Iran er meget begejstret for Lars Von Trie~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 11:25

Mon han snart skal lave en film i Iran ? Den kunne f.eks. handle om den
nazistiske æstetik som Trier synes at være meget optaget af. Fremlagt
positivt kunne sikkert få dværgen i Teheran til at flippe helt ud i
begejstring.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40126570:iran-kritiserer-cannes-i-triersag.html

http://www.bt.dk/udland/nu-faar-lars-von-trier-stoette-fra-iran

Hvor må det dog være dejligt at have sådanne venner midt i nødens stund.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-11 11:27

On Tue, 24 May 2011 12:24:30 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
>
> http://www.bt.dk/udland/nu-faar-lars-von-trier-stoette-fra-iran
>
> Hvor må det dog være dejligt at have sådanne venner midt i nødens stund.

Har du overhovedet set interviewet med Lars von Trier.???

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 11:45

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har du overhovedet set interviewet med Lars von Trier.???

Du mener vel pressemødet: Ja han var til at brække sig over. Alt det
efterfølgende der er sket for Trier er så ganske velfortjent. Jeg synes
måske endda at han er sluppet lidt billigt. Jeg har ellers opfattet Lars Von
Trier som velbegavet men på det pressemøde opførte han sig som en komplet
idiot. Hans efterfølgende undskyldninger giver jeg ikke en skid for. Manden
mener jo hvad han sagde på det pressemøde, det er helt åbenlyst for mig. Mit
syn på Trier har lidt et alvorligt knæk.

Fra : DADK (the original)

Dato : 24-05-11 11:59

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du mener vel pressemødet: Ja han var til at brække sig over.

Med andre ord : Kim har IKKE set pressemødet.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-11 12:08

On Tue, 24 May 2011 12:59:23 +0200, DADK (the original) wrote:

> Med andre ord : Kim har IKKE set pressemødet.

Eller også forstår Kin ikke Lars von Trier's hjælpeløse engelske.

Fra : DADK (the original)

Dato : 24-05-11 12:15

S.A.Thomsen wrote:

> Eller også forstår Kin ikke Lars von Trier's hjælpeløse engelske.

I hvert fald er det forbløffende at Kim mener, at det er "til at brække
sig over" - Kim hader jo også Israel og jøder, og han siger det ikke
engang for sjov.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 13:02

> Eller også forstår Kin ikke Lars von Trier's hjælpeløse engelske.

Det er sjovt når danskere kritiserer andre danskere for deres
engelsk-kundskaber. Ofte er de ikke en skid bedre selv. De fleste danskere
mestrer ikke engelsk. De tror måske de gør det men det gør de ikke. De
forsøger sig så godt de kan med det de nu har lært i skolen/gymnasiet men
kun dem som bruger engelsk til dagligt i større udstrækning typisk i
forbindelse med deres arbejde, taler et fejlfrit og flydende engelsk med et
stort vokabularium.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-11 13:34

On Tue, 24 May 2011 14:02:06 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> kun dem som bruger engelsk til dagligt i større udstrækning typisk i
> forbindelse med deres arbejde, taler et fejlfrit og flydende engelsk med et

Hvad i alverden har det med sagen at gøre.???

Der er vel ingen der er i tvivl om, at engelsk IKKE er det som LvT er bedst
til. At andre også er dårlige til engelsk, er da irrelevant.

LvT forsøgte at overføre dansk ironi til engelsk, hvilket endte i en
katastrofe for ham.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 14:34

> [...]
> bedst til. At andre også er dårlige til engelsk, er da irrelevant.
>
> LvT forsøgte at overføre dansk ironi til engelsk, hvilket endte i en

Ironien ville heller ikke fungere på dansk. Han var ganske enkel bare
torskedum at lufte sine tanker omkring nazisme, helt enkelt er det. Det var
ikke sjovt, det var bare... helt igennem dumt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-11 15:12

On Tue, 24 May 2011 15:34:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Ironien ville heller ikke fungere på dansk. Han var ganske enkel bare
> torskedum at lufte sine tanker omkring nazisme, helt enkelt er det.

Du har stadig ikke fattet pointen.

> Det var
> ikke sjovt, det var bare... helt igennem dumt.

Det har du til gengæld ret i.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-11 12:07

On Tue, 24 May 2011 12:45:02 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du mener vel pressemødet: Ja han var til at brække sig over. Alt det
> efterfølgende der er sket for Trier er så ganske velfortjent.

Du forstod tydeligvis ikke hvad hen mente.

