Der kan man bare se!(Den her gang lykkedes~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 03:11

Da jeg vågnede op idag, opdagede jeg,
nogen havde smidt toilet papir ind
gennem køkkenvinduet!

Lidt senere fik jeg noget instant kaffe på
mine hænder ved mikrobølge ovnen!

Jeg opdagede at mit tøj ikke var helt tørt,
jeg blev nødt til at slukke vaskemaskinen
sent igår!

Da jeg hængte tøj ud på terassen,gav min nabo
min to cigaretter tilbage som han lånte igår
(jeg var løbet tør!)

To næsten positive ting/hændelser!
for første gang i tretten år!

Det kunne godt se ud som om det er ved at
lykkedes at nedbryde det EMDR gjort af
Karsten Bjørnholt/DF!

Og når jeg skriver positive hændelser, så mener
jeg på privat/personligt plan!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 03:49

On 2 Jun., 11:10, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> lykkedes at nedbryde det EMDR gjort af
> Karsten Bjørnholt/DF!
>
> Og når jeg skriver positive hændelser, så mener

Nej, der er så igen igang i noget, der forsøger at lave
min prsonlighed om til noget forkert, en fornemmelse
af ubegavet slagsbror lige inden jeg skriver det her,
og mens jeg skriver det her retter det op!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 05:35

On 2 Jun., 11:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> af ubegavet slagsbror lige inden jeg skriver det her,
> og mens jeg skriver det her retter det op!

Er vågnet mere op, som om min bevidsthed er næsten
som før emdr, jeg vil skyde på at jeg kun mangler 30 procent af min IK
sammenlignet med EMDR!

Samtidig er der noget der førsøger at sænke selvtillid,selvsikkerhed
og dominans, det er
kombineret med fysiske følelse fra hukommelse
sendt til brainstem og limbic system!
(det er noget af det tortur DJ Ævl gjorde!)

Det er også for at få mig til at fremstå som en selvcentreret
Narcisist, hævde mig selv og øge min selvtillid og selvsikkerhed ved
at få mig til at nedgøre andre og øge mit selvværd i mine egne øjne,
ved derved at være bedre end andre, standard metoden
til at gøre DF vælgere!

Det kan godt være "vores" liv er noget lort, og "vores"
unger kriminelle ect ect.... Men sammenlignet med
dem, der ser sådan ud og spiser det mad, der er "vi"
langt bedre, og så lugter de anderledes,

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-06-11 05:38

On 2 Jun., 13:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> unger kriminelle ect ect.... Men sammenlignet med
> dem, der ser sådan ud og spiser det mad, der er "vi"
> langt bedre, og så lugter de anderledes,

Fra den højeste IK i menneskeheden til ?

/Allah