1½ års fængsel til Anni Brinch
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-06-11 11:27

Så er der faldet dom i sagen mod Anni Brinch. Østre Landsret er kommet frem
til samme afgørelse som Københavns Byret, nemlig at Anni Brinch er skyldig i
rufferi men straffen blev af Østre Landsret nedsat til 1½ års fængsel, altså
et halvt mindre end afgørelsen fra Københavns byret.

Jeg synes denne her sag er noget værre pjat og ikke mindst noget dyrt pjat
for skatteyderne. Det er nærmest en offerløs forbrydelse, ja det eneste som
er kommet "til skade" (krænket) er straffeloven. Lad os dog få fjernet
rufferi-paragraffen og gjort prostitution 100 procent lovligt. Hvis voksne
mennesker ønsker at sælge deres krop, så lad dem dog, ligeledes med køberne
af seksuelle ydelser. Jeg kan ikke se hvad samfundet vinder ved at forfølge
dette erhverv, lad dem dog hellere lægge nogle penge i den betrængte
statskasse i stedet for.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40384787%3anedsat-straf-til-anni-brinch.html

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Wheelie

Dato : 01-06-11 11:47

Enig i dine betragtninger.
Men magthaverne har jo økonomisk motiv til at forfølge hende. De røver
4,5mio fra hende og hun skal betale sagens omkostninger og løn til
advokaterne.

For at forstå kriminelles adfærd, skal man følge pengesporet. Her ender
pengene hos magthaverne, ALLE pengene.

Magthaverne går på rov hvor der er penge.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-06-11 13:08

"Wheelie" <wheelie@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> pengene hos magthaverne, ALLE pengene.
>
> Magthaverne går på rov hvor der er penge.

Når jeg læser dine indlæg kommer jeg sgu til at tænke på Peter Nicolaysen,
du skulle skydes med lunken lort.
Nu har jeg fået nok af en stjernepsykopat.

*PLONK*

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-06-11 13:14

On Wed, 1 Jun 2011 14:07:37 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> du skulle skydes med lunken lort.
> Nu har jeg fået nok af en stjernepsykopat.

For en sjælden gangs skyld er jeg enig med dig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-06-11 11:50

On Wed, 1 Jun 2011 12:27:17 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> af seksuelle ydelser. Jeg kan ikke se hvad samfundet vinder ved at forfølge
> dette erhverv, lad dem dog hellere lægge nogle penge i den betrængte

Det er fandeme uhyggeligt. Jeg er enig med dig igen.

Som jeg engang hørte:

Spørgsmål: Hvad er forskellen på et luderbesøg og et ægteskab.?

Svar: Prisen og længden på kontrakten.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-11 12:28

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er fandeme uhyggeligt. Jeg er enig med dig igen.
>
> Som jeg engang hørte:
>
> Spørgsmål: Hvad er forskellen på et luderbesøg og et ægteskab.?
>
> Svar: Prisen og længden på kontrakten.

Prostittition må være den enkeltes sag, så længe hun/han vælger at gøre det
frivilligt og husker at betale sin indkomstskat

Men Fønsby-sagen handler jo om Rufferi.

Jeg har svært ved at se fordelene i, at Fønsby, "Slå-på-tæven"-Knud" eller
den fillipinske "Sortslangebande" fra "Voldsgårdpladsen" skal profitere på,
at unge kvinder har sat deres "imødekommenhed" i system.
De burde jo med en sikker indkomst nok selv kunne magte at leje en egnet
lejlighed eller købe et lille hus til "forretningen."
Og så er der hæren af "gæstearbejdere", der er blevet lokket til landet
under falske forudsætninger.
Dem må vi ikke helt glemme.

For at skære det ud i pap.
Friviilig prostitution er ok, Rufferi er fy skamme.

Hvis Annie vil tjene penge på at sælge fjabbelabbe, må hun altså sprede sine
egne stænger og så håbe på, at der stadig er nogen, der gider betale for at
knalde en saddeltaske med øjne.

Det er vel kun rimeligt.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-06-11 12:32

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sprede sine egne stænger og så håbe på, at der stadig er nogen, der
> gider betale for at knalde en saddeltaske med øjne.

Næh, det synes jeg egentlig ikke at det er. Væk med rufferi-paragraffen men
der skal betales skat af indtægterne. Altså fuld legitimitet til organiseret
prostitution. Fuld lovliggørelse af dette erhverv.

Fra : Vidal

Dato : 01-06-11 16:06

Den 01-06-2011 13:28, Frodo Nifinger skrev:

> Hvis Annie vil tjene penge på at sælge fjabbelabbe, må hun altså sprede sine
> egne stænger og så håbe på, at der stadig er nogen, der gider betale for at
> knalde en saddeltaske med øjne.