> Jeg synes
> måske endda at han er sluppet lidt billigt.

Det han sagde var jo reelt: Jeg har hele tiden troet at jeg var blå, men nu
har jeg fundet ud af at jeg er rød.

> Jeg har ellers opfattet Lars Von
> Trier som velbegavet men på det pressemøde opførte han sig som en komplet
> idiot.

Ja, han fik rodet sig ud i noget, som hans halvdårlige engelske ikke rigtig
kunne rode ham ud af igen (hvilket han selv poienterede).

Og JA, han dummede sig gevaldigt.

> Hans efterfølgende undskyldninger giver jeg ikke en skid for.

Selvfølgelig gør du ikke det, for du havde allerede dømt ham.

> Manden
> mener jo hvad han sagde på det pressemøde, det er helt åbenlyst for mig.

Men det er åbenlyst for alle andre at han IKKE mente det. Det siger en hel
del om din evne til at forstå hvad andre siger.

> Mit
> syn på Trier har lidt et alvorligt knæk.

Selvfølgelig har det det. Dine holdninger er jo altid sort/hvid og
ingenting ind imellem..

Fra : DADK (the original)

Dato : 24-05-11 12:13

S.A.Thomsen wrote:

> Ja, han fik rodet sig ud i noget, som hans halvdårlige engelske ikke rigtig
> kunne rode ham ud af igen (hvilket han selv poienterede).

Da pressemødet var slut, det var i overtiden - ift et ekstra spørgsmål.
Det er et ca 1.50 min svar der afslutter et 15-20 min langt pressemøde.
Man kan bare konstatere at iranerne er lige så gode til engelsk som
Trier er god til at konvertere dansk tvetydig ironi til engelsk.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 12:56

> [...]
> en hel del om din evne til at forstå hvad andre siger.

> Selvfølgelig har det det. Dine holdninger er jo altid sort/hvid og

Man kender nazistiske udtalelser når man ser dem.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-05-11 13:37

On Tue, 24 May 2011 13:56:02 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Man kender nazistiske udtalelser når man ser dem.

Det gør du så tydeligvis IKKE. Du ser bare overskriften "Jeg er nazist", og
så har du allerede dømt manden. Når du så efterfølgende finder ud af, at
det ikke var det han mente, forhindrer dit ego dig i at indrømme det.

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-05-11 14:31

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:k1NCp.10368$ue1.10063@newsfe28.ams2

> Man kender nazistiske udtalelser når man ser dem.

Sagde homofoben Kim Larsen.
--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-05-11 14:49

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sagde homofoben Kim Larsen.

På hvilken måde er jeg homofob ?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-05-11 15:23

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:0HOCp.16782$UY3.9219@newsfe20.ams2...
> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> På hvilken måde er jeg homofob ?

Ja du har jo flere gange svinet de homoseksuelle til og det ud over al
rimelighed.

Fra : N.B.DK

Dato : 24-05-11 14:58

wrote in message news:k1NCp.10368$ue1.10063@newsfe28.ams2
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Man kender nazistiske udtalelser når man ser dem.

Man skal nok høre den der nazi radio før man får den slags evner.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-05-11 18:20

Den 24-05-2011 13:56, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> Man kender nazistiske udtalelser når man ser dem.

Okay, så vi kan altså konkludere at både Rune Klan (jaja, som i
"Ku-Klux!") og Mick Øgendahl er rablende nazistiske, fordi de ironiserer
over nazisme?

http://www.youtube.com/watch?v=A08ZSPOC138

Jeg synes så afgjort von Triers udtalelser er tankeløse og totalt
uvedkommende på en fransk filmfestival, men han minder jo egentlig bare
om een af nærværende gruppes mest maniske skribenter, som ligeledes har
sine infantile, narcissistiske tilbøjeligheder til systematisk at
overtræde alle andres grænser, altsammen udelukkende for at få opmærksomhed.

Ligefrem at lade sig forargre højlydt over den slags platheder er
desværre det samme som at lade sig manipulere at den slags psykopater,
for så har deres provokationer NETOP virket...

Ignorer for din egen sjælefreds skyld hellere den slags åbenlyse
trolling, som da især også forekommer i den medieskabte virkelighed: Jeg
behøver vist blot at nævne fornavnene Amalie og "Sidney" for at påpege
andre totalt indholds- og talentløse narcissister, som åbenbart også har
haft sig nogle gedigene svigt i opdragelsen?

