Nu også Syd-Koreas efterretningstjeneste i~
Fra : steen hjortsoe

Dato : 08-06-11 07:02

Det landsforræderiske Forsvarets Efterretningstjeneste, den kriminelle
stat i den kriminelle danske stat, fortsætter den orwellske offensiv
mod det danske civilsamfund. Det sidste påfund fra dette organ, der
totalt uimodsagt af den danske centraladministration fører selvstændig
dansk udenrigspolitik, er at invitere NIS, National Intelligence
Service, fra Syd-Korea ind i danske soveværelser m.m., hvor FE
allerede elskværdigt og gæstfrit har inviteret CIA indenfor.

Hallo !? Forstår I, hvad der bliver sagt ? Det er altså ikke blot
undertegnedes bolig og soveværelse, der er tale om, jfr. Grundlovens
§§ 71 og 72, men hvilke som helst danske civile borgeres, der måtte
have disse fremmede efterretningsorganers interesse, og det er efter
mit bedste skøn ikke helt få. Det er en totalt ulovlig, æreløst
landsforræderisk og fuldstændig uholdbar situation, specielt for
værten, FE, der har mandat til at forsvare, ikke til at angribe og
kompromittere danske civile borgere.

Det giver danske borgere ekstra at bestille, når FE om kort tid vil
blive demaskeret og opløst, og det danske civilsamfund omsider, efter
årtiers skandaløs – og ulovlig – passivitet, vil modsætte sig særligt
ondskabsfulde, torturerende og seksuelt voldelige FE-officerer.

Når tiden er inde, bør det danske civilsamfund hurtigst muligt danne
en revolutionskomité, hvis opgave det bl.a. bliver at bede fremmede
efterretningstjenester om øjeblikkeligt at forlade danske borgeres
private hjem – og i øvrigt undlade at deltage i den elektromagnetiske
tortur af FE’s ofre – og modstandere.

Fremgangsmåden vil i praksis bl.a. være klart og meget tydeligt at
bede den syd-koreanske og den amerikanske civilbefolkning, som selv er
omfattende ramt af elektromagnetisk tortur, om at medvirke til
udsmidningen.

Steen Hjortsø

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 08-06-11 14:48

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Links tak:!

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-11 15:26

On 08/06/11 15:01, steen hjortsoe wrote:

> Det giver danske borgere ekstra at bestille, når FE om kort tid vil
> blive demaskeret og opløst

Hvornår vil denne hjortsoe-profeti opfyldes?

Mvh
Martin

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 12:24

On 8 Jun., 16:26, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Hvorn ril denne hjortsoe-profeti opfyl
>
> Mvh
> Martin

Gad vide om de har nogen gode Asiater FE?

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 12:32

On 8 Jun., 20:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Gad vide om de har nogen gode Asiater FE?
>
> /Allah

Så er det måske ikke nødvendigt af få BW stjålet
af NordKorea alligevel!

Det kan være de hopper af, uden!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 12:48

On 8 Jun., 20:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Så er det måske ikke nødvendigt af få BW stjålet
> af NordKorea alligevel!
>
> Det kan være de hopper af, uden!
>
> /Allah

De grimme kvinder og dem over 38 må ikke vide
min hemmelige identitet!

Desuden har de grimme ikke fået så meget zinke ind!

Så er det bedre at de pæne har sådan en ren en som som
mig!

Så kan de grimme få jer sinker!
(det står vitterlig på vitamin pillerne!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 14:16

> Så er det måske ikke nødvendigt af få BW stjålet
> af NordKorea alligevel!
>
> Det kan være de hopper af, uden!
>
> /Allah

Det er egentlig ikke ret pænt skrevet, når man tænker
på at jeg har siddet og gjort folk skeløjede i Fjernsynet!

Men jeg sayntes altids BW har dumt svin over for
folk!

Hættemåger og alle mulige ting og folk bliver tilsvinet overalt!
Og alle de bliver kaldt landsforæddere hvis de ikke per automatik
hader folk med en anden hudfarve!

