Kim2000.
Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 12:53

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-06-11 20:08

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:4f09ba1f-71ff-4a69-b62f-805d9a34c2c4@b21g2000yqc.googlegroups.com...

> Stiller op for LA -
> http://www.kimursin.dk/#category0.

Jeg er imponeret -det er flot -håber han bliver MF'er
(Selv om jeg sikkert er politisk uenig)
I det mindste ved han hvad Guru Meditation er.

Jan Rasmussen

Fra : N.B.DK

Dato : 13-06-11 20:14

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Stiller op for LA -
> http://www.kimursin.dk/#category0.

Ja så er det jo nok slut for dig at true med bue og pil, og hvad du ellers
har af mærkelige tanker.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 13:17

On 13 Jun., 21:14, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Ja s er det jo nok slut for dig at true med bue og pil, og hvad du ellers
> har af m rkelige tanker.

Jeg har ikke truet nogen med bue og pil -
Og heller ikke Kim2000.

Er du iøvrigt holdt op med at tæske dine børn?

Fra : N.B.DK

Dato : 13-06-11 20:32

> Er du iøvrigt holdt op med at tæske dine børn?

Hvilke børn?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-06-11 21:30

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>
> Hvilke børn?

'Enig - dumt spørgsmål - det ville være synd for børnene med en far
som dig!

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-06-11 21:40

Arne H. Wilstrup <nixen@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
4df67346$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> 'Enig - dumt spørgsmål - det ville være synd for børnene med en far
> som dig!

Skal vi nu til at rode vore børn ind i dk.politik, stalinist?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-11 02:36

On Mon, 13 Jun 2011 22:29:56 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i meddelelsen

>'Enig - dumt spørgsmål - det ville være synd for børnene med en far
>som dig!

Gør dig ikke til dommer over et så dybt kompliceret spørgsmål, som du
er på lang afstand fra, fordi:

"En søn ænser ikke, at hans moder ikke er smuk, saa lidt, som en hund,
at dens herre er fattig.      Ordsprog

"   Det irriterende ved uhæmmede børn er, at de ofte bliver lige
så ordentlige og værdifulde mænd og kvinder, som de velopdragne. Mark
Twain

Af ord på en usenetgruippe kan ikke vurderes personens etik,
endsige forældrekvalitet

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-06-11 05:06

Den 13-06-2011 21:31, N.B.DK skrev:
> "Patruljen"<Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>
> Hvilke børn?

Så få da nogen...
Det ville være synd vis beskyldningerne var helt uden grund.

- cep

Fra : N.B.DK

Dato : 15-06-11 03:59

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> wrote in message
> Så få da nogen...
> Det ville være synd vis beskyldningerne var helt uden grund.

Ikke om jeg kunne drømme om, at sætte børn i verdenen så længe jeg bor i DK,
de ville jo rent uddannelsesmæssigt ligeså godt kunne vokse op i en hule.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-06-11 10:23

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ikke om jeg kunne drømme om, at sætte børn i verdenen så længe jeg
> bor i DK, de ville jo rent uddannelsesmæssigt ligeså godt kunne vokse

Tjaeh, så kommer de jo så heller ikke længere end du selv er kommet...

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 16-06-11 13:23

Den 15-06-2011 04:59, N.B.DK skrev:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> wrote in message
>
> Ikke om jeg kunne drømme om, at sætte børn i verdenen så længe jeg bor i DK,

Det er betryggende at vide. Lad andre lande få glæde af dit bidrag
til genpuljen.

> de ville jo rent uddannelsesmæssigt ligeså godt kunne vokse op i en hule.

At dømme efter hvad du skriver, tror jeg ikke, noget land
kunne have bibragt dig det nødvendige.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-06-11 21:48

> [...]
>

>Jeg har ikke truet nogen med bue og pil -
>Og heller ikke Kim2000.
>
>Er du iøvrigt holdt op med at tæske dine børn?

Det var taxa-klovnen Kim Larsen, der dummede sig med at belære os om at vold
som opdragelsesmiddel til børn var helt acceptabelt i hans optik.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-06-11 21:55

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
it5t3t$udn$1@speranza.aioe.org:

> Det var taxa-klovnen Kim Larsen, der dummede sig med at belære os om
> at vold som opdragelsesmiddel til børn var helt acceptabelt i hans
> optik.

Well, Flemse. Niels Jørgen Bruun Pedersen HAR faktisk truet med bue og pil.
Men du tør jo ikke true nogen - vel Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 13-06-11 23:29

> [...]
>
> Well, Flemse. Niels Jørgen Bruun Pedersen HAR faktisk truet med bue og
> pil. Men du tør jo ikke true nogen - vel Flemse?