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 24-05-11 14:01

Den 24-05-2011 12:45, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:

> Du mener vel pressemødet: Ja han var til at brække sig over.

Jeg synes da, han var ganske morsom og jeg er ikke nazist.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-11 14:40

On 24/05/11 15:00, Vidal wrote:

> Jeg synes da, han var ganske morsom og jeg er ikke nazist.

Ja, det var da meget sjovt at se ham tage pis på det røde borgerskabs
diskrete charme. Og så kan man ikke engang kalde hans humor provokerende
eller opfindsom, men sådan er atmosfæren 2011, hvor de røde
racismeuddrivere skrigende og hylende kræver sindelagsfængsler.

Men vi havde iøvrigt en generalprøve på fænomenet da Messerschmidt 27/4
2007 var til fest i Tivoli, og der er vist også noget med at prins Harry
er nazist... beviset er her til Kimse:
http://www.youtube.com/watch?v=DxooWoaTiws

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 24-05-11 15:31

Den 24-05-2011 15:39, Martin Larsen skrev:

> [...]
> til fest i Tivoli, og der er vist også noget med at prins Harry er nazist...

beware the average man the average woman
beware their love, their love is average
seeks average

but there is genius in their hatred
there is enough genius in their hatred to kill you
to kill anybody
not wanting solitude
not understanding solitude
they will attempt to destroy anything
that differs from their own
not being able to create art
they will not understand art
they will consider their failure as creators
only as a failure of the world
not being able to love fully
they will believe your love incomplete
and then they will hate you
and their hatred will be perfect

Det er de farlige. Man ser dem hver dag.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-05-11 19:10

On 24/05/11 16:30, Vidal wrote:

> [...]
> and then they will hate you
> and their hatred will be perfect
>
> Det er de farlige. Man ser dem hver dag.

I went to the worst of bars hoping to get killed, but all I could do was
to get drunk again

Fra : N.B.DK

Dato : 24-05-11 11:42

wrote in message news:yHLCp.9326$2E6.88@newsfe18.ams2
> [...]
> den nazistiske æstetik som Trier synes at være meget optaget af.
> Fremlagt positivt kunne sikkert få dværgen i Teheran til at flippe

Det er ikke nyt at muslimer var glade for nazisterne.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-05-11 19:09

"N.B.DK" <N.B_DK@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
> <kl2607@gmail.com>
>
> Det er ikke nyt at muslimer var glade for nazisterne.

Så forstår jeg ikke at en ærkenazist som dig ikke synes godt om
muslimer, siden du nu mener at man kan generalisere til ca. 1 mia.
muslimer p.g.a. nogle få fjolser der har fattet nada!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-05-11 20:49

Den 25-05-2011 20:08, Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> muslimer, siden du nu mener at man kan generalisere til ca. 1 mia.
> muslimer p.g.a. nogle få fjolser der har fattet nada!

Spørgsmålet er nok, hvem der ikke har forstået noget:

http://prophetofdoom.net/Islamic_Quotes_Jews.Islam

Det skulle aldrig være folk som dig, som bare ikke VIL forstå at sådan
noget som jødehad desværre er en ganske integreret, manifest del af
Islam? Og at det derfor er sørgeligt oplagt for muslimer, som er imod
staten Israel at sympatisere inderligt med Hitler og hans
Holocaust-forsøg på at udrydde alle jøder?

http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=mein+kampf+arabic

Anders Peter Johnsen

Fra : #2066

Dato : 26-05-11 13:58

On Wed, 25 May 2011 21:49:00 +0200, Anders Peter Johnsen wrote:

> Det skulle aldrig være folk som dig, som bare ikke VIL forstå at
> sådan noget som jødehad desværre er en ganske integreret, manifest
> del af Islam?

Ligem det er i kristendommen. Husk paa at det var "luther" gode
protestanter og katolikker i Europa der tog det tunge slaeb med at
indfange, transportere, tortere og myrde joeder!

Ioevrigt er der intetsomhelst bemaerkelsesvaerdigt eller odioest i at
muslimer/arabere kunne se en forbundsfaelle i tyskerne under 2VK. Ligesom
inderne, som meldte sig til frivillig japansk krigstjeneste imod briterne
i titusindtal, haabede de paa at "min fjendes fjende" kunne skaffe dem af
med det britiske kolonivaelde.

