Jens Brrun, Mchael Weber
Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 10:58

Der er sket det pudsige, at nogle unge er begyndt at kaste sten efter
min bolig. De siger jeg skylder dem et eller andet. Det er ikke bare
ubehageligt, det er højst usædvanligt. De er ikke mere end 18 år eller
sådan noget. 3 stk. Kørte hele perkerjargongen af med "kom her ned",
"kom her nå så skal vi ordne det", "kom her" - på et tidspunkt tager den
ene en pind op og siger, nu skyder jeg dig asshole, kan du se jeg skyder
dig - BANG- osv osv. De kaster sten imod mine vinduer, og så flygter de
til den anden ende hvor de har flugtmulighed til vejen når jeg kommer
ud. Bare jeg viftede med en arm gik de i dækning bak bilerne. Og så
viser den ene efter den anden mig sin røv, altså den hvide bare, endda
reptetivt, og jeg hører på hvordan jeg "skylder"?

Synes det er morasomrt de viser mig deres røb igen og igen og så
bagefter kalder mig bøsserøv.

Jeg er ikke sat i verden for at gennemtæske naive 18-årige typer der er
til salg. Men Jens Bruun og Michael Weber har et forklaringsproblem.

Jeg kan godt tyre de drenge, jeg ved ikke hvad du har lovet dem, 3 gram
hash eller sådan noget. Men jeg ved jo også godt hvor du bor, ikke sandt?

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 12:00

"DADK
> [...]

> Jeg kan godt tyre de drenge, jeg ved ikke hvad du har lovet dem, 3 gram
> hash eller sådan noget. Men jeg ved jo også godt hvor du bor, ikke sandt?

Ka' du ikke forklare dig yderligere?
Det lyder ret vildt. (Hvis du har ret?)

mvh Eyvind

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-06-11 12:31

Den 04-06-2011 13:00, Eyvind Dk skrev:

> "DADK

> Ka' du ikke forklare dig yderligere?
> Det lyder ret vildt. (Hvis du har ret?)
>
> mvh Eyvind

Troll alert?

Der er adskillige eksempler på at een eller anden sølle taberklovn
herinde åbenbart morer sig med at skrive falske indlæg i andres
brugernavne, så det er ganske givet det, der her er tale om...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 12:43

"Anders Peter Johnsen"
> [...]
> åbenbart morer sig med at skrive falske indlæg i andres brugernavne, så
> det er ganske givet det, der her er tale om...

Ja, det lyder sansynligt!

Mvh Eyvind

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-06-11 13:17

On Sat, 4 Jun 2011 13:42:51 +0200, Eyvind Dk wrote:

> From: "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
> Newsgroups: dk.politik
> Subject: Re: Jens Brrun, Mchael Weber
> Date: Sat, 4 Jun 2011 13:42:51 +0200
>

> "Anders Peter Johnsen"
>
> Ja, det lyder sansynligt!
>
> Mvh Eyvind

Indlæget kom fra den rigtige DADK's IP adresse.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 13:59

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> herinde åbenbart morer sig med at skrive falske indlæg i andres
> brugernavne, så det er ganske givet det, der her er tale om...

Nah denne gang er den vist god nok men idioten har vel været ude og love dem
røvfuld i en brandert og nu vil perkerne gerne indkassere deres røvfuld (læs
give David Konrad røvfuld) men han er mellemtiden blevet ædru for en stund
og nu vil han lige pludselig ikke bokse med dem. Det kan sådan nogle
sammenspilsramte perkere ikke forstå, så nu går de bananas. Der er nu ikke
noget grund til at have medlidenhed med fjolset hvis det passer at han slog
nogle tænder i smadder på en sagesløs kvinde i påstået selvforsvar og ikke
ville gå til bekendelse til politiet bagefter. Al den ballade kan måske få
idioten til at opføre sig ordentlig fremover.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-06-11 14:04

Den 04-06-2011 14:58, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> ville gå til bekendelse til politiet bagefter. Al den ballade kan måske få
> idioten til at opføre sig ordentlig fremover.

Undskyld, nu har jeg ikke lige fulgt trofast med i gruppen her på det
seneste, men hvad pokker er nu dét for noget, du her taler om? Har du en
konkret reference?

Anders Peter Johnsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 14:39

> Undskyld, nu har jeg ikke lige fulgt trofast med i gruppen her på det
> seneste, men hvad pokker er nu dét for noget, du her taler om? Har du
> en konkret reference?

Idioten sad for et år eller to siden og skrev om hvordan han var blevet
overfaldet og var nød til at slå to personer ned hvoraf den ene person var
en kvinde ikke havde rørt ham. Når man er så dum at fyre sådan noget af i et
offentligt medie som dk.politik, så må man også påregne at det bliver brugt
igen. Du kan sikkert finde reference omkring det i Google Groups.

