Fattigdommen eksploderer i København
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 12:31

Og det gør den sikkert også alle de andre steder med mange
kontanthjælpsmodtagere. Velkommen til DF-Danmark. Dansk Folkeparti mener jo
at fattigdom slet ikke er noget problem. Er det for resten ikke DF som folk
her i nyhedsgruppen mener er venstreorienteret ?

Velkommen til DF-Danmark, velkommen til fattig-Danmark:

http://www.bt.dk/danmark/fattigdommen-eksploderer-i-koebenhavn

Artiklen som jeg linker til har i øvrigt en enkelt fejl: Det hedder ikke
250-timers-reglen men 225-timers-kravet. Historikken i arbejdskravet overfor
gifte kontanthjælpsmodtagere er:

* Den første lov bliver vedtaget den 21 marts 2006: For gifte
kontanthjælpsmodtagere gælder det at begge ægtefæller skal arbejde hver 300
timer i løbet af 24 måneder i ordinært ustøttet job, ellers ryger den ene
kontanthjælp og ægteparret skal leve kun af een kontanthjælpsydelse alene.
Link:

http://da.wikipedia.org/wiki/300-timers-reglen

* En ændring af loven den 1. juli 2009 kommer til at se således ud: For
gifte kontanthjælpsmodtagere gælder det at begge ægtefæller skal arbejde
arbejde hver 450 timer i løbet af 24 måneder i ordinært ustøttet job, ellers
ryger den ene kontanthjælp og ægteparret skal leve kun af een
kontanthjælpsydelse alene. Link:

http://www.bm.dk/Beskaeftigelsesomraadet/Ydelser/Kontanthjaelp/450timersreglen.aspx

* En ændring af loven den 10. maj 2011 kommer til at se således ud: For
gifte kontanthjælpsmodtagere gælder det at begge ægtefæller skal arbejde
arbejde hver 225 timer i løbet af 12 måneder i ordinært ustøttet job, ellers
ryger den ene kontanthjælp og ægteparret skal leve kun af een
kontanthjælpsydelse alene. Link:

http://www.bm.dk/Aktuelt/Nyheder/Nyt%20fra%20BEM/Arkiv/2011/05/450-timers-reglen%20bliver%20til%20en%20225-timers-regel.aspx

Hammeren falder altså hurtigere med den seneste lovændring. Dette krav har
jo klart til hensigt at ydmyge fremmedetniske kontanthjælpsmodtagere så
meget som muligt. Det rammer dog også danske kontanthjælpsmodtagere. De her
beskæftigelseskrav har sendt en hel del kontanthjælpsmodtagere ud i
økonomisk ruin af en afgrundsdyb fattigdom.

Det nyeste svineri fra regeringens side er indførslen af en halvering af
kontanthjælpen, den såkaldte starthjælpsydelse, i 6 måneder hvis bare een
eneste regel bliver overtrådt. Der er ingen som helst tvivl om at det sender
tusindvis af kontanthjælpsmodtagere ud i økonomisk ruin og kaos. Og
sandsynligvis mange af dem ud i kriminalitet for at overleve.

Det er det helvede af et regeltyranni som regeringen og Dansk Folkeparti har
indført over for kontanthjælpsmodtagerne, fremmedetniske såvel som danskere,
med voldsomme sanktioner til følge. Dette indført overfor de svageste
borgere i Danmark.

Danmark trænger til en ny regering.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-06-11 14:19

On 07/06/11 13:31, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Hammeren falder altså hurtigere med den seneste lovændring. Dette krav har
> jo klart til hensigt at ydmyge fremmedetniske kontanthjælpsmodtagere så
> meget som muligt.

Hvordan det Kimse?

Og var det iøvrigt ikke nemmere hvis muhammedanerne blev hjemme i
Muhammedanien?

Mvh
Martin

Fra : wilstrup

Dato : 07-06-11 14:40

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan det Kimse?
>
> Og var det iøvrigt ikke nemmere hvis muhammedanerne blev hjemme
> i Muhammedanien?