Det var jo det hun fangede en milliardær på, Jeg ved ikke
om det var kæmpelæberne eller de oppustede ting hun har forpå,
der gjorde det.

Det er nok heller for sundt at tænke på. Men hun spreder altså
selv egne stænger i den gode sags tjeneste.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK (the original)

Dato : 02-06-11 01:37

On 01-06-2011 17:05, Vidal wrote:

> Det var jo det hun fangede en milliardær på,

Som har spillet hele sin formue op efterfølgende, mistet sine venner og
al den respekt der engang var omkrinng ham. Nu prøver han så noget nyt,
men har åbenbart bare stjålet ideen.

Jeg fatter ikke hvad den person ville med et uhyre som Annie Brinch /
Fønsby. Hun er jo direkte ulækker.

Glemmer sent overskriften i EB for et par år siden : "Du se
gennemkneppet ud". Hun er en sdlidt feltmadras, eller en omvandrende
sædbank. Hun har sikkert flere levedygtige sædceller at sælge ud af end
Bo Warming.

Fra : Wheelie

Dato : 02-06-11 07:00

On Thu, 02 Jun 2011 02:36:44 +0200, DADK (the original) wrote:

> Hun har sikkert flere levedygtige sædceller at sælge ud af end
> Bo Warming.

ROFL

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-11 16:25

On Wed, 1 Jun 2011 13:28:01 +0200, "Frodo Nifinger"
<jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>egne stænger og så håbe på, at der stadig er nogen, der gider betale for at

Om saddeltasken har liderlig glimt i øjnene og skaber gode oplevelser
kan kun kunderne afgøre, og luderen har samme behov som en damefrisør
for regnskabs og beskytterhjælp så legaliser rufferi

Ellers præmierer vi gifte ludere hvis mand undertrykker dem og snupper
profitten - skal de være eneste med mellemhandlerassistance?

Ikke en er lokket hertil - alle er GLADE for at tjene tidobbelt her af
i hjemlandet
Jeg har spurgt piger fra u og øst lande jeg var kunde hos - ingen
trode de sku lave kropsmassage eller dans

Fra : Fister

Dato : 01-06-11 20:05

Frodo Nifinger wrote on 6/1/2011 :
> [...]

> egne stænger og så håbe på, at der stadig er nogen, der gider betale for at

Hun var til salg på bla. Peter Fabers Gade for 10 år siden.
Hun ligner en, hun er en!
Kai

Fra : DADK (the original)

Dato : 02-06-11 01:33

On 01-06-2011 13:28, Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> sine egne stænger og så håbe på, at der stadig er nogen, der gider
> betale for at knalde en saddeltaske med øjne.

***** Jeg er FULDKOMMEN enig. Prostitution bør for så vidt være lovlig,
eller lad os sige ikke strafbar, men rufferi er noget helt andet. Vi har
f.eks i Anni Fønsby-sagen hørt hvordan hun har allieret sig med rockere,
og bagefter er kommet i karambolage med selvsamme rockere. Rufferi er
netop kriminalitet, eller ansporer til kriminalitet, og tiltrækker
kriminelle - og er samtidig en sikker vej til menneskehandel og slaveri.

Fra : Wheelie

Dato : 02-06-11 07:06

On Thu, 02 Jun 2011 02:32:41 +0200, DADK (the original) wrote:

> Vi har
> f.eks i Anni Fønsby-sagen hørt

Tjae, jeg har været med til så mange retssager efterhånden, at jeg ikke
umiddelbart antager magthavernes udlægninger for sande.

Folk og journalister læser kun dommene og retsbøgerne, hvilket i flere
tilfælde er fulde af løgn.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-06-11 16:25

Den 01/06/11 12.27, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> [...]
> af seksuelle ydelser. Jeg kan ikke se hvad samfundet vinder ved at forfølge
> dette erhverv, lad dem dog hellere lægge nogle penge i den betrængte

Jeg er ganske enig i din vurdering. Hvor er vi henne hvis voksne
mennesker end ikke må bestemme over egen krop?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-11 19:45

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
4de659c5$0$309$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg er ganske enig i din vurdering. Hvor er vi henne hvis voksne
> mennesker end ikke må bestemme over egen krop?

I en (national)socialdemokratisk stat, der får flere og flere fascistiske
træk. Og der har vi nu været længe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK (the original)

Dato : 02-06-11 01:38

On 01-06-2011 20:44, Jens Bruun wrote:
> Kim Frederiksen<kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> 4de659c5$0$309$14726298@news.sunsite.dk:

> I en (national)socialdemokratisk stat, der får flere og flere fascistiske
> træk. Og der har vi nu været længe.

