Brian Mikkelsens spindoktor død...
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-06-11 18:51

Brian Mikkelsen har lige mistet sin nærmeste rådgiver i en bilulykke.

http://www.b.dk/politiko/brian-mikkelsens-spindoktor-draebt-i-ulykke

Fandens tragisk for manden selv, hans familie og venner, som har min
erklærede sympati. Afdøde har givetvis være en hyggelig og charmerende fyr.

ALLIGEVEL kan jeg altså ikke lade være med at studse over måden, ulykken
beskrives på i ovennævnte artikel, sammenholdt med de sammesteds
optrædende beskrivelser af manden:

"Af ukendte årsager kørte Brian Mikkelsens spindoktor Finn Möbius
pludselig over i det modsatte vejspor, da han fredag kom kørende ad
Holbækvej ved Kalundborg.
Her stødte han sammen med fire biler, før han til sidst ramte en
parkeret bil i vejsporet. Han døde kort tid efter på ulykkesstedet."

Okay, så: Manden har altså mistet herredømmet over sin bil "af ukendte
årsager", som det hedder sig.

Længere nede i artiklen hedder det dog blandt andet fra Brian Mikkelsen:

"- Finn var altid ekstremt energisk, fuld af gode ideer(...)Han kunne
tale i telefon i timevis"

og

"Finn's replik da han sagde farvel til mig onsdag aften var, at han
glædede sig til at få mere tid til vores fælles projekter i weekenden,
hvor han bl.a. forberedte dagens mange grundlovsmøder. SMS'erne og
mailsene væltede da også ind torsdag og fredag, skriver Mikkelsen og
fortsætter:
- Og pludselig stoppede de. Fredag mistede vi et stort menneske"

For enhver læser med sin analytiske sans i behold, burde dette sørgelige
dødsfald vel således være en i neon bøjet og med flammeskrift på himlen
skreven åbenlys advarsel imod at beskæftige sig for meget med diverse
former for mobil kommunikation, mens man kører bil?

Pisseærgeligt og unødvendigt, men man må da i det mindste håbe at andre
bilister i tide vil kunne lære af dette eksempel i tide, så de pænt
lægger "yuppiebamsen" fra sig, når de stiger ind bag rattet...

Eller måske endda blot at spindoktorer får een eller anden
"mini-ministerbiler", om ikke blot en stak taxaboner, så de har hænderne
fri til at kommunikere under transport?

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-11 13:16

On 6 Jun., 19:51, Anders Peter Johnsen <ander...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> d dsfald vel s ledes v re en i neon b jet og med flammeskrift p himlen
> skreven benlys advarsel imod at besk ftige sig for meget med diverse
> former for mobil kommunikation, mens man k rer bil?
>
> Pisse rgeligt og un dvendigt, men man m da i det mindste h be at andre
> bilister i tide vil kunne l re af dette eksempel i tide, s de p nt
> l gger "yuppiebamsen" fra sig, n r de stiger ind bag rattet...
>
> Eller m ske endda blot at spindoktorer f r een eller anden
> "mini-ministerbiler", om ikke blot en stak taxaboner, s de har h nderne

Bare vent til linjeombrydnnings terrorismen begynder,
Udover bogstavs sabotagen, og svovl på tastaturet!

Og alt og alle skriver hvor sindsyg du er i kraniet!
Æd nogle piller, og det eneste der holder dig i live
er "du må kun gøre det der er absolut livsnødvendiigt
for dig selv"

Det er jo så nok ikke
"gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
du er ramt af!

Det er nok nærmere gør det der er bedst for
"Peter Nicolaysen"

Når du bløder ud af øjene og har sår på hænderne!

Og indser hvor dejligt det var før du vidste med sikkerhed
at du kommer i det kvante mekaniske mareridt,
Helvede, når du dør!

Så ærgre du dig over at være et dumt svin,
overfor den største tyr i universet med sine horn snurret
rundt om sig selv, en ring på hjernen, en ring på hjørnen,
Kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering!
Enhjørringen som er GUD!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-11 13:29

On 6 Jun., 21:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rundt om sig selv, en ring på hjernen, en ring på hjørnen,
> Kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørnering!

Nej, det er møgkællinger i Russland, det må du sku undskylde,
"den anden Peter, den onde der vil komme folk i helvede,
der ødelagde ubåden der brugte Store Peter som øvelsmål!"

Kirov Klasse-Peter den store øvelsmål for Karsk

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
Du kan bare sige det til dem at jeg har sagt det,
Urinblæk i kraniet under højt tryk er straffen
for at skrive pis i GUD' s tanker!
Sortøjede ildelugtende hekse!

Egentlig mig der plejer at sætte dem p
Å plads, jeg får penge af staten for det
"urinblæk i kraniet osv"

men nu holder jeg sommerferie!

/Allah

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 06-06-11 20:39

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "mini-ministerbiler", om ikke blot en stak taxaboner, så de har hænderne
> fri til at kommunikere under transport? --

Et kryds i kalenderen vi er helt enige.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-11 13:48

On 6 Jun., 21:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Sortøjede ildelugtende hekse!
>
> Egentlig mig der plejer at sætte dem
> på plads, jeg får penge af staten for det

Nå ja, husk fiskeolie!

Og jeg er stadigvæk det eneste ægte
i sandhed uskyldige meneenske!

Alle alfamales med horn sat sammen til et navn
osv osv...
for der har altid kun været en mig ect.....
mens jeg rts' er mig igennem menneskehedens historie, quantum
entangelment via en singularitet!

Ect..osv...