Jeg vil anbefale et VUC-center til dig så du i det mindste får
lært noget landegeografi - der findes ikke noget land der hedder
Muhammedanien. Og der kan i øvrigt være mange grunde til at vi
har folk fra andre lande her i landet og som gerne vil bidrage
til det danske samfund -hvis de fik lov.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-06-11 14:49

On 07/06/11 15:39, wilstrup wrote:

> [...]
> Muhammedanien. Og der kan i øvrigt være mange grunde til at vi har folk
> fra andre lande her i landet og som gerne vil bidrage til det danske

Som sædvanlig benægtelse af virkeligheden fra AHW - frigør dig dog fra
det betonkommunistiske vanvid - hvor svært kan det være?

Fra : wilstrup

Dato : 07-06-11 17:59

> Som sædvanlig benægtelse af virkeligheden fra AHW - frigør dig
> dog fra det betonkommunistiske vanvid - hvor svært kan det
> være?

Jeg var så naiv at tro at når du igen og igen blev sat på plads,
efterhånden ville te dig ordentligt og forholde dig til
virkeligheden, men ak, nej - her må man skuffes.
Det eneste vanvid der er tale om er det du udspyr i gruppen her
den ene dag efter den anden. Få dig dog et liv - vel at mærke et
ordentigt liv.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-11 15:28

On Tue, 7 Jun 2011 15:39:43 +0200, wilstrup wrote:

> Jeg vil anbefale et VUC-center til dig så du i det mindste får
> lært noget landegeografi - der findes ikke noget land der hedder
> Muhammedanien.

Der er heller ikk noget lande der hedder: Asien, latinamerika eller
mellemøsten, Din latterlige wanna-be skolelærer.

> Og der kan i øvrigt være mange grunde til at vi
> har folk fra andre lande her i landet og som gerne vil bidrage
> til det danske samfund -hvis de fik lov.

Hvis de fik lov.??? Der er INTET der forhindrer raske mennesker i at
bidrage til samfundet.

Fra : N.B.DK

Dato : 07-06-11 14:50

"wilstrup" <noone@invalid.invalid> wrote in message
>og som gerne vil bidrage
> til det danske samfund -hvis de fik lov.

Haha, den var nu god den der.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 15:24

> Hvordan det Kimse?

Hvad tror du selv, lille Martinse-dumse-numse ?

Fra : Mendoza

Dato : 07-06-11 15:41

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

Hvad skal vi bruge fremmedetniske kontanthjælpsmodtagere til?
Gad vide om murersvend Hansen synes at det er ok at hans skattekroner går
til at holde røven oppe på horder af fremmedetniske personer, der lader sig
forsørge af det danske samfund, samtidig med at de foragter de danskere der
forsørger dem?
Imens skal danskerne knokle længere, for at skaffe de 14 mia+, som disse
uproduktive og asociale personer koster os pro anno....

Fra : wilstrup

Dato : 07-06-11 18:11

"Mendoza" <asshole@x1812.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> som disse
> uproduktive og asociale personer koster os pro anno....

Den eneste asociale bums er såmænd dig. De såkaldte
fremmedetniske personer er blandt dem der gerne vil arbejde, men
som på grund af dine fordomme ikke får muligheden. I stedet for
at have ondt af "murersvend Hansen" som dog har et arbejde, så
kunne det jo være på sin plads at ansætte nogle flere
"fremmedetniske" for på den måde at få bugt med arbejdsløsheden.
På den måde ville de virkelig kunne bidrage til samfundet.
Uden de "fremmedetniske" ville det se sort ud for vore syge og
gamle eftersom det er dem der passes af sosu-assistenter som for
en stor dels vedkommende er "fremmedetniske", og fordi der bliver
flere og flere af dem, bliver det nødvendigt at erstatte dem med
ukvalificerede hvis de "fremmedetniske" skal ud af landet.

Danskerne skal ikke knokle længere p.g.a. de "fremmedetniske", og
de er hverken "uproduktive" eller "asociale" og det er ikke dem
der koster os.
Det du, oh du dumrian, ikke fatter en bønne af er simpelthen det
forhold at man ikke på den ene side kan forlange de
"fremmedetniske" ud af landet og på den anden side sikre at
"murersvend Hansen" ikke skal arbejde længere. Det er netop de
"fremmedetniske" der skal dække det hul i befolkningstilvæsten og
som skal sikre vores alderdom når de etnisk danske er for dovne
til selv at producere deres afkom.