Fra : DADK (the original)

Dato : 26-05-11 14:22

On 26-05-2011 14:58, #2066 wrote:

> [...]
> i titusindtal, haabede de paa at "min fjendes fjende" kunne skaffe dem af

Din pointe er, at araberne hellere ville have et nazistisk kolonivælde,
i Egypten, Tunesien, Palæstina osv, end et britisk? Naziregimet lovede
jo ikke ligefrem nordafrika og den arabiske halvø selvstændighed.

Fra : #2066

Dato : 26-05-11 16:58

On Thu, 26 May 2011 15:21:57 +0200, DADK (the original) wrote:

> Din pointe er, at araberne hellere ville have et nazistisk kolonivælde,
> i Egypten, Tunesien, Palæstina osv, end et britisk?

Et er hvad araberne haabede paa, et andet er hvad du og jeg kan blive
enige om at de sandsynligvis ville have faaet.

Inderne i japansk krigstjeneste ville nok ogsaa have endt med at blive
svaert skuffede, hvis aksemagterne havde vundet 2VK.

Haabede amerikanerne paa at faa udslettet World Trade Center da de
stoettede islamistiske modstandsbevaegelser mod den sovjetiske
besaettelse af Afghanistan?

"Min fjendes fjende" er ikke altid min ven.

> Naziregimet lovede
> jo ikke ligefrem nordafrika og den arabiske halvø selvstændighed.

Og det ved du hvorfra? Var du tilstede ved de moeder mellem nazistiske og
arabiske ledere, som muslimhaderene saa gerne haenger sig i?

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 10:13

On 26-05-2011 17:58, #2066 wrote:

> Et er hvad araberne haabede paa, et andet er hvad du og jeg kan blive
> enige om at de sandsynligvis ville have faaet.

De håbede på at jøderne blev udryddet i Mellemøsten, det var hvad Hitler
lovede de gejstlige under en række møder.

> Inderne i japansk krigstjeneste ville nok ogsaa have endt med at blive
> svaert skuffede, hvis aksemagterne havde vundet 2VK.

Der er ikke grund til at tro andet. Men du mener, at fordi inderne ville
blive skuffede, så ville araberne også, dvs Hitler ville ikke have
udryddet jøderne?

> Haabede amerikanerne paa at faa udslettet World Trade Center da de
> stoettede islamistiske modstandsbevaegelser mod den sovjetiske
> besaettelse af Afghanistan?

Mere falsk logik. I øvrigt er det spæjst at se hvordan "historien"
bliver større som årene går. Forleden så jeg Politikens udlandsredaktør
hævde på Deadline, at det var USA der havde opfundet og trænet Taliban.
Akja, der digtes ivrigt løs, i takt med at det fortoner sig ned gennem
årene, det er jo snart hele 15 år siden.

> "Min fjendes fjende" er ikke altid min ven.

> Og det ved du hvorfra?

At der ikke findes en eneste kilde, mig bekendt, der beretter om det.
Jeg har aldrig set nogen. Araberne gik med naziregimet for at bekæmpe
briterne, og for at undgå at jøderne oprettede en stat (der havde været
massiv jødisk indvandring og opkøb af land siden århundredeskiftet) Det
særlige er, at jøderne var næsten lige så vrede på briterne som
araberne, fordi det britiske imperium i 30'erne erklærede, én gang for
alle, at der ikke ville blive oprettet en jødisk stat. Jøderne gik også
straks i gang med en terrorkrig rettet mod briterne efter WWII var
afsluttet.

>Var du tilstede ved de moeder mellem nazistiske og
> arabiske ledere, som muslimhaderene saa gerne haenger sig i?

Skal man nu være muslimhader for at slå op i en historiebog? Rækker
selvcensuren nu til historiefortrængning? Det er jo ikke meget
anderledes end at konstatere hvilke partier der samarbejdede med
nazisterne, og hvilke aviser der skrev begejstret om Hitler. Det gør de
danske aviser ikke længere, så det er ikke så relevant, men vi ser jo
muslimske statsledere som Ahmedinejad og gejstlige (altså religiøse
ledere, ikke politikere) igen og igen vende tilbage til nazi-temaet,
helt af sig selv og uden "muslimhaderes" indvirken.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-05-11 14:36

On 26/05/11 14:58, #2066 wrote:
> On Wed, 25 May 2011 21:49:00 +0200, Anders Peter Johnsen wrote:
>

> Ioevrigt er der intetsomhelst bemaerkelsesvaerdigt eller odioest i at
> muslimer/arabere kunne se en forbundsfaelle i tyskerne under 2VK

Nej, nej - slet ikke - og heller ikke i at de hjalp til med udryddelsen
af jøderne...