Så kan bruunskjorten snart ånde lettet op

Fra : Wheelie

Dato : 02-06-11 07:16

On Wed, 01 Jun 2011 17:24:53 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Jeg er ganske enig i din vurdering. Hvor er vi henne hvis voksne
> mennesker end ikke må bestemme over egen krop?

Voksne mennesker kan slet ikke bestemme over deres eget liv i DK. Hele
menneskets adfærd reguleres af magthaverne og de gør folk passive og
fattige.
Alle skal være lige dumme, lige dovne og lige fattige.
Folk har totalt ondt i røven over at nogen kan købe deres biler, mc, både,
sommerhuse og ejerbolig kontant.

KUN magthaverne selv må være kloge og rige, uden at systemet konfiskerer
deres formuer og opdigter straffesager og skattesager mod dem.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-06-11 09:59

> [...]
>
> KUN magthaverne selv må være kloge og rige, uden at systemet
> konfiskerer deres formuer og opdigter straffesager og skattesager mod

Skattetrykket er det som finansierer at du kan komme gratis til lægen, kan
komme gratis på hospitalet, at du ikke bliver ruineret når du bliver syg, at
du har råd til at købe den medicin som måske vil blive livsnødvendig for
dig. Sådan noget skal du ikke regne med at kunne i USA og mange andre steder
med lavt skattetryk. Dine eventuelle nuværende eller fremtidige børn kan gå
gratis i folkeskolen. Du får din folkepension når du bliver gammel, så du
ikke går til grunde hvis du ikke har fået lavet dig en pensionsopsparing. Du
kan komme på et plejehjem som du har råd til og som sørger godt for dig når
du ikke længere kan klare dig selv. Det er alt sammen ikke nogen
selvfølgelighed men noget som er til rådighed for dig fordi vi i Danmark har
valgt at samfundet solidarisk tager ansvar for dig når du har behov for
hjælp.

Det er meget muligt at du ikke mener at det skal være sådan men hvorfor
immigrerer du så ikke til et land hvor du kan få dig dit hundehamrende
inhumane samfund hvor staten ikke tager ansvar for dig på nogen som helst
måde og hvor dit konstante skattehyleri kan forstumme ved ikke at betale
nævneværdig skat ?

Hvorfor hyler du for eksempel ikke op om bankdirektører som "stjæler"
bankens værdier i lukrative ordninger (samt diverse optioner) som bankens
kunder nok aldrig ville være gået med til hvis de kunne bestemme det ?
Synes du for eksempel at nogen som helst mennesker er 7 millioner kroner om
året værd i løn ? (Mit svar er et rungende nej) Alt det overflødige flæsk på
samfundshusholdningen af overbetalte ledere. Hvad med TDC's Fyremosen
(Henning Dyremose) som fik 100 millioner kroner udbetalt da han forlod sin
post i TDC. Hvad med alle de overbetalte direktører i stat og kommune,
hvorfor piver du ikke over at de belaster de offentlige budgetter ?

Fra : Tom L

Dato : 03-06-11 00:39

"Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
> måde og hvor dit konstante skattehyleri kan forstumme ved ikke at betale

Det er en misforståelse, hvis du tror, at man ikke betaler nævneværdig
skat i USA. Det er muligt, at folk i din indtægsramme ikke betaler meget,
skattesystemet er mere progressivt end det danske. Men i de lidt højere
indkomstlag er skatten bestemt nævneværdig.

> Hvorfor hyler du for eksempel ikke op om bankdirektører som "stjæler"
> bankens værdier i lukrative ordninger (samt diverse optioner) som bankens
> kunder nok aldrig ville være gået med til hvis de kunne bestemme det ?

Bankens kunder kan vælge en anden bank, hvis de er utilfredse. Det er
naturligvis ejerne,der bestemmer hvad direktøren skal tjene.

> Synes du for eksempel at nogen som helst mennesker er 7 millioner kroner om
> året værd i løn ?

Der er f.eks. mange sportsstjerner,der tjener langt mere end 7mio om året.
Det gør de, fordi ejerne mener, at de er mere værd i den værdi de bringer
til klubben (virksomheden) med de resultater, de skaber. Helt det samme som
en god direktør.

Thomas

Fra : N/A

Dato : 03-06-11 07:44

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-06-11 07:44

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Når talen falder på et inhumant samfund uden nævneværdig skattetryk,
> er USA det første land, du tænker på?

