Borgmesteren
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 07-06-11 08:25

Fra Ringsted ser med sit store menneskesyn betydelige mange mange flere
muhamedanere til landet, spe. til Ringsted.
Han kan simpelt hen ikke få muhamedanere nok.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-06-11 10:13

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4dedd25a$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Fra Ringsted ser med sit store menneskesyn betydelige mange mange
> flere muhamedanere til landet, spe. til Ringsted.
> Han kan simpelt hen ikke få muhamedanere nok.

Og ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-11 15:55

On Tue, 7 Jun 2011 11:12:43 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
>meddelelse news:4dedd25a$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
>Og ?

At en så normal dansk by kan få så skadelig borgmester er de grund til
at råbe alarm

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-06-11 18:26

Den 07-06-2011 09:25, Kurt H. Nedergaard skrev:
> Fra Ringsted ser med sit store menneskesyn betydelige mange mange flere
> muhamedanere til landet, spe. til Ringsted.
> Han kan simpelt hen ikke få muhamedanere nok.

Der er ikke plads til mange nuancer når højrefløjen
diskuterer... Sandheden er dog det første offer.

Fra : Tony

Dato : 07-06-11 19:03

"Kurt H. Nedergaard" skrev i meddelelsen

Fra Ringsted ser med sit store menneskesyn betydelige mange mange flere
muhamedanere til landet, spe. til Ringsted.
Han kan simpelt hen ikke få muhamedanere nok.

Manden lever i en lukket fantasiverden .

Tony

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-06-11 19:56

Den 07-06-2011 20:02, Tony skrev:
> [...]
>
> *****************************************************************
>
> Manden lever i en lukket fantasiverden .

Præcist, for næste gang VK har brug for at få
det næste skridt i deres miserable økonomiske
politik vedtaget, bliver de konservative nødt
til at stramme indvandrer politikken lidt mere.
At vi andre der lever ude i virkeligheden godt
kan se at man ikke kan fortsætte den politik i
det uendelige, er en anden sag. Men én ting er
verden uden for folketinget, noget andet er at
kunne tælle til 90. Men heri ligger DFs problem,
hvis det går op for deres vælgere at der er en
ende på hvor mange stramninger DF kan komme igennem
med, mister DF deres berettigelse.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-06-11 20:17

On 07/06/11 20:55, Bertel Brander wrote:

> [...]
> til at stramme indvandrer politikken lidt mere.
> At vi andre der lever ude i virkeligheden godt
> kan se at man ikke kan fortsætte den politik i

Det er da heller ikke nødvendigt. Kun en ting er fornødent: stop for
flere muhammedanere.

Mvh
Martin

Fra : wilstrup

Dato : 08-06-11 20:19

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da heller ikke nødvendigt. Kun en ting er fornødent:
> stop for flere muhammedanere.

Jamen, kære lille Martinbassenumsenamsemand - hvad er
muhammedanere for noget? Endnu en af dine fabeldyr?` Søg
hjælp.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 08-06-11 20:31

On Wed, 8 Jun 2011 21:19:19 +0200, wilstrup wrote:

> Jamen, kære lille Martinbassenumsenamsemand - hvad er
> muhammedanere for noget? Endnu en af dine fabeldyr?` Søg
> hjælp.

En skolelærer der ikke engang evner at slå op i en ordbog, bør fratages
retten til at "undervise" børn.

http://www.denstoredanske.dk/Special:Opslag?opslag=muhamedaner

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-11 20:34

On 08/06/11 21:19, wilstrup wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen, kære lille Martinbassenumsenamsemand - hvad er muhammedanere for
> noget? Endnu en af dine fabeldyr?` Søg hjælp.

Egentlig kan jeg bedre lide den anden betegnelse "muselmænd", men den er
desværre ikke så hyppigt anvendt i dag.