Nogle flere af DJ Ævl og DF' s svinestrege~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 07:17

Tog en til!
Hvis der opstår en situation hvor
folk kan mistænke dig for at gørre noget forkert,
Så opfør dig skyldigt!

Og noget med at blive taget med fingerne i kagedåsen!

Var lige nede i Super Brugsen og havde de C-Vitaminer
jeg købte dernede igår i inderlommen!

Masser af nervøsitet og sveden!
(adrenlin og vågenhed)
Det kan godt være at de ved et uheld er kommet til
at gøre noget positivt, men det skal altså fjernes
"den med at opføre mig skyldigt"!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 07:36

On 3 Jun., 15:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> (adrenlin og vågenhed)
> Det kan godt være at de ved et uheld er kommet til
> at gøre noget positivt, men det skal altså fjernes

Nå men der kan man bare se, jeg er i det mindste istand til at føle
noget er så pinligt
At jeg producere noget adrenalin!

Det kan være min underbevidsthed
syntes jeg er vågnet så meget op,
at jeg ikke længere skal være uden
den følelse fordi jeg ikke længere
kan give programmering/emdr skylden!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 07:39

On 3 Jun., 15:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå men der kan man bare se, jeg er i det mindste istand til at føle
> [...]

Det var i formiddags jeg købte dem dernede,
ikke igår!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 09:02

On 3 Jun., 15:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det var i formiddags jeg købte dem dernede,
> ikke igår!
>
> /Allah

Nej, jeg skal faktisk ikke syntes det er pinligt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 09:07

On 3 Jun., 17:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nej, jeg skal faktisk ikke syntes det er pinligt!
>
> /Allah

Jeg skal være vred og rasende, især på Bjørnholt!
Jeg har på fornemmelsen at det retter personligheden
op, og den øgede mængde testosteron og aktivitet
i hjernen, hjælper til med at undgå hjerne skade!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 09:13

On 3 Jun., 17:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> op, og den øgede mængde testosteron og aktivitet
> i hjernen, hjælper til med at undgå hjerne skade!

Det er nok fordi at under torturen
begået af landsforædderne, da det mislykkedes
at programmere mig til at stemme DF, blev der
sat lighedstegn mellem vrede og fysisk smerte,
smertesignaler til brainstem og limbic system!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 09:26

On 3 Jun., 17:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at programmere mig til at stemme DF, blev der
> sat lighedstegn mellem vrede og fysisk smerte,
> smertesignaler til brainstem og limbic system!

Det betyder også at alt Scientologernes bøvl
er løgn, når det drejer sig om indkapslet vrede!

Opsparet vrede eller hvad de kalder det,
det har intet at gøre med om en person er istand
til at påvirke via Quantum Entangelment!

Det er simpelthen at ens brainstem bliver torteret
kvante mekanisk aktiv!

Det er for at få smerten væk!

Og når først evnen er lært, nå ja!

Desuden kræver det Neurons og Glia celler,
og viden om at det kan lade sig gøre!
(Kvante Mekanik/Quantum Entangelment)
Og selvkontrol, eller sidder folk bare og
bore hul i hovedet med en boremaskine og banker
hovedet ind i væggen)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-06-11 09:34

On 3 Jun., 17:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Kvante Mekanik/Quantum Entangelment)
> Og selvkontrol, eller sidder folk bare og
> bore hul i hovedet med en boremaskine og banker

Nå, men det kvante mekaniske mareridt er ægte!
"Helvede", og i er blevet advaret i forvejen!

/Allah