Nu er Taxa-Toms beskedne hyrevogns-indtægt i USA næppe noget der beskattes.
Torsken (TL) er sat på kill-filter, så jeg læser kun hvad han skriver gennem
dig, ellers eksisterer han ikke i min bevidsthed. Men der er da masser af
lande uden nævneværdigt skattetryk. USA er det land jeg kender bedste ud
over Danmark, så derfor tager jeg fat i det. I USA har jeg set hvad kynisk
praktiseret socialpolitik fører til og USA ER et meget kynisk samfund i
forhold til deres svageste.

Fra : Tom L

Dato : 03-06-11 08:58

wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er Taxa-Toms beskedne hyrevogns-indtægt i USA næppe noget der beskattes.

Formentlig betaler jeg mere i skat i USA end KL tjener før skat.

> [...]
> lande uden nævneværdigt skattetryk. USA er det land jeg kender bedste ud
> over Danmark, så derfor tager jeg fat i det.

USA er et dårligt eksempel på et land uden nævneværdigt skattetryk, som
kort forklaret ovenfor. Men selvfølgelig, vanen tro, lader taxi-Kim ikke
fakta forstyrre når han udbreder sig med de sædvanlige tåbeligheder.

Fra : Michael Weber

Dato : 03-06-11 11:30

Den 03-06-2011 08:43, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> praktiseret socialpolitik fører til og USA ER et meget kynisk samfund i

Kun i forhold til de svageste?
Tror du Toms arbejdsgiver har en livsforsikring på Tom, i tilfælde af
han dør? Det kan faktisk være, at Tom er mere værd død end levende for
Toms arbejdsgiver. Begrebet hedder Dead Peasants insurance eller COLI
Coorporate-Owned Life Insurance.

Holy shit, hvis en amerikansk arbejdsgiver siger til en ansat:
Take one for the team.

:|

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 12:14

On 03-06-2011 12:30, Michael Weber wrote:

> [...]
> Coorporate-Owned Life Insurance.
>
> Holy shit, hvis en amerikansk arbejdsgiver siger til en ansat:

Det kan en dansk arberjdsgiver da også? Det er relativt normalt, tror
jeg var med til det første gang i år 2001, altså det med at forsikre
arbejdskraft. Basalt set handler det om at du forsikrer dine
intellektuelle kapaciteter på en måde, så de ikke inflikter med dine
leverance-forpligtelser. Du har f.eks en ordre a 1000 kroner der skal
hjem, du har 3 medarbejdere, A B og C der kan udføre ordren, du er 100%
sikker på at orden kan udføres, så du siger til contractor X, at du vil
have flere penge fpr du er sikker på at arbejdet bliver gjort, og bliver
gjort før tiden. Så udbetaler contractor x 900, krpner, opgaven bliver
kun udført til mæsten, så ringer man og siger du skal betale 100 kr
mere, og det gør han så, du får 200, kon trakterne 50 kr til deling

Fra : Michael Weber

Dato : 04-06-11 13:02

Den 04-06-2011 13:13, DADK (the original) skrev:
> [...]
> kun udført til mæsten, så ringer man og siger du skal betale 100 kr
> mere, og det gør han så, du får 200, kon trakterne 50 kr til deling

"Kunne ikke ske i Danmark

Herhjemme vil en ordning som den amerikanske ikke kunne lade sig gøre af
hele to grunde: Der ville ikke være skattefordele for virksomheden ved
ordningen. Og herhjemme har det aldrig været tilladt at tegne
livsforsikringer på personer, der ikke skriftligt har givet deres
tilladelse til det.

Men vi har ordninger, der ligner lidt: Nemlig når finansieringsselskaber
som betingelse for at yde et blanko-lån kræver oprettelse af en
gruppelivsforsikring på samme beløb som det, der lånes. Og med
finansieringsselskabet som begunstiget. "
http://epn.dk/brancher/finans/bank/article1699637.ece

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 13:49

On 04-06-2011 14:01, Michael Weber wrote:

> [...]
> ordningen. Og herhjemme har det aldrig været tilladt at tegne
> livsforsikringer på personer, der ikke skriftligt har givet deres

Den lille mus er så charmerende når hun bliver sur. Jeg ved ikke hvor du
får USA fra, jeg beskrev et typisk udbyder-arbejdstager forhold når det
sker i Danmark anno 2011. Med det nye afdrag kommer der gang i
studehandlerne blandt håndværkerne. Der er i øvrigt også rigtig mange af
de penge der vil ende østpå, men det har man åbenbart glemt.

> [...]
> gruppelivsforsikring på samme beløb som det, der lånes. Og med
> finansieringsselskabet som begunstiget. "

Jeg er sådan set fucking ligeglad med USA. Din ven Jens Bruun er en
slags professionel plattenslager ud i IT, er det ikke værre?

