Vil Naser Khader vil konvertere denne gang
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-06-11 13:13

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 13:36

On Thu, 9 Jun 2011 14:12:52 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>En forræder taler ud
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40602304:khader-overvejer-at-konvertere.html

Naser Khader er den dygtigste Taqia-kriger som skal overbevise om at
muslimer kan integreres
Hvad de jo stort set aldrig kan - og konvertering er slet ikke vort
hovedmål

Fra : NoTrabajo

Dato : 09-06-11 18:55

> Naser Khader er den dygtigste Taqia-kriger som skal overbevise om at
> muslimer kan integreres
> Hvad de jo stort set aldrig kan - og konvertering er slet ikke vort
> hovedmål

En vigtig ting må være at få de vilde dyr til at opføre sig som mennesker.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 19:48

On Thu, 9 Jun 2011 19:54:50 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>En vigtig ting må være at få de vilde dyr til at opføre sig som mennesker.

Udvis dem - integration er umulig

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-06-11 13:56

On Thu, 9 Jun 2011 14:12:52 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> En forræder taler ud
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40602304:khader-overvejer-at-konvertere.html

Forrædder.?????

Han er bare blevet klogere med alderen. Det er helt normalt.

Fra : kk

Dato : 09-06-11 14:04

Den 6/9/2011, skrev (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯):
> En forræder taler ud
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40602304:khader-overvejer-at-konvertere.html

Er man en forræder, hvis man skifter religion?
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-06-11 14:16

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Er man en forræder, hvis man skifter religion?
> mvh
> kk

Ja i følge muslimerne er han ikke engang så respektabel som en hund hvis han
gør det men derimod en vantro som skal bekæmpes. Sådan har kristendommen
også været engang (husk lige på det), muslimerne er bare nogle hundrede år
bagefter i udviklingen. At muslimerne på det punkt er lidt værre end
kristendommen, ændrer ikke ved at jeg mener at alle de store religioner er
lige skadelige, især kristendommen, islam og jødedommen.

I øvrig fatter jeg ikke at du og kontanthjælps-Thomsen gider at svare på
P.N.'s trollerier men det er selvfølgelig jeres egen sag.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-06-11 14:45

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:GI3Ip.1028$OC5.789@newsfe21.ams2...
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> P.N.'s trollerier men det er selvfølgelig jeres egen sag.
> --

I øvrig fatter jeg ikke at Taxi-klovnen Kim Larsen gider at svare på mine
trollerier men det er selvfølgelig hans egen sag.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-06-11 15:11

On Thu, 9 Jun 2011 15:45:12 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> I øvrig fatter jeg ikke at Taxi-klovnen Kim Larsen gider at svare på mine
> trollerier men det er selvfølgelig hans egen sag.

LOL

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-06-11 15:26

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> LOL

Jeg svarer på de ting som andre bringer op i deres svar men jeg svarer
aldrig på idioter som P.N. som trygt ligger i mit kill-filter. Det er i
øvrigt sjovt at det der Taxa-halløj bliver ved med at hænge ved selv om jeg
aldrig har beskæftiget mig med så beskedent et erhverv men det gør det jo
også på Tom Liljeberg ovre i sit beskedne mobilehome. Så dit LOL er nok lidt
irrelevant lige her, kontanthjælps-Thomsen. Hvis nu du og andre kvajpander
aldrig svarede på Polle-mandens trollerier, så ville han fuldstændig
forsvinde fra dk.politik hos alle os som har ham på kill-filter, det ville
da ikke være så ringe endda.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-06-11 15:39

On Thu, 9 Jun 2011 16:26:14 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> også på Tom Liljeberg ovre i sit beskedne mobilehome. Så dit LOL er nok lidt
> irrelevant lige her, kontanthjælps-Thomsen.

LOL. Du fatter ikke at du selv er til grin. ))

Du brokker dig over at folk spilder deres tid på at svare dem du ikke gider
at spilde DIN tid på, men alligevel bruger du tid på at kommentere det.

Det er lige så latterligt, som når Wilstrup skriver lange kommentarer til
indlæg fra personer, han ikke "gider" spilde sin tid på.

> Hvis nu du og andre kvajpander
> aldrig svarede på Polle-mandens trollerier, så ville han fuldstændig
> forsvinde fra dk.politik hos alle os som har ham på kill-filter, det ville
> da ikke være så ringe endda.

Nu er det jo så bare IKKE dig, der bestemmer hvem der må svare på hvilke
indlæg.

Hvis du er utilfreds, så klik på "delete" knappen og "trolle-indlæget" er
væk. SÅ svært er det sgu heller ikke.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-06-11 16:28

> Hvis du er utilfreds, så klik på "delete" knappen og
> "trolle-indlæget" er væk. SÅ svært er det sgu heller ikke.

Nej men du holder jo trollen P.N. igang, ikke sandt, kontanthjælps-Thomsen ?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-06-11 16:38

On Thu, 9 Jun 2011 17:27:42 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej men du holder jo trollen P.N. igang, ikke sandt, kontanthjælps-Thomsen ?

Hvis du er utilfreds, så klik på "delete" knappen og indlæget er væk.

Er det virkelig for svært for dig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-06-11 16:41

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 09-06-11 19:16

On Thu, 9 Jun 2011 17:41:10 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men du holder jo trollen P.N. igang, ikke sandt, kontanthjælps-Thomsen ?

Suk. Det ER åbenbart for svært for dig.

Jeg svarer på de indlæg der passer mig, og hvis du er utilfreds med det, så
snup en tudekiks.

Fra : Mendoza

Dato : 09-06-11 15:53

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Fra : kk

Dato : 09-06-11 16:57

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) forklarede:

,
> I øvrig fatter jeg ikke at du og kontanthjælps-Thomsen gider at svare på
> P.N.'s trollerier men det er selvfølgelig jeres egen sag.

nemli'

mvh
og godt ord igen!

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-11 21:08

On Thu, 09 Jun 2011 15:03:40 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Er man en forræder, hvis man skifter religion?
>mvh
>kk

Hvis du er kristen eller jøde, buddhist eller hindu så sir alle at alt
er OK

For muslimer der skirfter er straffen for forrædderi = døden
(hvis de opdages)