gang der er valg, og kommunister er
> absolut ikke bedre på nogen punkter i forhold til nazister.

Det er da heller ikke slemt, tværtimod.
Det er da "sødt", og så kan de små racehygiejniske puds ikke påberåbe
sig at være "udelukkede"
Det er bare underligt at hvis man støtter samme slags psykopater andre
steder i verden er det så bare strafbart.

- cep

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-06-11 01:10

On Sat, 18 Jun 2011 01:38:23 +0200, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> Det er bare underligt at hvis man støtter samme slags psykopater andre
> steder i verden er det så bare strafbart.

Bare fordi nogen er psykopat (nazist eller kommunist) er det jo ikke
ensbetydende med at de myrder løs på uskyldige civile.

Det er ikke ulovligt at være idiot og faktaresistent (hvilket flere herinde
kan være glade for).

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-06-11 01:23

Den 18-06-2011 02:10, S.A.Thomsen skrev:

> Bare fordi nogen er psykopat (nazist eller kommunist) er det jo ikke
> ensbetydende med at de myrder løs på uskyldige civile.

Fair nok, men hvornår er en organisation en terror organisation,
Er en organisation der blot "moralsk" støtter en terrororganisation
dermed også en organisation af terrorister?
Eller sker det i det øjeblik at en talsmand for en organisation
udtrykker sympati for begået terror?

jeg syntes at "terror" er så vagt defineret at det i realiteten kan
anvendes mod stort set alle grupper med et politisk mål, og et medlem
med en dom for vold.

> Det er ikke ulovligt at være idiot og faktaresistent (hvilket flere herinde
> kan være glade for).

Jah.. og 179 MF'ere kan stadig gå roligt i seng.

- cep

Fra : DADK

Dato : 18-06-11 01:40

On 18-06-2011 02:22, Claus E. Petersen wrote:

> Fair nok, men hvornår er en organisation en terror organisation,

Når organisationen har begået terror, i sin organisations navn. Ved godt
det er svært at begribe, men det må nu en gang være kriteriet

> Er en organisation der blot "moralsk" støtter en terrororganisation
> dermed også en organisation af terrorister?

Nej, for vi har ikke tankepoliti i Danmark.

> [...]
>
> jeg syntes at "terror" er så vagt defineret at det i realiteten kan
> anvendes mod stort set alle grupper med et politisk mål, og et medlem

Så Al-Quada = Fanskaren "ulvene" fra FCM

> Jah.. og 179 MF'ere kan stadig gå roligt i seng.

De har magt, du har ikke. Hvem smiler når de lægger hovedet på puden?

Fra : @

Dato : 18-06-11 08:05

On Sat, 18 Jun 2011 02:22:33 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

>Fair nok, men hvornår er en organisation en terror organisation,

<klip>

>jeg syntes at "terror" er så vagt defineret at det i realiteten kan
>anvendes mod stort set alle grupper med et politisk mål, og et medlem
>med en dom for vold.

det kan du jo have noget ret i,

mine definitioner:

frihedskæmpere:
personer(grupper) som af en eller anden grund bekæmper magthaverne i
en eller flere stater ved netop at bekæmpe staten/diktatoren/styret i
disse stater

terrorister:
personer(grupper) som af en eller anden grund bekæmper magthaverne i
en eller flere stater ved at myrde personer som intet overhovedet har
med disse personers konflikt at gøre - det være sig ved at detonere
bomber i fly eller byer og ramme mennesker helt tilfældigt-

så jo IMNSHO er folk der sender penge eller på anden måde støtter
terrorister medskyldige i denne terror

>Jah.. og 179 MF'ere kan stadig gå roligt i seng.

vi har jo de politikere vi selv har stemt ind i tinget ;-(

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-11 09:00

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> personer(grupper) som af en eller anden grund bekæmper magthaverne i
> en eller flere stater ved netop at bekæmpe staten/diktatoren/styret i

Mener du virkeligt at personer der invaderer en fremmed stat og bekæmper
denne stats maghthavere kan være frihedskæmpere ?

Gælder det også antidemokrater som kæmper for at indføre fascisme,
kommunisme, diktatur osv. ?

Og er metoderne ligegyldige ? Skulle Oluf Palmes morder kunne påberåbe sig
at være frihedskæmper ?

> [...]
> med disse personers konflikt at gøre - det være sig ved at detonere
> bomber i fly eller byer og ramme mennesker helt tilfældigt-

Enhver borger i et demokratrisk styret land har jo principielt noget med
magthaverne at gøre, idet det er folket som har magten - dvs. i Danmark
ville angreb på enhver stemmeberetiget jf din definition være et legitimt
mål; mens borgerne i Syrien ikke er det.

