De bedste af de bedste!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 01:02

Er igang med at bruge 2000 kvinder til at gøre
dumskab på verdensplan, det er Karsten Bjørnholts
kollegaer der vil have dem til at gøre dumskab,
de får stang på af det!

Jeg bliver nødt til at holde øje med dem løbende,
da de ellers bliver myrdet allesammen, af den anden
del af dumskaben!

Hvis det bare var nogen de havde gjort sindsyge,
istedet for folk der har været seriøs uheldige fra
naturens side!

Jeg tror det er mest for at ødelægge de gør det!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Allah

(anden gang jeg poster det her indlæg, sendte en cancel msg til det
første via Google, fordi der
var en stavefejl indsat af programmering)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 01:04

On 15 Jun., 09:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> (anden gang jeg poster det her indlæg, sendte en cancel msg til det
> første via Google, fordi der
> var en stavefejl indsat af programmering)

Det er også den bedste måde at få folk til at fremstå som idioter
og ubegavede mennesker på skrift!

Allah