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:45

On 04-06-2011 15:38, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> offentligt medie som dk.politik, så må man også påregne at det bliver brugt
> igen. Du kan sikkert finde reference omkring det i Google Groups.

Nu lyver du igen, Kim Larsen

Du lyver, for du har få talrige lejligheder til at få det præcise
begivenhedsforløb ift denne din åbenbart yndlingsbegivenhed mellem 1990
og 2020 på plads. Du har fået det mange gange, du kan ikke misforstå
det. Alligevel er det en enkelt uheldig formulering du higer dig fast i.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-06-11 14:06

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:p_pGp.110$z96.18@newsfe20.ams2...

>. Der er nu ikke noget grund til at have medlidenhed med fjolset hvis det
>passer at han slog nogle tænder i smadder på en sagesløs kvinde i påstået
>selvforsvar og ikke ville gå til bekendelse til politiet bagefter.

Er det sandt David??

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:17

On 04-06-2011 15:06, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"<kl2607@gmail.com> skrev
> i en meddelelse news:p_pGp.110$z96.18@newsfe20.ams2...

> Er det sandt David??

Jeg lyver aldrig. Naturligvis er det sandt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 14:44

"DADK
> Jeg lyver aldrig. Naturligvis er det sandt.

Hvorfor er Jens Bruun blandet ind i den sag?

mvh eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 14:46

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> "DADK
>
> Hvorfor er Jens Bruun blandet ind i den sag?
>
> mvh eyvind

Manden har vel fået noget at drikke (igen) så han ikke aner hvad han selv
skriver.

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:47

On 04-06-2011 15:44, Eyvind Dk wrote:

> "DADK
>
> Hvorfor er Jens Bruun blandet ind i den sag?
>
> mvh eyvind

Fordi han lovede at give Michael Weber min adresse så Weber kunne lægge
injuriesag an imod mig. Jeg ved JB har min adresse, og jeg ved MW nu har
fået den.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 18:00

"DADK (the original)"
> Fordi han lovede at give Michael Weber min adresse så Weber kunne lægge
> injuriesag an imod mig. Jeg ved JB har min adresse, og jeg ved MW nu har
> fået den.

Og så skulle MW ha' fået nogle unger til at genere dig?
Eller er det MW selv?
Lyder stadigvæk lidt vildt!

Mvh Eyvind

Fra : DADK (the original)

Dato : 08-06-11 00:02

On 04-06-2011 19:00, Eyvind Dk wrote:

> "DADK (the original)"
>
> Og så skulle MW ha' fået nogle unger til at genere dig?
> Eller er det MW selv?
> Lyder stadigvæk lidt vildt!
>
> Mvh Eyvind

Skrev bare en masse

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-11 20:10

"DADK
> Skrev bare en masse

Altså du trækker beskyldningerne tilbage?

Mvh Eyvind

Fra : DADK (the original)

Dato : 11-06-11 09:03

On 08-06-2011 21:10, Eyvind Dk wrote:

> "DADK
>
> Altså du trækker beskyldningerne tilbage?

Overhovedet ikke.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 11-06-11 13:04

"DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Overhovedet ikke.

Jamen hvis du ikke kan dokumentere dine uhyrlige beskyldninger, så er der en
bonus på ca 30.000 kr til hr Weber i Byretten for injurier.

Fra : DADK (the original)

Dato : 12-06-11 07:33

On 11-06-2011 14:03, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK (the original)"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen hvis du ikke kan dokumentere dine uhyrlige beskyldninger, så er der en
> bonus på ca 30.000 kr til hr Weber i Byretten for injurier.

Haha. Jeg fremlægger aldrig noget uden at have dokumentation.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-11 20:07

"DADK
> Haha. Jeg fremlægger aldrig noget uden at have dokumentation.

Må vi se?

Mvh Eyvind

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:16

On 04-06-2011 14:58, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> ville gå til bekendelse til politiet bagefter. Al den ballade kan måske få
> idioten til at opføre sig ordentlig fremover.

Sikke en utrolig eftergivenhed.

Når jeg så slår tænderne ud på dem, hvad siger du så? Jeg har jo ikke
nogle valgmuligheder. Med den slags er det alt eller intet. Hvis jeg
bare truer er det mig der får tæsk. Jaw jaw, klynk og bæh, og jeg er
plonket for evigt osv hulk hulk

Man må lade dig, Kim Larsen, at uanset hvad du gør er du på tabernes
side

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-06-11 18:32

Anders Peter Johnsen <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> herinde åbenbart morer sig med at skrive falske indlæg i andres
> brugernavne, så det er ganske givet det, der her er tale om...

David Konrad har mange problemer - herunder misbrug af spiritus. Han lever i
dén forestilling, at jeg er sur på ham, fordi han har droppet mig som "ven"
på Facebook. Når han er fuld (hvilket sker ca. hver aften), går klappen ned,
og paranoiaen tager over. Her lades vist alt håb ude.

