Lion. iTunes i fuld-skærm
Fra : Kent

Dato : 31-07-11 12:22

Jeg prøvede at vælge fuld-skærm (full-screen) dvs. trykke på pilene i
øverste højre hjørne på iTunes. Programmet blev da også vist i
fuld-skærm, men ville ikke reagere på klik på touchpadden på min 2007
MacBook.

Er det en feature (fejl) i iTunes i Lion, som ikke virker korrekt?
Eller er det bare min MacBook, som er for gammel?

Nu er det jo ikke længere spaces, men jeg ved ikke hvad det hedder, men
altså skiftede jeg space og klikkede på harddisken på desktop for at
sikre mig, at padden ikke lige pludselig var gået i stykker. Hvilket
den da heller ikke var.

Kent