En fin tradition, som de stadig holder i hævd

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-05-11 21:55

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i titusindtal, haabede de paa at "min fjendes fjende" kunne skaffe dem af

Det er der ikke historisk belæg for at hævde, der var et lille kontigent af
Indiske patrioter der meldte sig til Japansk tjeneste i Burma, men det var
hundrede frivillige snarere end tusinde.

Fra : #2066

Dato : 26-05-11 22:33

On Thu, 26 May 2011 22:54:57 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> kontigent af Indiske patrioter der meldte sig til Japansk tjeneste i
> Burma, men det var hundrede frivillige snarere end tusinde.

Omkring 43.000
(<http://en.wikipedia.org/wiki/Indian_National_Army#The_First_INA>)

Og saa var der ogsaa irerne i tysk krigstjeneste, og IRA der arbejdede for
Abwehr i Irland og USA.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-05-11 21:51

* * *damned for all eternity

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og at det derfor er sørgeligt oplagt for muslimer, som er imod staten
> Israel at sympatisere inderligt med Hitler og hans Holocaust-forsøg på at

Jamen det er det ikke, muslimer er meget forskellige, muslimer der lever
langt fra Palæstina ligeglade med jøder, men de muslimer der lever i
Palæstina er ikke ligeglade med at man konfiskere deres land og det kan man
godt forveksle med jødehad.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 10:18

On 26-05-2011 22:51, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> * * *damned for all eternity
>
> "Anders Peter Johnsen"<anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er det ikke, muslimer er meget forskellige, muslimer der lever
> langt fra Palæstina ligeglade med jøder,

Hvorfor angreb terroristerne så en synagoge i Mumbai og tog jødiske
gidsler? Mumabi er altså ret langt væk fra palæstina, FYI.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 27-05-11 13:26

* * *damned for all eternity
"DADK (the original)" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor angreb terroristerne så en synagoge i Mumbai og tog jødiske
> gidsler? Mumabi er altså ret langt væk fra palæstina, FYI.

Vi ved det ikke måske fordi at synagogen lå lige op af hotellet, vi ved det
ikke, det er aldrig blevet opklaret. Jeg mener at hvis det var fordi at de
ville ramme jøderne så havde de vel slået til på en lørdag når huset var
fyldt med jøder.

Fra : DADK (the original)

Dato : 27-05-11 15:48

On 27-05-2011 14:26, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Vi ved det ikke måske fordi at synagogen lå lige op af hotellet, vi ved det
> ikke, det er aldrig blevet opklaret.

Forklaringen ligger ellers lige til højrebenet. Det er jo normalt, ikke
en undtagelse. I utrolig mange lande, langt langt fra Palæstina, er
israelere eller synagoger blevet angrebet af muslimer. Det er særme også
sket i Danmark, i 1985.

Muslimer inddrager også jøder og Israel selv når jøder og Israel intet
har med emnet at gøre. Da JP havde udgivet Muhammedtegningerne svarede
Iran igen ved at lancere ikke en Kurt Westergaard-tegnekonkurrence, ikke
en JP-tegnekonkurrence, ikke en Jesus-tegnekonkurrence ejheller en
dansker-tegnekonkurrence, men en holocaust-tegnekonkurrence.

Jeg mener at hvis det var fordi at de
> ville ramme jøderne så havde de vel slået til på en lørdag når huset var
> fyldt med jøder.

Så at de kun slog npgle få jøder ihjel med deres bomber, og ikke rigtig
mange beviser, at de ikke havde specielt meget imod jøder? Det er en
lidt spøjs form for logik, hvem siger de valgte dagen frivilligt, dvs
ikke oprindeligt ville have gjort det en lørdag, men blev tvunget til at
gøre det en anden dag?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-11 14:02

>positivt kunne sikkert få dværgen i Teheran til at flippe helt ud i

Man er hårdt trængt for argumenter hvis man kun kan angribe
Iran-landsfaderen for at legemshøjden er lidt under middel

Måske Trier virkelig er så talentløs at Iran-film er sidste håb

Hans første film var Festen og Idioterne som var uden nazi

Festen var om nag og foragt mod en befamlende pædofar

"Idioterne" var om åndsvage der håber at stå på venteliste til at
blive del af det danske folkefællesskab men gør sig umulige

Der er ingen konsistens i Triers budskaber så lad ham flytte til
Teheran

Muslimer ved jo ikke hvad konsistens er