David Konrad har seriøse problemer oppe i knolden. Der plejer at gå nogle
måneder, når han er på vej ned ad bakke, hvorefter han pludselig forsvinder
i en længere periode. Jeg vil gætte på, vi er ved at nærme os dét tidspunkt
i hans tilbagevendende deroute.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-06-11 01:37

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> forsvinder i en længere periode. Jeg vil gætte på, vi er ved at nærme os
> dét tidspunkt i hans tilbagevendende deroute.

Hu-la-da -hu- da-da - HOT DAMN - der er vist nogen hér der har fuldstændigt
mistet jordforbindelsen.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 05-06-11 10:14

> [...]
> forsvinder i en længere periode. Jeg vil gætte på, vi er ved at nærme os
> dét tidspunkt i hans tilbagevendende deroute. -Jens B.

Jeg vll hævde at det er en rimelig præcis beskrivelse af David og Jens.

Fra : DADK (the original)

Dato : 07-06-11 23:40

On 04-06-2011 19:31, Jens Bruun wrote:
> [...]
> i en længere periode. Jeg vil gætte på, vi er ved at nærme os dét tidspunkt

Nej, det er ikke "derfor", Jens Bruun. Og i øvrigt er jeg ikke sur på dig.

Når jeg forsvinder er det enten en arbejdsperiode eller en
opkastningsperiode. Opkastningspeioder er de perioder man sander hvordan
alting bare er for meget og burde smadres med en stor kølle, og, i
arbejdsperioderne får man 117 ideer i sekundet ift hvordan man skal
bygge det på man har ødelagt så det bliver bedre.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 04-06-11 13:11

> [...]
> på hvordan jeg "skylder"?
>
> Synes det er morasomrt de viser mig deres røb igen og igen og så bagefter

Lyder som lidt ala Bo Warming der også har besøg af de unge, måske du skulle
hyre P.E.R han er en sand mester i kontakt til teenage drenge.

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:19

On 04-06-2011 14:11, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK (the original)"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som lidt ala Bo Warming der også har besøg af de unge, måske du skulle
> hyre P.E.R han er en sand mester i kontakt til teenage drenge.

hahahahaha - har du nogen sinde mødt Per Erik Rønne? Næh, det eneste de
har respekt for er et videokamera, som S A Thomsen foreslog.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-06-11 01:36

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som lidt ala Bo Warming der også har besøg af de unge, måske du
> skulle hyre P.E.R han er en sand mester i kontakt til teenage drenge.

Puh-ha - godt man ikke er særligt aktiv i dk.politik mere . Paranoiaen
florerer. Hutte-li-hut.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-11 18:54

On Sat, 04 Jun 2011 11:57:32 +0200, "DADK (the original)"
<DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg kan godt tyre de drenge, jeg ved ikke hvad du har lovet dem, 3 gram
>hash eller sådan noget. Men jeg ved jo også godt hvor du bor, ikke sandt?

Første træk ved voldstrusler bør være at du ringer til politiet

Selvtægt kan let være skadeligt og dumt for dig.

Ikke at jeg har gode erfaringer med politiet men prøv!

Fra : Patruljen

Dato : 04-06-11 11:55

On 4 Jun., 19:31, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 4dea1758$0$36587$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> David Konrad har mange problemer - herunder misbrug af spiritus. Han lever i
> d n forestilling, at jeg er sur p ham, fordi han har droppet mig som "ven"
> p Facebook. N r han er fuld (hvilket sker ca. hver aften), g r klappen ned,
> og paranoiaen tager over. Her lades vist alt h b ude.
>
> David Konrad har seri se problemer oppe i knolden. Der plejer at g nogle
> m neder, n r han er p vej ned ad bakke, hvorefter han pludselig forsvinder
> i en l ngere periode. Jeg vil g tte p , vi er ved at n rme os d t tidspunkt

Man skulle tro, det var digselv du beskrev -

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-06-11 00:37

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Man skulle tro, det var digselv du beskrev -

Præcis.

Fra : Patruljen

Dato : 08-06-11 05:36

On 8 Jun., 00:40, "DADK (the original)" <D...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> arbejdsperioderne får man 117 ideer i sekundet ift hvordan man skal
> bygge det på man har ødelagt så det bliver bedre.

Det lyder som noget manio-depressivt, hvis du spørger mig. Du kunne
ikke finde et sted midt imellem yderpolerne - 117 ideer i sekundet
eller at kaste op fordi - alting er for meget?

Fra : DADK (the original)

Dato : 12-06-11 07:34

On 08-06-2011 13:35, Patruljen wrote:

> Det lyder som noget manio-depressivt, hvis du spørger mig. Du kunne
> ikke finde et sted midt imellem yderpolerne - 117 ideer i sekundet
> eller at kaste op fordi - alting er for meget?

Og 2+2=4 osv. Kom med noget nyt.