Politiet har nu helt styr på situationen i~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-06-11 22:56

Nul tolerance-politikken har virkeligt gjort indtryk:

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : sluppermand

Dato : 12-06-11 17:40

On 12 Jun., 23:55, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:
> Nul tolerance-politikken har virkeligt gjort indtryk:
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/12/182713.htm

Før i tiden var det sådan, at når en patrulje skulle ind i et
"urocenter" kom der en ekstra patruljevogn med for at passe på
køretøjerne og evt. assistance.

I dag, hvor økonomien styrer politiet, er den ekstra patruljevogn væk;
et par knuste ruder er billigere end en ekstra patruljevogn, så fred
være med det. Hvorfor hidse sig op over det?

Det er vel efterhånden "100 år" siden jeg gennem mange tråde gjorde
dig opmærksom på, at politiet styres af finansministeriets regnedrenge
og alligevel hidser du dig nu op over ting der ikke er økonomisk
rentable?

Hvorfor har du så svært ved at erkende realiteter?

/Kent.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-06-11 00:56

"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rentable?
>
> Hvorfor har du så svært ved at erkende realiteter?

Hvorfor har du så svært ved at erkende at jeg er en borger som er stinkende
utilfreds med politiets evne til at varetage borgernes interesser ? Jeg vil
blive ved med at påpege at politiet ganske enkelt ikke har evnen til at
varetage deres opgaver på et tilfredsstillende plan. Vollsmose-affæren er et
fint bevis på dette og det ærgrer mig voldsomt at jeg ikke fik downloadet
episoden med den stjålne politiradio inden at den meget desværre blev
fjernet, fordi en eksponering af dette på YouTube og mange andre steder
formentlig ville kunne provokere i lang tid og jeg skulle gerne uploade
gentagne gange på alle de medier jeg kunne finde til dette formål. Jeg har
kun interesse i at politikerne vågner op og bevilger de øgede midler som
skal til for at udvide politistyrken med MINDST 50%. Politiet skal ikke være
til grin men er det dét som skal til for at opnå målsætningen, so be it. Den
dag du forstår at jeg er en retsstats-type mere end at jeg er en anarkistisk
type, så er vi nået langt.

Fra : sluppermand

Dato : 12-06-11 18:42

On 13 Jun., 01:56, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> dag du forstår at jeg er en retsstats-type mere end at jeg er en anarkistisk

Jamen jeg har da ikke svært ved at erkende at du er stinkende
utilfreds med politiets evne til at varetage borgernes interesse,
Du skal blot vågne op og _erkende_ at politiet styres at
finansministeriets regnedrenge og så længe det er tilfældet får du
ikke den politidækning du ønsker.

Jeg mener stadig du har svært ved at erkende realiteter!
Dine skriverier omkring Vollsmose-videoer og en øget politistyrke
ændrer ikke ved dette. Dit ønske om en forøgelse af politistyrken på
50% ligger ikke i kortene, hverken under den nuværende elller den
spåede fremtidige regering.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du er en retsstats-type, men dine
umiddelbare ønsker til dansk politi har ingen gang på jord, hverken
hos den nuværende eller den spåede fremtidige regering.
Du skal hele tiden huske på; det er økonomien der styrer dansk politi
også efter et regeringsskrifte. . . .

Dét jeg har svært ved at forstå er, at du ikke har sat dig bedre ind i
detaljerne omkring et system du så gerne vil kritisere.

/Kent.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-11 03:09

On Sun, 12 Jun 2011 17:41:55 -0700 (PDT), sluppermand
<wuk@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Dét jeg har svært ved at forstå er, at du ikke har sat dig bedre ind i
>detaljerne omkring et system du så gerne vil kritisere.

HVIS din modpart ikke har "sat sig bedre ind i detaljerne" få forklar
manglen specifikt - du mudderkaster værdiløst

Fra : Mendoza

Dato : 13-06-11 07:00

"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Dét jeg har svært ved at forstå er, at du ikke har sat dig bedre ind i
> detaljerne omkring et system du så gerne vil kritisere.

Politiet vil altid være styret af finansministeriet, ligesom alle andre
etater er, sådan er det.
Det er bare ikke nogen undskyldning for den "laden stå til holdning", der
udvises overfor de såkaldte "utilpassede elementer" i Vollsmose og andre
steder.
Jeg forstår godt hvis politiet er bange for visse typer, fra en anden.....
skal vi kalde det "kultur", når de optræder i flok.
Men her må man være sig sit arbejde bevidst, og søge at sætte sig i respekt,
med brug af passende midler.
Det er vigtigt at man bevarer respekten for uniformen og politiet, ellers
hører alting op.
Jeg nåede at se den famøse video fra Vollsmose, og jeg må indrømme at jeg
var dybt beskæmmet på politiets og samfundets vegne.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-11 11:40

"sluppermand"
>Dét jeg har svært ved at forstå er, at du ikke har sat dig bedre
>ind i detaljerne omkring et system du så gerne vil kritisere.

Hvad Kim Larsen ikke forstår sig på kan der skrives tykke bøger!
Hvad Kim Larsen forstår sig på kan skrives på bagsiden af et frimærke!

Hr. Sluppermand (er det din søns betegnelse?) du lader skinne igennem
at du absolut heller ikke er tilfreds med regnedrengenes bevillinger?
Jeg er ikke sikker på at det KUN er større bevillinger der skal til.
Jeg tror at viden - f.eks. videoen fra Vollsmose - er meget vigtigere.
Og her tænker jeg på nogle af de gange politifolk har lækket viden
om politiets virkelige "arbejde" med de tilpasningsvanskelige unge
mænd af muslimsk herkomst.
Jeg tror at det at 2 af idioterne fra Vollsmose nu kommer i
aktivering hjælper meget mere.
Altså at der er kontante konsekvenser af deres hærgen.
Disse småterrorister har ALT ALT forlænge haft frit løb.
Hvis politifolk begyndte at organisere deres læk (videoer, rapporter etc)
så befolkningen fik et mere sandt billede af problemerne, så kan
der også skabes større pres på politikkerne!!!

Mvh Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-06-11 14:14

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> "sluppermand"
>
> Hvad Kim Larsen ikke forstår sig på kan der skrives tykke bøger!
> Hvad Kim Larsen forstår sig på kan skrives på bagsiden af et frimærke!

Du mener selv at du er klogere, din åndsamøbe ?

BAH HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

LOL

> [...]
> mænd af muslimsk herkomst.
> Jeg tror at det at 2 af idioterne fra Vollsmose nu kommer i

Det er da sgu da ingen som kan tvinge dem til. De vader formentlig allerede
ind og ud af fængsler, og de vil da skide din aktivering et stykke.
Kontanthjælp er bitte små lommepenge i forhold til hvad kriminalitet kan
indbringe.

> [...]
> etc) så befolkningen fik et mere sandt billede af problemerne, så kan
> der også skabes større pres på politikkerne!!!

Næh nej, politiet skjuler deres fiaskoer, så vi borgere ikke ser hvor slemt
at det står til.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-06-11 10:34

On 13/06/11 01:39, sluppermand wrote:

> Før i tiden var det sådan, at når en patrulje skulle ind i et
> "urocenter" kom der en ekstra patruljevogn med for at passe på
> køretøjerne og evt. assistance.

Det er vel også politisk ukorrekt at forestille sig at
politiforretningen foretages i et /specielt/ område. tsk tsk

Måske et overvågningskamera forbundet til en "black box" kunne hjælpe
med at identificere hærværkerne.

Mvh
Martin