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-11 14:13

On 6 Jun., 21:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> osv osv...
> for der har altid kun været en mig ect.....
> mens jeg rts' er mig igennem menneskehedens historie, quantum

Jo, det passer meget godt mit navn Allah stort A dit navn Anders
mit navn Peter dit plagerisme , og jeg har boet i Sverige som helt
lille!
Dit navn Johanson eller johnson eller hvad du kalder dig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-11 23:31

On 6 Jun., 22:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> lille!
> Dit navn Johanson eller johnson eller hvad du kalder dig!

Der er noget programmering og dermed ingen sommerferie!

Først skrev jeg indlægget "Det er da rart nok!"

Hvor der står noget negativt men sandt om det
politiske parti DF, dderefter sidder jeg og skriver tingene, på enn
måde som giver folk den ide
at jeg er en sindsyg løgnhals!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-06-11 23:47

On 7 Jun., 07:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

Der er noget programmering og dermed ingen sommerferie!

Først skrev jeg indlægget "Det er da rart nok!"

Hvor der står noget negativt men sandt om det
politiske parti DF, derefter sidder jeg og skriver tingene,
på en måde som giver folk den ide at jeg er en sindsyg løgnhals!

(Det er anden gang jeg skriver dette indlæg, der blev indsat
stavefejl af min underbevidsthed første gang jeg skrev det!
Jeg fjernede det første med en cancel msg via Google!)

/Allah

Fra : kk

Dato : 07-06-11 08:34

Anders Peter Johnsen skrev den 6/6/2011:
> [...]
>
> Eller måske endda blot at spindoktorer får een eller anden
> "mini-ministerbiler", om ikke blot en stak taxaboner, så de har hænderne fri

Uden at det er bevist, eller nogensinde bliver det, vil jeg tilslutte
mig dit synspunkt!
mvh
kk

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 02:40

On 7 Jun., 07:46, Peter Nicolaysen <peternicolaysen@gmail.com> wrote:

-Snip-(nødvendigt for at gøre indlægget overskueligt!)

> [...]
>stavefejl af min underbevidsthed første gang jeg skrev det!
>Jeg fjernede det første med en cancel msg via Google!)

Der køre en del programmering, for at få mig til at komme
med trusler mod folkevalgte og kongefamilien(?)

Men ikke DF' s medlemmer!

"Du skal gøre alvor af dine trusler"
(sagt under programmeringen, af en af sadisterne der sad og
syntes det var sjovt,faktisk var det Bjørnholt, det var efter en
times pludren om hvor vigtigt det er der aldrig sker skade på
ham! Det var mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig, meget
af hans pludren og den med trusler var vist til ære for
hans båndoptager)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 03:13

On 7 Jun., 10:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ham! Det var mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig, meget
> af hans pludren og den med trusler var vist til ære for

Og Oprør!

Den der vittighed, med at erklære min lejlighed
uafhængigt territorium og klage til FN over at overboen
larmer(indtrængen i mit luftrum) bortset fra at jeg
ikke havde nogen overbo!

Der er selvfølgelig boer(Afrikan) i Tinget!

DF resterne af ASA!

/Allah

/A

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 03:17

On 7 Jun., 11:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> larmer(indtrængen i mit luftrum) bortset fra at jeg
> ikke havde nogen overbo!
>
> Der er selvfølgelig boer(Afrikan) i Tinget!

Der blev indsat en fejl!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 03:24

On 7 Jun., 11:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der blev indsat en fejl!
>
> /Allah

Men det er så heldigvis ikke lykkedes at gøre mig til
en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Oprører!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 03:29

On 7 Jun., 11:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Men det er så heldigvis ikke lykkedes at gøre mig til
> en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Oprører!
>
> /Allah

Heller ikke en Pillemisbruger!

Der var nogen der brugte udtrykket
"Pilletriller" om en eller anden!

Det er første gang jeg har hørt det udtryk i mit
liv, jeg tror det var Henrik Hassing der blev omtalt på
den måde, "det er den skide pilletriller" et eller andet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 04:02

On 7 Jun., 11:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> liv, jeg tror det var Henrik Hassing der blev omtalt på
> den måde, "det er den skide pilletriller" et eller andet!

Der er en kunstig fysisk følelse, lavet ved tryk på kraniet
højre tinding og indersiden af bihulen(højre side)

Følelsen fra bihulen(hulrummet bag næsen)
Lavet den gang, har jeg fået besked på at føle
ved højre tinding!

Det er en del af det som BJørnholt og "DJ Ævl"
stod og aftalte at give Paracetamol skylden for!

Og en del af det DJ Ævl, lavede med at føle den fysiske
følelse fra bihulen flyttet op i hjernen
(hvilket umiddelbart virker åndsvagt, da der ikke
er nogen fysisk følesans i selve hjernemassen, lige indtil
man har været udsat for det!)

Og det at forestille mig en en kopi af rygraden,
krøllet sammen til en kugle, og indsat midt i hjernen!

Den fysiske følelse(fra Hukommelse/Programmering)
Indsat ved højre tinding,er brugt som et
anker for en masse programmering!

Er den følelse tilstede, skal der køre det programmering!
Det var mit indtryk at de syntes det var sjovt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 07:41

> [...]
> liv, jeg tror det var Henrik Hassing der blev omtalt på
> den måde, "det er den skide pilletriller" et eller andet!

Var første gang, ikke er første gang!

Glemte at ringe til rengøringsfirma, alligevel!
Så jeg kommer nok til at rende rundt i
morgen formiddag og gøre rent, inden boligforeningen
kommer på besøg, ellers bliver jeg nok smidt ud,
og hvis jeg ikke bliver det så flytter jeg!
Hvis de har folk boende, der roder og sviner så meget
så gider jeg ikke bo her!

/Allah