Mere end ét hostname
Fra : Steffan Søndermark

Dato : 31-12-00 13:39

Hej,

Jeg har et problem som jeg ikke kan finde en løsning på nogen steder. Jeg
vil gerne have sendmail til at tage imod post på mere end et
hostname/domæne. Brugerne skal være de samme, fx. post til kurt@domain2.dk
og kurt@domain.dk skal komme til samme brugerkonto.

Hvordan opretter jeg det nye domæne i Red Hat 6.0 (det gamle skal stadig
kunne bruges)?

Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 31-12-00 13:51

"Steffan Søndermark" <ssf@servage.com> writes:

> Jeg har et problem som jeg ikke kan finde en løsning på nogen steder. Jeg
> vil gerne have sendmail til at tage imod post på mere end et
> [...]

Smæk domænet i sendmails Cw liste.

Hvis du har en Fw kommando i din sendmail.cf, kan det godt være at du
har en seperat fil med dine Cw'er (eksempelvis
/etc/sendmail.cf). Ellers må du tilføje en Cw linje til sendmail.cf
filen.

--
Jens Kristian Søgaard,
jk@soegaard.net -- http://www.jksoegaard.dk/

Fra : Steffan Søndermark

Dato : 31-12-00 14:06

> Smæk domænet i sendmails Cw liste.

Tak for dit svar, men det virker stadig ikke helt jeg får flg. tilbage:

<pf@test.dom.dk>: host test.dom.dk[194.239.xxx.xx] said: 550
<pf@test.dom.dk>... Relaying denied