Fra : @

Dato : 19-06-11 11:56

On Sat, 18 Jun 2011 09:59:48 +0200, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

> [...]

>ville angreb på enhver stemmeberetiget jf din definition være et legitimt
>mål; mens borgerne i Syrien ikke er det.

og hvad har det at gøre med bombning af helt tilfældige flyresende at
gøre?

a'la

sorte september ønsker at bekæmpe Israel -

og bombesprænger efterfølgende et italiensk fly -

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 19-06-11 12:30

> [...]
>
> a'la
>
> sorte september ønsker at bekæmpe Israel -
>
> og bombesprænger efterfølgende et italiensk fly -

Jamen det er jo terror!!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-06-11 09:28

On Sat, 18 Jun 2011 09:04:45 +0200, @ wrote:

> [...]
> bomber i fly eller byer og ramme mennesker helt tilfældigt-
>
> så jo IMNSHO er folk der sender penge eller på anden måde støtter

Helt enig.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 18-06-11 10:16

> [...]
> bomber i fly eller byer og ramme mennesker helt tilfældigt-
>
> så jo IMNSHO er folk der sender penge eller på anden måde støtter

Jamen så er vi jo tilbage til Palæstinakonflikten hvor det påstås at
Araberne begår terror imod civile alt imens FN statistik viser at 90% af de
civile ofre er arabere. Til gengæld på stås det at Israelere er "the good
guys" alt imens FNs personale ved flere lejligheder har kunne bevidne at
ISAF systematisk har gået efter at ramme de civile. Så hvem der er
terrorister og hvem der er frihedskæmpere er et spørgsmål om hvem du holder
med. Jeg mener at heltene fra Taleban er frihedskæmpere der bekæmper USA,
der om nogen er den besættelsesmagt magt der står bag alt ondt i verden.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-06-11 10:23

On Sat, 18 Jun 2011 11:16:12 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen så er vi jo tilbage til Palæstinakonflikten hvor det påstås at
> Araberne begår terror imod civile alt imens FN statistik viser at 90% af de
> civile ofre er arabere.

De to ting har ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre.

Desuden bliver mange palæstinensere dræbt af andre palæstinensere.

> Til gengæld på stås det at Israelere er "the good
> guys" alt imens FNs personale ved flere lejligheder har kunne bevidne at
> ISAF systematisk har gået efter at ramme de civile.

Det må du gerne lige dokumentere.

> Så hvem der er
> terrorister og hvem der er frihedskæmpere er et spørgsmål om hvem du holder
> med.

Måske for DIG.

> Jeg mener at heltene fra Taleban er frihedskæmpere der bekæmper USA,
> der om nogen er den besættelsesmagt magt der står bag alt ondt i verden.

Søg psykiatrisk hjælp NU.!!!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 18-06-11 10:50

> De to ting har ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre.

Jamen du er jo også fakta resistent

> Søg psykiatrisk hjælp NU.!!!

Jamen så vil det uden tvivl glæde dig at høre at NATO nu har fået så mange
tæsk af Taleban, at politiken i dagens udgave skriver at USA er involveret i
forhandlinger med talebanmilitsen i Afghanistan. Så fortidens terrorister
bliver til morgendagens regeringsledere, som det er sket så mange gange før
hvor USA forsøgte at gribe ind.

http://politiken.dk/udland/ECE1311478/afghanistans-praesident-usa-forhandler-med-taleban

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-06-11 19:46

On Sat, 18 Jun 2011 11:50:16 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen du er jo også fakta resistent

Hvordan det.???

> Jamen så vil det uden tvivl glæde dig at høre at NATO nu har fået så mange
> tæsk af Taleban, at politiken i dagens udgave skriver at USA er involveret i
> forhandlinger med talebanmilitsen i Afghanistan.

At man forhandler med Taleban, betyder sgu da ikke at man "har fået tæsk"
af dem, snarere tværtimod.

> Så fortidens terrorister
> bliver til morgendagens regeringsledere, som det er sket så mange gange før
> hvor USA forsøgte at gribe ind.

Nu hvor taleban har fået så mange tæsk af USA, er der god mening i at
forhandle med dem. De er jo banket så tilpas meget på plads, at de måske
kan se det fornuftige i at være med til at regere landet på demokratisk
vis. Der er jo immervæk en del afghanere der støtter taleban.

> http://politiken.dk/udland/ECE1311478/afghanistans-praesident-usa-forhandler-med-taleban

Du evner jo ikke at lægge 2 og 2 sammen.