Anbefaling; "Spildte kræfter" (H.Dahl)
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 11:39

I Henrik Dahls nye bog; "Spildte kræfter" kommer Dahl med en
overordentlig giftig analyse af venstrefløjens stagnering i dansk
politik. Samt en hudfletning af Helle Thorning-Schmidt som
leder af venstrefløjen og en evt. regering.
Det er jo herligt når nogen endelig rammer hovedet på sømmet,
og sætter elegante ord på de tanker man i mange år har gjort sig.

Der er givetvis en håndfuld skribenter herinde der kunne have
fornøjelse af bogen.
Men for flertallet vil det nok være "spildte guds ord" på dem!
Med Henrik Dahls egne ord hvorfor; "Mennesker, der har det
som deres identitet at mene bestemte ting, er det næsten umuligt
at føre en fornuftig samtale med. Det bedre arguments tvangfri
tvang (Habermas), eksisterer ikke i forhold til dem, og derfor er
der INTET, der kan få dem til at skifte mening."

Argumentresistensen blandt debatører i dk.politik er overvældende!!!

Mvh Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 11:52

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der INTET, der kan få dem til at skifte mening."
>
> Argumentresistensen blandt debatører i dk.politik er overvældende!!!

Du mener at vi bare skal give dig ret i dit bavl, ikke sandt ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 04-06-11 12:09

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) tastede følgende:

Følte du dig truffet, KL?

mvh
kk :')

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 12:40

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) tastede følgende:

> Følte du dig truffet, KL?
>
> mvh
> kk :')

Øj, jeg havde godt nok regnet med mere fra din side men det var så alt hvad
det kunne blive til ?! Nå men jeg ville da bare gerne vide om alt dit
klynkeri kun gik på at vi ikke giver dig ret når så tit som du gerne selv
vil have det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 12:42

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:kQoGp.1125$wK7.446@newsfe13.ams2
> [...]
> alt hvad det kunne blive til ?! Nå men jeg ville da bare gerne vide
> om alt dit klynkeri kun gik på at vi ikke giver dig ret når så tit

Nå jeg fik lige set forkert, jeg kan nu se at det var KK som blandede sig
selv om hans telefonnummer ikke var ringet op.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 12:50

"kk"
> Følte du dig truffet, KL?

Kim Larsen er blandt de tungest belastede faktaresistente her i DP.
Han og hans lige kan tælles på en savværkarbejders højre hånd.
Mennesker, der har det som deres identitet at mene bestemte
ting, er de facto umuligt at føre en meningsfuld diskussion med.

Mvh Eyvind

Dato : 04-06-11 12:34

> [...]
> politik.
> Argumentresistensen blandt debatører i dk.politik er overvældende!!!

Dont feed the trolls!!