Af en eller anden grund kalder højrefløjen i Danmark alt og
alle landsforæddere, mens de selv vitterlig er det!
Og nej jeg mener ikke specifikt BW!

Men det er forædderi "ægte" forædderi jeg skriver om!
Det i andre som regel skriver om, er latterligt lort!

Og det er forædderi i et Demokrati, at programmere vælgerne
med emdr og hypnose, til at stemme på et bestemt politisk parti!
Det er et angreb på landets regeringsform og femte kolonne
virksomhed!

Hvis det er gjort fra en hjerne til andre via quantum entangelment,
så er det religiøse mirakler og fuldsrændigt lovligt!

Jeg må! Landsforædderen Bjørnholt må ikke,
det han gjorde i 1998-2003 var forædderi!
Og den måde han forsøger at isolere sig
på, ved at sige han lige skal ud og ringe,
vifter med en mobil telefon som han sørger for
at et uvågent menneske ser, og der efter siger til en
anden person(Bodil Egeberg), gør du lige det vi talte om,
og det efter jeg sidder og bliver gjort til en uvågen idiot!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 14:21

On 8 Jun., 22:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> anden person(Bodil Egeberg), gør du lige det vi talte om,
> og det efter jeg sidder og bliver gjort til en uvågen idiot!

Hvad fanden bilder han sig ind?
Jeg kommer hjem fra hosspitalet og
forsøger at gøre noget ved en depression,
Og det dumme svin, syntes jeg skal torteres
og tvinge til at stemme DF!

Og det er tortur, det er smerte signaler til brainstem
og limbic system! Der kommer aldrig nogensinde til at eksistere
et andet menneske der bliver torteret ligeså meget og der har
aldrig været før!

/Allah

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-06-11 21:58

Den 08-06-2011 15:01, steen hjortsoe skrev:

> [...]
> landsforræderisk og fuldstændig uholdbar situation, specielt for
> værten, FE, der har mandat til at forsvare, ikke til at angribe og

Okay, nu skal jeg lige se, om jeg kan følge dig ud i absurditeternes
tågede sump: Du mistænker måske ethvert sydkoreansk produceret
elektronisk apparat i dit hjem (og du skulle vel aldrig have en mindre
fladskærm i soveværelset, endsige noget sydkoreansk hardware i din
computer eller mobiltelefon?) for at fucke med dit hovede gennem noget
så skingrende absurd som "tankemanipulerende elektromagnetiske stråler"?

(Vi mangler næsten bare "dæmoner i køleskabet" som i denne udødelige
scene fra første Ghostbusters-film:
http://www.youtube.com/watch?v=NFZPhf5p-BU )

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 15:15

> [...]
> anden person(Bodil Egeberg), gør du lige det vi talte om,
> og det efter jeg sidder og bliver gjort til en uvågen idiot!

Det dumme svin hvad fanden bilder han sig ind?
At udgive sig for en behandler, og så sidde og tortere
mig, den skide landsforædder gør det med fuldt
overlæg, enten påstår han at han er i sindsyge,
for at slippe væk fra straffen, ligeså snart hans så
min REX' er stå i et glas på skabet!

Det modbydelig svin!
Eller også prøver han at ødelægge hjerne og
programmere sig ud af klemmen!

;et forbnadede røvhul det har mig mere end tretten
år at vågne op, min er blevet myrdet og røvhullet sætter mig
til at forestille mig at jeg har gjort forbrydelsen? Hvad fanden?
@rogrammere og torter mig fuldstændig ud af mit hoved næsten

MYRDE MIN FAR! OG prøver at få mig spærret inde
for det ved at jeg sidder i en trance og er tvunget til at forestille
mig at jeg gør det, mens jeg fortæller om det!

Og det bliver optaget på bånd!

Det er kun fordi jeg ikke vidste hvilket erummordet foregik
i, jeg troede køkkenet, det er det jeg siger på båndet!

Det røvhul har brugt DJ Ævl til at myrde ham, desuden var jeg på
nettet om natten, mens det foregik i den anden ende af landet!

