Asus DVD
Fra : Jan

Dato : 11-08-01 20:57

Hejsa.

Nogle der ved hvordan man fjerner regionskode tingen fra et asus dvd E612
drev.

Læste engang om et lille program frt hed dvd genie, nogle der kender det og
ved hvad det kan gøre.

Mener også jeg så noget om at man kan fjerne en lille ehh hvad er det nu de
hedder, en af de der dimser omme bag på dvd drevet og så er den låst op...

Hygge

Fra : Madsen

Dato : 11-08-01 21:11

<http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm>

> Læste engang om et lille program frt hed dvd genie, nogle der kender det og
> ved hvad det kan gøre.

Det kan gøre den software du bruger til at afspille dvd-film med
regionsfri. F.eks. bruger jeg et program der hedder PowerDVD
og DVDGenie kan sørge for, at jeg ikke skal skifte regionskode i
PowerDVD hver gang jeg vil se en film fra en anden region end
den softwaren i forvejen er stillet til.

> Mener også jeg så noget om at man kan fjerne en lille ehh hvad er det nu de
> hedder, en af de der dimser omme bag på dvd drevet og så er den låst op...

En Jumper? Det er også beskrevet på siden, men læs den grundigt
igennem.

Jeg har ikke selv et Asus-drev, men har fået mit DVD-drev kodefrit
med hjælp fra samme side.

Fut til <news:dk.edb.hardware.drev.dvd> hvor svar til mit indlæg vil
havne da spørgsmålet hører hjemme der.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Brian Olsen

Dato : 11-08-01 23:22

"Jan" <janimal@mail.trillegaarden.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Nogle der ved hvordan man fjerner regionskode tingen fra et asus dvd E612
> drev.

Der sidder en jumper bag på drevet, helt til venstre...
Fjerner du den jumper er drevet kodefrit...

MVH
Brian Olsen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 12-08-01 07:15

> Der sidder en jumper bag på drevet, helt til venstre...
> Fjerner du den jumper er drevet kodefrit...

Jeg skal ikke blande mig i noget jeg ikke har styr på, men på mit Pioneer
bliver drevet LÅST når man fjerner den jumper! Kender ikke Asus'es dvd.

Jonny.

Fra : Jan

Dato : 12-08-01 17:03

tak for svarene kigger lgie lidt på det