Teledanmark ADSL
Fra : Bo Hein

Dato : 01-01-01 15:59

Hej

Jeg har efter 5 lange måneder endelig fået en dato til ADSL forbindelse.
Nu er spørgsmålet så hvis man vil køre flere på forbindelsen kan man så
sætte RH6,1 op til det ? (er oppe og køre som samba så man kan logge på fra
win)
Man får jo et atm netkort og en installations forvirring der er forberet til
win98.

Jeg er ny i Linux så det skal værre en pædagogisk forklaring.

Godt nytår
Bo Hein

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 01-01-01 16:40

Ja. http://sunsite.dk/ldp/HOWTO/Firewall-HOWTO.html

http://www.koldfront.dk/staff/asjo/text/netexpres.html

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 01-01-01 23:52

Det er temmeligt vanskeligt som nybegynder, da ATM endnu ikke er
understøttet i linux. Så medmindre du har mod på at recompilére kernen skal
du nok vente lidt til det officielt bliver understøttet...

-mb