Fra : Michael Weber

Dato : 04-06-11 13:51

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 12:05

On 03-06-2011 08:43, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Michael Weber"<michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er Taxa-Toms beskedne hyrevogns-indtægt i USA næppe noget der beskattes.
> Torsken (TL) er sat på kill-filter,

Meen duu....svarer ham her, ...? Alligevel?

så jeg læser kun hvad han skriver gennem
> dig, ellers eksisterer han ikke i min bevidsthed.

Så Tom L, eller Tom Lilje eller TL, Tl, eller lill tommy (mest for
præsterne) han findes ikke. Ejheller T . Hom og Tom Homage, Tom nage.
The T bone and the waterfall. The T and musk in the mountain.

Men der er da masser af
> lande uden nævneværdigt skattetryk. USA er det land jeg kender bedste ud
> over Danmark,

Tror faktisk ikke du kender til forholdene i særlig mange lande.

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 14:11

On 04-06-2011 13:05, DADK (the original) wrote:

(...)

> Men der er da masser af
>
> Tror faktisk ikke du kender til forholdene i særlig mange lande.

Hallooooo. Michael Weber. Du sammenlgner altid med USA. Min pointe er,
at du ikke bør sammenligne med USA, og langt fra altid KAN sammenligne
med USA. Og nej, jeg har naturligvis ikke detailkendskab til lande som
Kina og Brasilien, da bør du nok spørge ham Tom L, men jeg synes det er
dem vi bør måle vores vækstrater og arbejdsløshed på.

Og så kan vi naturligvis aldrig altid måle altid relativt ift EEC og $
og ¥ og euro.

Du skriver ":

[...]

Jamen, så er mit svar klart : Så må vi lave den danske lovgivning om.
Det er jo totalt arbitrært at den eneste forhindring for at nyde godt af
det som måske er godt ved det amerikanske samfund skulle være lovgivning.

Omvendt er der sikkert mange ting man ikke ønsker lavet om. Tror f.eks
den amerikanske lighedstanke vil falde mange danskere for brystet.

Overfladisk og ikke-reflekterende er vi ens, men i Danmark handler det
om at finde et mindretal, en form for udstødte, en minoritet, at bekende
sig til. F.eks sukkersyge, eller fedme eller barnløse eller noget helt
forskruet syvende - "dem der ikke nyder vingummi", og det forveksler vi
så med et demokrati, og forventer at alle betaler ligeligt til alle
interessegrupper.

I Danmark er alle en minoritet, og del af et helt særligt lille
fælleskab der fortjener statslig støtte, ynk og opbakning

Det er derfor den danske stat er så stor. Men når vi reducerer i
tilskuddet til pindsvinenes værn så udstilles det som om at vi skærer
ned på syge menneskers trivsel.

Fra : Tom L

Dato : 03-06-11 08:58

Michael Weber <michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote:

> Når talen falder på et inhumant samfund uden nævneværdig skattetryk,
> er USA det første land, du tænker på?

Nu skrev taxi-Kim om USA. Når han skriver USA, så er USA det første land,
som jeg tænker på.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-11 10:27

"Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Nu skrev taxi-Kim om USA. Når han skriver USA, så er USA det
> første land,
> som jeg tænker på.

Jeg kan ikke lide at du skriver "tænker" når du omtaler dig selv.
Dette ord må være en slags blasfemi når det drejer sig om dig.
Vask din mund med brun sæbe, taxi-Tom.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 11:16

On Fri, 3 Jun 2011 11:26:55 +0200, wilstrup wrote:

> Jeg kan ikke lide at du skriver "tænker" når du omtaler dig selv.
> Dette ord må være en slags blasfemi når det drejer sig om dig.
> Vask din mund med brun sæbe, taxi-Tom.

Så kon der lige en spand mudder ind fra venstre.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-06-11 11:30

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så kon der lige en spand mudder ind fra venstre.

Mudder ??? Wilstrup var *sød* ved Taxa-Tom.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 11:50

On Fri, 3 Jun 2011 12:30:21 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Mudder ??? Wilstrup var *sød* ved Taxa-Tom.

Kan du ikke se det latterlige og barnlige i at Wilstrup sviner TL til, uden
at være provokeret det mindste.?

TØR du ikke kritisere din mentor, når han opfører sig barnligt.?

Desværre er mudderkast det ENESTE som Wilstrup er god til.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-06-11 15:17

> [...]
>
> TØR du ikke kritisere din mentor, når han opfører sig barnligt.?
>
> Desværre er mudderkast det ENESTE som Wilstrup er god til.

Hiv nu bare tungen ud af røven på Taxa-Tom hvis tungen ikke ligefrem sidder
fast.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 16:23

Du keder mig, Kim "papegøje" Larsen.

