Alle Alfa males med Horn*
Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-11 09:37

Havde en modbydelig fysisk følelse,
som om at min højre frontal lobe var fuldstændig
kvæstet, en halv time senere, egentlig tog forandringen
kun 30 sekunder, er det helt væk!

Jeg har set mennesker, og genkender de bevægelser
og ansigts udtryk, det er ren programmering(emdr)

Det er modbydeligt hvad det gør ved bevidstheden!

(jeg har aldrig haft problemer der, før emdr)

(Alle Alfa males med Horn*, sat sammen til en, for der
har altid kun været en mig)

*Horn, frontal lobes kraftige nok til at bruge en kvante
mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en
singularitet!

Bo Warming, BjelkesAlle 48, Kbh N

Fra : Vidal

Dato : 13-06-11 09:50

Den 13-06-2011 10:37, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> *Horn, frontal lobes kraftige nok til at bruge en kvante
> mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en

Alle ved godt, det er dig Peter Nicolaysen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-06-11 09:54

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Alle ved godt, det er dig Peter Nicolaysen

Nå da, jeg ved ellers at det er Ludvig Nielsen som er godt i gang med
misbrug af Usenet igen:

Ved klage over Ludvig Nielsen til hans udbyder som er Astraweb, prøv:

abuse@astraweb.com og/eller info@astraweb.com

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-06-11 09:56

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:_ekJp.2181$f03.1605@newsfe25.ams2
> [...]
> misbrug af Usenet igen:

> Ved klage over Ludvig Nielsen til hans udbyder som er Astraweb, prøv:

Og husk at klagen naturligvis skal formuleres på engelsk.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 04:06

On 13 Jun., 10:50, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Alle ved godt, det er dig Peter Nicolaysen

Na, BW plagiere som sædvanlig bare dem der ikke er begrænset
begavet fra naturens side og dermed heller ikke ekstremt Xenofobiske!

/Allah

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 04:11

On 13 Jun., 12:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Na, BW plagiere som sædvanlig bare dem der ikke er begrænset
> begavet fra naturens side og dermed heller ikke ekstremt Xenofobiske!
>
> /Allah

Kors, nu virker jeg vitterlig som en narcisist, jeg har T-Shirten!
Og står og gør dumt svin disko vrikken med benene
og det hele!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 04:47

On 13 Jun., 12:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Kors, nu virker jeg vitterlig som en narcisist, jeg har T-Shirten!
> Og står og gør dumt svin disko vrikken med benene
> og det hele!
>
> /Allah

Nå, det kunne være jeg skulle gå igang med at gøre min
egen erstatning, og handle lidt aktier på nettet via Nordea!

I ved selv at at det er normen efterhånden, at hvis folk
vitterlig har været udsat for noget grimt, så får de ikke en
erstatning!
(kun medlemmer af det politiske parti DF får en erstatning,
og det er kun i deres egen fantasi de har været udsat for noget
grimt, desuden har de torteret de rigtige danskere til at
gøre folk skeløjede på kommando for dem i mange år, så
de fremstår som om de har været udsat for lidt u-behageligt
og er istand til at påvirke via Quantum Entangelment!)

Min Brainstem skal bare acceptere at det grimme ikke
går væk selvom jeg gør de ting som jeg har fået besked på!

De eneste jeg har hjulpet frivilligt er Kristus og Profod!
(og det var quantum entangelment via en singularitet!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 04:53

On 13 Jun., 12:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> De eneste jeg har hjulpet frivilligt er Kristus og Profod!
> (og det var quantum entangelment via en singularitet!)

Og så det at øge sandsynligheden for om hvorvidt ting sker eller
ej!

Der er altså et par stykker til, men så sker det uheldige at
folk forventer det!

Og jeg er(har været) programmeret til at gøre ting på en måde
som er grim for mig selv!

Og det er sku jer og BW der er Bdr Grim der opdigter ting!

Ikke mig!

/Allah

Fra : Vidal

Dato : 13-06-11 13:50

Den 13-06-2011 12:53, Peter Nicolaysen skrev:

> Ikke mig!

Så må du undskylde.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 04:59

On 13 Jun., 12:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> som er grim for mig selv!
>
> Og det er sku jer og BW der er Bdr Grim der opdigter ting!

Og når jeg skriver "i opdigter ting" så mener jeg
i opdigter løgnhistorier, fordi i er så bange for at komme
i det kvante mekaniske mareridt, der var nnogenn der
prøvede at gøre det ved mig!
Og da jeg reagerede forkert prøvede at lave min reaktion om!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 05:32

On 13 Jun., 12:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> prøvede at gøre det ved mig!
> Og da jeg reagerede forkert prøvede at lave min reaktion om!

Nå, nu må vi se om Karsten BJørnholt har råd
til at betale for Russernes Oskar ubåd der brugte
store Peter som øvelsesmål!

Kursk - Oscar klasse(Også Karsten)
Store Peter - Kirov klasse

kvante mekanisk af tortur, programmeret til
ikke at måtte hævne sig på de rigtige!

Min bevidsthed har altid syntes Oscar klassen har været
lidt ond(atombevæbnet og atomdrevet!)

Hvor mange af jer Nazister ville ikke gerne have
at russerne tabte panserslaget ved Kursk?