Og mens jeg er programmeret, tvinge mig til at påstå
at jeg har slået min mor for at undgå han myrder hende!
(jeg fik besked på af Bjørnholt: Gå over og slå din mor,
Snif lighter gas, køb et billede og hæng det på væggen ved siden
af dit fjernsyn)

Han ville have jeg skulle blive til en
"religiøs idiot"

JEG "ER" RELIGION dit dumme svin jeg myrder fandme din art og får
den torteret for altid!

Og ved du hvad jeg har allerede sørget for det sker og advaret dig i
forvejen dit røvhul!

Dit dumme racistiske møgsvin!
Der er en farvet præsident i usa og Helvede er IKKE
frosset til!

Tværtimod!

Det er Peter der bestemmer!

Og det er sku mig Peter der er alle alfa males med horn!
Og der er kunen mig, og der er kun en sandhed og den er min!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 15:31

On 8 Jun., 23:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og det er sku mig Peter der er alle alfa males med horn!
> Og der er kun en mig, og der er kun en sandhed og den er min!

Og nej det er ikke BJørnholt der ejer eller bestemmer over
arten homo sapiens!

Han bare en af dem!

Og jeg har opgraderet mig selv!(Og jeg er sku den eneste der må!

Ekstra Homo Sapiens

EHS GUD!

Og det er regnvejr

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 02:23

> [...]
>
> Og det er sku mig Peter der er alle alfa males med horn!
> Og der er kunen mig, og der er kun en sandhed og den er min!

Nå, der er den!
"hvis at jeg hævner mig, skal jeg sætte lighedstegn
mellem Bjørnholt og menneskeheden, og hævne mig på
hele menneskeheden, fordi jeg er en savlende idiot,
i andre folks øjne en IK på 10 bla bla bla....

i kan tro det bliver løgn, og jeg sidder ikke og bliver
ødelagt af noget jeg har skrevet fordi det dumme svin
har programmeret mig!

/Allah

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-06-11 10:03

On 09/06/11 10:23, Peter Nicolaysen wrote:

> [...]

Tak for dine mange svar.
Vi har kun et parti der er imod nationalstatens afvikling, så hvad er
dit problem ud over dit had mod Karsten Bjørnholt

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 02:58

On 9 Jun., 10:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> i kan tro det bliver løgn, og jeg sidder ikke og bliver
> ødelagt af noget jeg har skrevet fordi det dumme svin

Det den anden dag nede i brugsen kunne have været pinligt,
faktisk var tanken om det så pinligt at det var pinligt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 04:48

> [...]
>
> i kan tro det bliver løgn, og jeg sidder ikke og bliver
> ødelagt af noget jeg har skrevet fordi det dumme svin

Jeg har dem faktisk stående endnu, nu jeg tænker over det,
i et glas, glasset er også graveret!
(de der rex'ere)
Nå,Ginseng virker!

/Allah

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 05:49

> [...]
>
> i kan tro det bliver løgn, og jeg sidder ikke og bliver
> ødelagt af noget jeg har skrevet fordi det dumme svin

Det nede i brugsen den anden dag var pinligt, eller rettere
kunne have været det, faktisk var tanken om det så pinligt,
at det var pinligt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 06:08

On 9 Jun., 13:49, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det nede i brugsen den anden dag var pinligt, eller rettere
> kunne have været det, faktisk var tanken om det så pinligt,
> at det var pinligt!
>
> /Allah

Slettede et indlæg hvor min
sig var sat ind to gange, det ligger selvfølgelig
stadigvæk på de servere og arkiver der ikke tager imod
cancel msg's feks. Giganews

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-06-11 06:13

On 9 Jun., 11:03, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Tak for dine mange svar.
> Vi har kun et parti der er imod nationalstatens afvikling, så hvad er
> dit problem ud over dit had mod Karsten Bjørnholt

Det er så ikke helt rigtigt at der kun er et Politisk Parti,
der er imod national staternes afvikling!

Egentlig er jeg mest interesseret i at arkivere
hvad der stryger igennem mit hoved, mens jeg
graver mig selv fri af programmering, der er og
var politisk motiveret!

Mens jeg holder mig selv nogenlunde opdateret
om hvad der foregår i andres hoveder!

/Allah