Fra : J. Nielsen

Dato : 03-06-11 16:26

On Fri, 3 Jun 2011 12:49:33 +0200, "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com>
wrote:

>Kan du ikke se det latterlige og barnlige i at Wilstrup sviner TL til, uden
>at være provokeret det mindste.?

Nu har TL haft Wilstrup under behandling adskillige gange. Overlæren
bærer tydeligvis nag.
--

-JN-

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 18:53

On Fri, 03 Jun 2011 17:26:15 +0200, J. Nielsen wrote:

> Nu har TL haft Wilstrup under behandling adskillige gange. Overlæren
> bærer tydeligvis nag.

Tydeligvis.

Det er jo bare umuligt at vide hvem der startede, hvis men henviser til
gamle "kampe".

Man kan KUN "pudse sin glorie" hvis man holder sig fra mudderkast, i den
aktuelle tråd, som man deltager i. Hvad nogen evt. har sagt i en tråd der
er 10 år gammel, er irrelevant.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-11 12:14

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
> On Fri, 3 Jun 2011 12:49:33 +0200, "S.A.Thomsen"
> <s_a_thomsen@yahoo.com>

> Nu har TL haft Wilstrup under behandling adskillige gange.
> Overlæren
> bærer tydeligvis nag.

Du tager helt og aldeles fejl. Jeg har aldrig kørt med Taxi-Tom -
det ville mit helbred ikke kunne klare. At du derfor tror at
Taxi-Tom også agerer som en slags kvaksalver og tager folk i kur,
kan jeg ikke genkende - jeg har i hvert fald hverken haft lod eller
del i den slags med Taxi-Tom.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-11 16:20

On 03/06/11 12:30, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "S.A.Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mudder ??? Wilstrup var *sød* ved Taxa-Tom.

Ja, ja, ja Kimsebasseboy, din mester er nuttet

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-11 12:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, ja, ja Kimsebasseboy, din mester er nuttet

Martinbassenumsedreng, dem jeg er mester - ikke for, men over - er
blandt andet dig og kontanthjælpsbumsen Thomsen. Jeres
intelligensniveau befinder sig alligevel temmelig langt under
gulvbrædderne - mon I ved hvem af jer der har mest med Taxi-Tom at
gøre i det daglige siden I endnu ikke har lugtet luntet og trór at
I to blot er "venner"? Det skyldes måske at I begge to lugter lort
når I er i clinch med Taxi-Tom?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-11 12:51

On 04/06/11 13:21, Arne H. Wilstrup wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> endnu ikke har lugtet luntet og trór at
> vi to blot er "venner"? Det skyldes måske at vi begge to lugter lort
> når vi er i clinch

Dit forhold til Kimse tror jeg ikke andre bliver jaloux over Wildstrip -
du kan tage det helt roligt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-06-11 13:24

On Sat, 4 Jun 2011 13:21:03 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Martinbassenumsedreng, dem jeg er mester - ikke for, men over - er
> blandt andet dig og kontanthjælpsbumsen Thomsen.

Fantasien fejler ikke noget. )))

> Jeres
> intelligensniveau befinder sig alligevel temmelig langt under
> gulvbrædderne

Nu er det bare sådan, at jeg kan BEVISE det modsatte.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-11 12:18

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Her har vi igen et eksempel på hvordan gamle vaner kun forsvinder
delvist: Han genbruger sin sure smiley, men har dog udeladt sit
tidligere meget anvendte "suk".

> Mudder ??? Wilstrup var *sød* ved Taxa-Tom.

Ja, jeg var da ganske nuttet her - men selv den slags kan
kontanthjælpsbumsen ikke fatte - det havde jeg nu heller ikke
ventet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 12:52

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her har vi igen et eksempel på hvordan gamle vaner kun forsvinder
> delvist: Han genbruger sin sure smiley, men har dog udeladt sit

Shhhhhh ! Gamle vaner kan genopstå ved den slags provokationer...

> Ja, jeg var da ganske nuttet her - men selv den slags kan
> kontanthjælpsbumsen ikke fatte - det havde jeg nu heller ikke
> ventet.

Kontanthjælps-Thomsen bliver fortørnet bare du siger det mindste til
Taxa-Tom, det er ret morsomt at skue. Det må ikke være nemt for
kontanthjælps-Thomsen at have tungen så dybt begravet oppe i røven på
Taxa-Tom.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-06-11 13:22

On Sat, 4 Jun 2011 13:52:02 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> Taxa-Tom, det er ret morsomt at skue. Det må ikke være nemt for
> kontanthjælps-Thomsen at have tungen så dybt begravet oppe i røven på

Det er sørgeligt at du selv tror på dine løgne.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 03-06-11 19:59

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så kon der lige en spand mudder ind fra venstre.

