Een spiller sang ikke med...
Fra : Jens Bruun

Dato : 11-06-11 19:47

....på "Der er et yndigt land" i optakten til dagens U21-landskamp. Kan nogen
gætte, om det var Mathias Jørgensen, Christian Eriksen, eller Bashkim
Kadrii, der valgte IKKE at synge med?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : W.A.

Dato : 11-06-11 20:13

Jens Bruun har bragt dette til verden:
> ...på "Der er et yndigt land" i optakten til dagens U21-landskamp. Kan nogen
> gætte, om det var Mathias Jørgensen, Christian Eriksen, eller Bashkim Kadrii,
> der valgte IKKE at synge med?

Snup en kiks

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-06-11 20:20

W.A. <no.mails@thx.invalid> skrev i meddelelsen
4df3be5a$0$2323$c3e8da3$47a2c32d@news.astraweb.com:

> Snup en kiks

Luk arret, stalinist, og kravl tilbage under din sten.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : W.A.

Dato : 11-06-11 20:54

Jens Bruun forklarede den 11/06/2011:
> W.A. <no.mails@thx.invalid> skrev i meddelelsen
> 4df3be5a$0$2323$c3e8da3$47a2c32d@news.astraweb.com:

> Luk arret, stalinist, og kravl tilbage under din sten.

Tag to :D

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-11 19:50

> Jens Bruun forklarede den 11/06/2011:

> Tag to :D

Gad vide hvem han egentlig mener? Lortebruun plejer jo at kalde
alle for Stalinister når de ikke fatter hans "begavede" spørgsmål,
men han bryder sig ikke selv om at blive kaldt for nazist eller
Hitlerapologet - men sådan er det med hykleriet hos ham.
Jeg vil ikke bed ham om at tage to tudekiks, men lad ham æde en hel
pakke - han kunne få brug for den!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-06-11 13:02

> W.A. <no.mails@thx.invalid> skrev i meddelelsen
> 4df3be5a$0$2323$c3e8da3$47a2c32d@news.astraweb.com:

> Luk arret, stalinist, og kravl tilbage under din sten.

Nej, slum-dog, det hedder luk arret, Ludvig Nielsen.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 11-06-11 21:02

Den 11-06-2011 20:47, Jens Bruun skrev:
> ....på "Der er et yndigt land" i optakten til dagens U21-landskamp. Kan nogen
> gætte, om det var Mathias Jørgensen, Christian Eriksen, eller Bashkim
> Kadrii, der valgte IKKE at synge med?

Christian Eriksen?

--
Venlig hilsen,