Næeh mit problem er at jeg bliver beskyldt for true med vold, skønt jeg er
en meget fredelig og hyggelig person.

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 13:48

On 13 Jun., 21:31, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Hvilke børn?

Nå. Du har heller ingen unger.
Er du holdt op med at tæske kæresten, så?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-06-11 05:09

Den 13-06-2011 21:47, Patruljen skrev:

> Nå. Du har heller ingen unger.
> Er du holdt op med at tæske kæresten, så?

Du kan bare ikke stoppe...

Det næste bliver vel hamsteren..

- cep

Fra : @

Dato : 14-06-11 15:42

On Mon, 13 Jun 2011 12:47:42 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå. Du har heller ingen unger.
>Er du holdt op med at tæske kæresten, så?

unger eller kærreste -

de allerfleste kan forhåbentlig svare nej til spørgsmålet

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 16:23

On 13 Jun., 22:29, "Arne H. Wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:

> 'Enig - dumt sp rgsm l - det ville v re synd for b rnene med en far
> som dig!

:)

Tja - det var nok lidt vel naivt -

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 16:23

On 13 Jun., 22:48, "\( ` . P.N. . \)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Det var taxa-klovnen Kim Larsen, der dummede sig med at bel re os om at vold
> som opdragelsesmiddel til b rn var helt acceptabelt i hans optik.

Nå - Jeg tog fejl. Egentlig tænkte jeg at jeg havde haft den
diskussion med NB_DK eller @

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 14-06-11 11:33

> [...]
> som opdragelsesmiddel til b rn var helt acceptabelt i hans optik.

Nå - Jeg tog fejl. Egentlig tænkte jeg at jeg havde haft den

Jamen det ligger jo også i at de er på samme autoritære niveau som Kim
Larsen. Mentalt set er det ikke alle der følger med tiden.

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 16:27

On 13 Jun., 22:54, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> ( ` . P.N. . ) <l...@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> it5t3t$ud...@speranza.aioe.org:

> Well, Flemse. Niels J rgen Bruun Pedersen HAR faktisk truet med bue og pil.
> Men du t r jo ikke true nogen - vel Flemse?

Du er ikke blevet truet med en dyt. Politiet har skam læst det der er
skrevet i den forbindelse. Du er paranoidt sindslidende, hvis du
opfatter det som en trussel. Men igen - hvis en sindslidelse er dit
udgangspunkt, så kan du næppe opfatte tingene anderledes.

Det forklarer også, hvordan du kan opfatte en belligelse af en
anmeldelse af dine injurerende udsagn - inden - man kan få lyst til at
smække dig en flyveskalle - som en trussel. Er du sindslidende m.
papir and all?

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 16:27

On 13 Jun., 22:39, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Arne H. Wilstrup <ni...@bixen.invalid> skrev i meddelelsen
> 4df67346$0$36563$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> Skal vi nu til at rode vore b rn ind i dk.politik, stalinist?

Skrid du nu bare ind i seng og se at få sovet rusen ud -

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 16:32

On 14 Jun., 00:28, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Næeh mit problem er at jeg bliver beskyldt for true med vold, skønt jeg er
> en meget fredelig og hyggelig person.

Glem ham. Og hvis han dukker op i dit kvarter - så går du til stålet.
Med det samme - Han har truet så mange gange nu, at du har frit slag i
bolledejen. Du kan - på grund af hans trusler til enhver tid påberåbe
dig et legitimt selvforsvar.

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-11 16:35

> [...]
> 4df67346$0$36563$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> Skal vi nu til at rode vore b rn ind i dk.politik, stalinist?

Er LA et muslim-hadende parti, siden det er noget for Kim2000 og dig?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-06-11 05:01

Den 13-06-2011 20:52, Patruljen skrev:

> Stiller op for LA -
> http://www.kimursin.dk/#category0.

LA er DRV uden fernis af humanisme.
Småborgelige, selvtilfredse og asociale.
0'ernes ligusterfacister.

- cep

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-11 09:27

On 14 Jun., 16:42, "@" <Sna...@snabel.net> wrote:

> unger eller kærreste -
>
> de allerfleste kan forhåbentlig svare nej til spørgsmålet

:) Nå - der var han så :D

Fra : @

Dato : 14-06-11 19:24

On Tue, 14 Jun 2011 08:26:35 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>:) Nå - der var han så :D

at du stiller et tåbeligt spørgsmål udstiller udelukkende DIN
stupiditet -

når svaret forhåbentligt er nej skyldes dette jo at for at kunne holde
op med noget må man jo først have påbegyndt dette -

Fra : Michael Weber

Dato : 14-06-11 19:27

Den 13-06-2011 20:52, Patruljen skrev:

> Stiller op for LA -
> http://www.kimursin.dk/#category0.