Ja var det ikke befriende når AHW fyrer kanonen af.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 21:42

On Fri, 3 Jun 2011 20:59:25 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ja var det ikke befriende når AHW fyrer kanonen af.

Nej, det er kvalmende når en voksen mand opfører sig som et pattebarn.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 06:12

> Nej, det er kvalmende når en voksen mand opfører sig som et pattebarn.

Ligesom dig ?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-06-11 06:59

On Sat, 4 Jun 2011 07:11:40 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ligesom dig ?

Dit "Det kan du selv være" er sgu for barnligt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-06-11 11:58

> Dit "Det kan du selv være" er sgu for barnligt.

Jo men sagen er jo den, at den PASSEDE sgu for godt til lige netop dig,
barnligt eller ej. Faktisk vil jeg mene at jeg set flere pattebørn åndeligt
alderssvarende med deres fysiske alder men desværre også alderssvarende med
dig selv om dette ikke burde være tilfældet, ja nogle af dem opførte sig
tilmed mere modent end dig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-06-11 13:25

On Sat, 4 Jun 2011 12:57:39 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jo men sagen er jo den, at den PASSEDE sgu for godt til lige netop dig,
> barnligt eller ej.

Nej, det gjorde den netop IKKE, da jeg ikke har forsvaret TL, med et eneste
ord.

> [...]
> dig selv om dette ikke burde være tilfældet, ja nogle af dem opførte sig

LOL. Det må være noget "godt" tossetobak du har røget. )))

Fra : J. Nielsen

Dato : 03-06-11 21:52

<la@hotmail.com> wrote:

>ja var det ikke befriende når AHW fyrer kanonen af.

Gå væk, billede!
--

-JN-

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-06-11 12:24

> Gå væk, billede!

Du lider af sammenlignende billeddannelser i ubevogtede øjeblikke,
har jeg tidligere skrevet om dig - det ser ud til at passe fint på
det jeg skrev i sin tid, så endnu en gang fik jeg ret. Jeg fik ret
om DADKs politiske renegat-adfærd og nu om dig. Det tegner til at
blive en herlig dag.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-06-11 11:29

"wilstrup" <noone> skrev i en meddelelse
> "Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kan ikke lide at du skriver "tænker" når du omtaler dig selv.
> Dette ord må være en slags blasfemi når det drejer sig om dig.
> Vask din mund med brun sæbe, taxi-Tom.

He he, ja han har bestemt humoristisk sans når han kan omtale sig selv og
intelligens i samme sætning uden at een af delene står i benægtende fald.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 11:51

Få dog tungen ud af røven på Wilstrup.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-06-11 13:23

> Få dog tungen ud af røven på Wilstrup.

Få du hellere tungen ud af Taxa-Toms lille numsebasse først.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 13:55

On Fri, 3 Jun 2011 14:23:23 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Få du hellere tungen ud af Taxa-Toms lille numsebasse først.

Var det virkelig alt hvad du kan mande dig op til.?

Jeg her overhovedet ikke kommenteret TL's meninger, hverken for eller imod.

Du mener åbenbart at kritik af den ene part, automatisk er støtte til den
anden.

Med den fejlbehæftede logik, er det ikke overraskende at du er (kalder dig)
socialist.

Fra : Michael Weber

Dato : 03-06-11 14:08

Den 03-06-2011 14:54, S.A.Thomsen skrev:

> Var det virkelig alt hvad du kan mande dig op til.?

Det hedder kommunikation i øjenhøjde.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 14:19

On Fri, 03 Jun 2011 15:08:16 +0200, Michael Weber wrote:

> Det hedder kommunikation i øjenhøjde.

Han burde hellere komme OP i den øjenhøjde hvor andre befinder sig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-06-11 15:19

> Han burde hellere komme OP i den øjenhøjde hvor andre befinder sig.

Ha ha ha, det er jo lige præcis der jeg befinder mig i kommunikationen
(eller hvad man nu skal kalde det) med dig, ha ha ha...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-06-11 16:24

Det er KUN noget du TROR.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-11 10:44

"Tom L" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse

> Bankens kunder kan vælge en anden bank, hvis de er utilfredse.

Det er ikke sikkert - ingen bank er forpligtiget til at tage dig som kunde.

Eksempelvis er det stort set umuligt for landmænd i DK at skifte bank, idet
ingen ønsker dem som kunder.

Fra : Wheelie

Dato : 05-06-11 09:09

On Thu, 2 Jun 2011 10:58:34 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com

> [...]
> du har råd til at købe den medicin som måske vil blive livsnødvendig for

Jamen så lærte jeg det
Det må så betyde at kongehuset IKKE har de rettigheder?

