Det livsfarlige Ø, og drab!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 17:06

Jeg har beslutte mig for at aflive fem tilfældige
om måneden, som tror Karsten Bjørnholt
ikke er en landsforædder!

Simpelthen ved at øge sandsynligheden for
at de dør i hændelige uheld!

Det er noget med at være "ond" på den rigtige
måde!

De første fem har allerede tabt lotteriet!
Det var bogstavet Ø , der fik ram på dem åbenbart!

Selv i bogstaverne er han et dumt svin åbenbart!

(Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!)
Sikker på det er en god ting hvis jeg er et dumt svin?

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 17:38

On 4 Jun., 01:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> (Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!)
> Sikker på det er en god ting hvis jeg er et dumt svin?

Jeg har sat Helvedes Fejlsikring til at administrere
ordningen!

/Allah