lidt mere vågen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 18:29

Ligger og indser at der faktisk
ikke er noge af de ting som jeg
fik besked på at jeg skulle være:
Nazist,Alkoholiker,Perverser Eller pillemisbruger!
Under emdr vanviddet!

Der vil resultere i at jeg ikke afliver mig selv,
skulle det lykkes at gøre mig til en af dem!

Især perverser delen er ret simpel, skulle det
lykkes at give mig stang på, af andet end kvinder der
er melle 17-38 så er det slut med det samme!

Børn,Mænd,Fysisk Smerte, gummi støvler hva f.. ved jeg!

Så er jeg halal slagtet ude under bruseren!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-06-11 18:33

On 6 Jun., 02:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er melle 17-38 så er det slut med det samme!
>
> Børn,Mænd,Fysisk Smerte, gummi støvler hva f.. ved jeg!
>
> Så er jeg halal slagtet ude under bruseren!

On-Topic! Fordi ASA har programmeret/afpresset/købt sig
ind i tinget! I form af DF!

/Allah