> [...]
> måde og hvor dit konstante skattehyleri kan forstumme ved ikke at betale

Jeg har aldrig påstået at jeg eller man, ikke skal betale skat.

> Hvorfor hyler du for eksempel ikke op om bankdirektører som "stjæler"
> bankens værdier i lukrative ordninger (samt diverse optioner) som bankens
> kunder nok aldrig ville være gået med til hvis de kunne bestemme det ?

Det gør jeg skam også

> [...]
> post i TDC. Hvad med alle de overbetalte direktører i stat og kommune,
> hvorfor piver du ikke over at de belaster de offentlige budgetter ?

Det gør jeg da i allerhøjeste grad også, men jeg nøjes ikke med at skrive
om det som dig.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-06-11 07:15

Den 01-06-2011 12:27, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> af seksuelle ydelser. Jeg kan ikke se hvad samfundet vinder ved at forfølge
> dette erhverv, lad dem dog hellere lægge nogle penge i den betrængte

Uden en lov der forbyder rufferi er det svært at forfølge alfonser, da
dem der ligger under for psykopaterne ikke vil vidne imod dem i andre sager.
Man kan så indvende at mennesker må tage vare på sig selv eller gå til
grunde, men så firkantet ser jeg ikke på det.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-06-11 09:23

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Uden en lov der forbyder rufferi er det svært at forfølge alfonser,

Hvorfor skal man også forfølge dem ? Er det sådan noget du mener man
automatisk skal gøre ?

> da
> dem der ligger under for psykopaterne ikke vil vidne imod dem i andre
> sager.

Det er da bare ganske almindelige voldssager, noget som kan retsforfølges
ligesom i dag.

> Man kan så indvende at mennesker må tage vare på sig selv
> eller gå til grunde, men så firkantet ser jeg ikke på det.

Vi har stadig noget der hedder et politi (i hvert fald lidt endnu indtil det
bliver sparet væk).

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-06-11 10:34

Den 02-06-2011 10:22, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> automatisk skal gøre ?

> Det er da bare ganske almindelige voldssager, noget som kan retsforfølges

Der er ofte tale om forhold hvor en psykopat er indblandet.
Psykopatens offer vil stort set *aldrig* anmelde sin bøddel for vold
eller vidne imod ham/hende i nogen sager.

> Vi har stadig noget der hedder et politi (i hvert fald lidt endnu indtil det
> bliver sparet væk).

Politi til hvad? Her er et par ludere, den her er ok, hun har sit eget
escortbureau og egen bodyguard og orden i tingene og selv SKAT er glade
for hende, men hende her får tæv af sin "fyr", og vi finder hende altid
med blå mærker og trykkede ribben efter tæsk, men hun siger aldrig noget.

Så politiet kan gøre hvad?

Du mener at lovliggørelse af rufferi løser hvilket problem?

Jeg accepterer at total lovliggørelse af prostitution (fagforbund,
integration i lovdannelse o.s.v.) ville være med til at løse ovennævnte
problem, men blot at fjerne paragraffen gør kun ondt værre efter min mening.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-06-11 11:24

> [...]
> integration i lovdannelse o.s.v.) ville være med til at løse
> ovennævnte problem, men blot at fjerne paragraffen gør kun ondt værre

Jeg mener at afskaffelse af rufferi-paragraffen og total lovliggørelse af
prostitution vil løse rigtig mange problemer. Samfundet har ikke en skid
fornuftigt ud af at forfølge dette erhverv.

Fra : DADK (the original)

Dato : 04-06-11 12:27

On 02-06-2011 08:15, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> Man kan så indvende at mennesker må tage vare på sig selv eller gå til
> grunde, men så firkantet ser jeg ikke på det.

Well, jeg har ikke prøvet at skifte bank men jeg har prøvet at oprette
en konto. Selv da jeg sagde jeg ville overføre 10.000 kroner til den nye
konto øjeblikkeligt ville den danske bank ikke være med på legen. De var
EKSTREMT mistænksomme. Det var nærmest ubehaligt, som om JEG skulle
overbivise DEM. Jyske bank ville godt, det var afdelingen ude på
Glostrupvej, de virker til at være flinke og seriøse, de spurgte mere
ind til hvorfor jeg skiftede bank osv, selvom om jeg jo slet ikke
skifter. Blot tester hvordan det er at oprette en konto og sætte nogle
penge ind..

Nordea er min bank, så jeg villle faktisk ikke selv lave ekstreme test
der , så at sige, de er nærmest ikke til at stukke eller pirke i. Tror
det eneste der kan få dem op af stolesæderne er hvis jeg kommer til
næste møde iført styrthjelm.

Så ift den her uvidenskabelige test er jyske bank flinkest. Sådan over
hele linien.