Det er jo bare at ønske ham held og lykke. :)

Fra : DADK (the original)

Dato : 14-06-11 19:32

On 14-06-2011 20:26, Michael Weber wrote:

> Det er jo bare at ønske ham held og lykke. :)

Ja, ikke? Det er ligesom vores gamle ven Rasmus Jarlov, der huserede her
et par år i slut-90'erne og starten af 0'erne. Det er ikke alle i
dk.politik der er useriøse idioter

Fra : Michael Weber

Dato : 14-06-11 19:37

Den 14-06-2011 20:32, DADK (the original) skrev:

> Ja, ikke? Det er ligesom vores gamle ven Rasmus Jarlov, der huserede her
> et par år i slut-90'erne og starten af 0'erne. Det er ikke alle i
> dk.politik der er useriøse idioter

Jeg ser ikke noget modsætningsforhold mellem folketingskandidater og
useriøse idioter :D

(Ikke at jeg finder lige de to er useriøse idioter.)

Fra : DADK (the original)

Dato : 14-06-11 19:44

On 14-06-2011 20:37, Michael Weber wrote:

> Jeg ser ikke noget modsætningsforhold mellem folketingskandidater og
> useriøse idioter :D

OK, det er jo en smagssag Men vi har "desværre" kun de politikere
der gider. Dem der griber nuet og chancen. Der findes ingen andre. Det
kunne være dig.

Fra : Michael Weber

Dato : 14-06-11 19:56

Den 14-06-2011 20:43, DADK (the original) skrev:

> OK, det er jo en smagssag Men vi har "desværre" kun de politikere
> der gider. Dem der griber nuet og chancen. Der findes ingen andre. Det
> kunne være dig.

"Danskernes Parti stiftet i Aarhus

Den 21-årige aarhusianer, Daniel Carlsen, har nu stiftet sit nye
nationalistiske parti, der kommer til at hedder "Danskernes Parti".

Partiet er hovedsageligt stiftet af en række yngre udbrydere fra
Danmarks Nationalsocialistiske Bevægelse, og planen er at stille op ved
kommunal- og regionsvalgene i 2013.

Partiet vil blandt andet arbejde for at hjemsende ikke-europæiske
udlændinge, trække Danmark ud af EU og kæmpe for miljøet.

- Jeg tror, der er en rigtig god chance for at opnå valg, fordi
politikerne har svigtet danskerne. Vi oplever stadig en massiv
indvandring, og vi er stadig styret fra EU på trods af løfter om det
modsatte. Og det er så der, vi kommer ind i billedet, siger den
aarhusianske partileder, Daniel Carlsen."
http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/Aarhus/2011/06/14/140929.htm

Fra : DADK (the original)

Dato : 14-06-11 20:03

On 14-06-2011 20:55, Michael Weber wrote:

> [...]
> modsatte. Og det er så der, vi kommer ind i billedet, siger den
> aarhusianske partileder, Daniel Carlsen."

Og med denne snart månedgamle nyhed, det er jo ikke en hemmelighed det
ville ske, vil du sige...?

Fra : Michael Weber

Dato : 14-06-11 20:06

Den 14-06-2011 21:02, DADK (the original) skrev:

> Og med denne snart månedgamle nyhed, det er jo ikke en hemmelighed det
> ville ske, vil du sige...?

At der ikke er noget modsætningsforhold mellem folketingskandidater
(politikere) og useriøse idioter.

Fra : DADK (the original)

Dato : 14-06-11 20:09

On 14-06-2011 21:05, Michael Weber wrote:

> At der ikke er noget modsætningsforhold mellem folketingskandidater
> (politikere) og useriøse idioter.

De seriøse vælges ind i Folketinget, fanatikerne lever en ussel
tilværelse hvor de får 57 stemmer ved kommunalvalg. Læg mærke til
partiets målsætninger.

Fra : Michael Weber

Dato : 14-06-11 20:11

Fra : DADK (the original)

Dato : 14-06-11 20:18

On 14-06-2011 21:10, Michael Weber wrote:

> Som jeg skrev:
> Jeg ser ikke noget modsætningsforhold mellem folketingskandidater og
> useriøse idioter.

Og det er stadig volapyk