Hygiejne-uanstændigheden i Brøndeslev har ~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 22:39

Hygiejne-uanstændigheden i Brøndeslev har jeg overgået i årtier
-   Min græsplæne har aldrig været slået, så man skal se sig for
at man ikke falder over en høj,tæt græstot
-   En ensformig "soigneret" plæne kan du dyrke sport på , men
den har ingen fordele vedr solbadning, og tilsvarende er medborgeres
ujævne hud aldrig risiko for naboen, om end den har (lidt)større
risiko for at sprede byldepest - men ikke nogen af vor tids udbredte
hudsygdomme!
-   Forsømmes bleskift kan spædbørn få rød hale og svamp og andre
hudproblemer, især hvor fugtighed er alt for stor i lang tid - noget
som dog sjældent giver langtidsskader for den unge dynamiske hud (men
som måske forkorter livet LIDT for den mobbede gamle, der oplever
selv-forstærkende,livs-forkortende, social nedtur i både lugt,
hudkløe og ble-staffagens uklædelighed
-   Ordentlige sammenlignende undersøgelser af personer, der hver
morgen bader hele kroppen fx om morgenen ,og sjuskemikler vedr stank
af armhule, lyske og fodsved, eksisterer ikke, og man kan nok se
kropslus forsvinden i forbindelse med ØstEuropæisk vækst i rigdom og
badning men livegenskabets afskaffelse og selvtillid pga rigdom kan
her været langt vigtigere årsager end vask.
-   Den tandløse Brønderslev-far har hele sit liv været mobbet og
har talt dårligt og han flyttedes til hus uden god VVS. At han har
mistet sig børn og været fængslet, har dog intet at gøre med
infektonssygdomme i hjemmet - her er han snarest en praktisk
hygiejneforsker, der bør have Nobelpris for afsløre at
sundhedsprædikanter råber "Ulven kommer" og skaber hysterisk
rengøringsvanvid og gør skade bl.a. skaber allergi.
-   Overfyldt toilet har i middelalderen spredt kolera og
salmonella o lign, men når fækale bakterier fra dette, ikke når mad og
drikke er epidemier ikke påvist at mindskes af andre hygiejnepåfund
end vask af hænder (som ikke forringes af badeværelsets håndvasks
plamager af rust og kalk , som aviserne svælgede i at vise foto af, da
fordømmende folkestemning skulle sælge aviser)
-   Mit og min ekskones hjem er vist i hovedsagen med større
afvigelser fra normal-soignerthed end Brønderslev-familiens og har
hverken skabt infektion for voksne, børn og næppe heller gæster.
-   Hjemmehjæperes insisteren på hovedrengøring pga lugt, blev
imødekommet og har i årevis ikke gjort forskel mht den perfekte
hygiejne status - vurderet udfra infektions-antal.
-   Usoignerede børn i meget store antal på lille areal kan dog
tænkes at bringe smitstof over en kritisk mængde, så "epidemisk lavine
pludselig ruller - som det oplevedes i britisk borgerkrig 1642-49 ,
men måske aldrig sidenhen, troperne excl.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N