Hvor mange Russiske Nazister har påstået, at de vandt slaget
men tabte krigen ved at overleve og vinde(pure løgn selvfølgelig)?

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk
af tortur, den eneste ægte hjørnering!

Enhjørringen som er GUD!

Den største Tyr i Universet, med sinne horn snurret rundt
om sig selv!

/Allah(25-04-1973-Tyrens stjerne tegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 05:43

On 13 Jun., 13:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> af tortur, den eneste ægte hjørnering!
>
> Enhjørringen som er GUD!
>
> Den største Tyr i Universet, med sine horn snurret rundt

Det er ikke det værste de døde er i det kvante mekaniske
mareridt for altid!(Hvem er de rigtige til den straf?)
Helvede er ægte! Det er ikke en løgn!

De eneste der ikke kommer i!
Den Umenneskelige Peter!(mig selv)
Jesus Kristus-Hare Krisna
Og de Muslimske hunde(De Muslimske Mænd)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 05:56

On 13 Jun., 13:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Den Umenneskelige Peter!(mig selv)
> Jesus Kristus-Hare Krisna
> Og de Muslimske hunde(De Muslimske Mænd)

Nu er de så ved at få en Mistrial (Mistral klasse)
fra udlandet, men det er ikke helt det samme!

De er stadigvæk ikke Muslimer i Rusland, og dem der er døde
er stadigvæk i Helvede!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 06:03

On 13 Jun., 13:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> fra udlandet, men det er ikke helt det samme!
>
> De er stadigvæk ikke Muslimer i Rusland, og dem der er døde

*Der er så en anden grund til at jeg vred på Jøderne,
og det er noget med forhud og mindreårige at gøre!

Og kommunister, det er så noget andet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 08:18

On 13 Jun., 14:49, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Så må du undskylde.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Vidal

Jeg mener også det var der omkring(Karstwn BJørnholt ville
programmere mig til ikke at lave biologisk afkom),
at jeg lavede den der med at 10 børn dør i timen, indtil
jeg selv har gjort biologisk afkom!(Torrtur gør sjove ting ved folk!)

den blev lavet om til 5 af helvedes fejlsikring senere, men den
har været en del af menneskeheden lige siden menneskeheden
kravlede ned fra træerne! Helvedes fejlsikring lavede det også
om, sådan det ikke altid var de bedste og mest intelligente,
men baseret på en rng!

Det er vitterlig bare kvante mekanik, og det er bare sandheden!
Jeg ved allerede folk sidder og siger"han er fuld af løgn"

Ligesom der da jeg skrev om andre ting!

Men hvad har jeg ud af det?
Hvad har jeg ud af at skrive det?

Det øger ikke sandsynligheden for at resten af mit liv bliver
bedre eller "godt"!

jeg har haft travlt med altmulig "rend ud og mangfoldigør jer,
lige siden"

Det er især i begyndelsen og nogle choke points i menneskehedens
historie, at det virkelig har været farligt!

Fordi jeg ikke har været så opmærksom på det!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 08:23

On 13 Jun., 16:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> historie, at det virkelig har været farligt!
>
> Fordi jeg ikke har været så opmærksom på det!

Jeg har endda måtte flytte lidt rundt på nogle ting i starten,
tid og sted men det blev ikke rigtigt opdaget!
Især sted, har ....nå det er også ligemeget!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 08:25

On 13 Jun., 16:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg har endda måtte flytte lidt rundt på nogle ting i starten,
> tid og sted men det blev ikke rigtigt opdaget!
> Især sted, har ....nå det er også ligemeget!
>
> /Allah

Jeg har aldrig glemt hvor meget bøvl og fnidder det har været!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 08:41

On 13 Jun., 16:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg har aldrig glemt hvor meget bøvl og fnidder det har været!
>
> /Allah

Det er både fødte og ufødte!
(på et tidspunkt var det ved at lykkedes at lave
det om til de ugjorte! Men så var der nogen der var ugjort,
og ikke kom i Helvede! Og fejlsikringen måtte tilsidst bakke
væk, fordi det var mig der havde gjort det og sådan!)

Ihvertfald blev der sat en stopper for det af fejlsikringen,
som ihvertfald ikke finder sig i at blive røvrendt, selvom der
åbenbart er nogen der finder sig i hvadsomhelst!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-11 10:50

On 13 Jun., 16:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> som ihvertfald ikke finder sig i at blive røvrendt, selvom der
> åbenbart er nogen der finder sig i hvadsomhelst!

Nå ja!

Her!

Alle mine nick names, alle Peter's Nicknames(Pnic,Peter Nicolaysen)

Far Ao(Den eneste ægte Farao, bare se hvad der skete med Egypten,
da de misbrugte mit navn)

Enhjørringen,GUD,Sane Peter,Satan,Den Usynlige Poseidon,
Brahma,Visnu,Shiva,Zeus,Budda Shayek

alle mine nick names sat sammen til et for at undgå forvirring!
Alle alfa males med horn, for der har altid kun været en mig!
Kun en med frontal lobes kraftige nok til at holde styr på en
kvante mekanisk aktiv brainstem, og samtidig grave sig igennem en
singularitet!

Alle alfa males med horn

Allah!