Vestager barsler nu også med 2020 - plan
Fra : vidal@mail.dk

Dato : 05-06-11 13:24

I Politiken kalder Krestian Madsen den for en fugle på taget plan
og 'Vestagers voliere' og får bl.a. følgende kommentar med:

To tosser møder hinanden. De har fået til opgave at skaffe 47 milliarder.
Den ene siger: Vil du købe mit maleri - det koster 50 milliarder.
Den anden svarer: Kan vi ikke bytte med min fugl. Den koster også 50
milliarder.
Derefter bliver de enige om, at de burde gå ind i politik, da de er dygtige
til at forhandle, endda med overskud :).

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 05-06-11 20:10

vidal@mail.dk wrote:
> [...]
> Derefter bliver de enige om, at de burde gå ind i politik, da de er
> dygtige til at forhandle, endda med overskud :).

Jeg glemte et link:

http://blog.politiken.dk/madsen/2011/06/03/vestagers-voliere/