Det er takket været de "fremmedetniske" at vi trods alt har en
tålelig levestandard, for de udgør -desværre - en buffer der kan
udgøre det for en billig arbejdskraft når danskere som du ikke
gider at arbejde, men hellere vil leve på overførselsindkomster.

Men du og dine nazistiske venner ser verden sort/hvid og er
simpelthen skruet så fuldkommen skævt sammen i ´jeres
krybdyrhjerner, at I intet ser, intet vil høre og intet fatter.

Fra : Tony

Dato : 07-06-11 18:56

"Mendoza" skrev i meddelelsen

> [...]

Imens skal danskerne knokle længere, for at skaffe de 14 mia+, som disse
uproduktive og asociale personer koster os pro anno....

Helt enig !!! Og du kan helt roligt ignorere den faktaresistente AHW.
Staklen lyder som om han lider af alko-demens , så han er helt udenfor
pædagogisk rækkevidde. Hvis han stadig underviser (må gud forbyde det), så
må det være på 'tålt ophold'.

Tony

Fra : wilstrup

Dato : 08-06-11 20:13

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> alko-demens , så han er helt udenfor pædagogisk rækkevidde.
> Hvis han stadig underviser (må gud forbyde det), så må det være

Ih, jo - jeg underviser skam stadigvæk, men det er typisk for jer
højrefjolser at I ikke kan lide at andre har en anden opfattelse
af virkeligheden end jeres. Jeg har kommenteret indlægget fra
NoBrainDanskKvajpande - og nu gør jeg det samme med dit. Ikke
fordi I har noget væsentligt at byde på - i det hele taget er I
rimelig kedelige i jeres udfald - I kan jo ikke tåle at blive
sagt imod.

Det særegne er jo at I gerne så indført Berufsverbot, for det er
netop jeres slags om nazi-apologeter der ikke ønsker at værne om
ytringsfriheden når folk tillader sig at benytte den -vel at
mærke hvis den går imod jeres forskruede opfattelse af
virkeligheden.

Fra : Jesper

Dato : 07-06-11 15:01

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
> har indført over for kontanthjælpsmodtagerne, fremmedetniske såvel som
> danskere, med voldsomme sanktioner til følge. Dette indført overfor de

Jamen lille Kim!
Det er fattigdom efter OECD begrebet. Dvs. at alle der tjener under en
bestemt procentsats af gennemsnittet automatisk regnes for fattige (50
eller 60 procent). Det betyder, at når vi går ind i en krise og der
bliver flere arbejdsløse, så falder gennemsnitsindkomsten og så er er
med et trylleslag færre fattige, fordi flere at de s.k. fattige kommer
op over den nævnte procentsats i indkomst. Når vi så er på vej ud af
krisen, flere kommer i arbejde og gennemsnitslønningerne stiger, så
bliver der lige pludseligt flere fattige.
Det sjove ved det er, at de s.k. fattige under hele perioden har fået
det samme i overførselsindkomst. Alligevel kan de, afhængig af
konjukturerne blive betragtet som enten rige eller fattige.

Og så forresten: Hvis vi repatrierer de fremmede, så bliver der færre
fattige folkedanskere.

--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Jørgen

Dato : 07-06-11 15:01

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> Og det gør den sikkert også alle de andre steder med mange
> kontanthjælpsmodtagere.

Hmm.

Dem du kalder fattige i dag - ville ikke mangle noget som helst i 50´erne.

Så det er nok et luksusproblem, når alt kommer til alt. Mer vil have mer !

Hilsen
Jørgen S.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 17:37

skrev i en meddelelse news:a_nHp.1205$m22.131@newsfe05.ams2
> [...]
> fremmedetniske såvel som danskere, med voldsomme sanktioner til
> følge. Dette indført overfor de svageste borgere i Danmark.

Og det skal såmænd nok lykkes, der er røvfuld til alle partier i
VKO-flertallet i følge seneste måling fra Voxmeter:

http://politiken.dk/politik/meningsmaaleren/

Det er der også ifølge Gallup selvom målingen er knap så markant hvad angår
rød og blå bloks indbyrdes forhold.