ret godt klaret ...
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-07-11 12:37

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 30-07-11 00:43

> <http://www.loopinsight.com/2011/07/28/apple-is-the-top-smartphone-manuf
> acturer-in-the-us/>
>

> <http://www.electronista.com/articles/07/04/30/ballmer.on.iphone/>

Ja, men det kan jo ende med at Ballmer får ret - uden at det dog bliver
MS der løber af med folkevognsversionen af
smartphone-do-it-all-for-everybody, men derimod de producenter der laver
hardware med Android OS + Google.

At Apple ikke kan have interesse i en lille markedsandel (men i det
lukrative high-end mobilmarked) kan jeg dog ikke følge Ballmer i. Men
der får man så forskellen i de to selskabers reason to be fint
fremstillet.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 30-07-11 03:12

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> lukrative high-end mobilmarked) kan jeg dog ikke følge Ballmer i. Men
> der får man så forskellen i de to selskabers reason to be fint

MS Windows Phone 7 er kommet sent på markedet og Android er løbet ind i
patentproblmer med Apple, som betyder at systemet muligvis skal skrives
radikalt om for at være lovligt i USA.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 30-07-11 09:49

Jesper Ørsted <shefan@hotmail.com> wrote:

> MS Windows Phone 7 er kommet sent på markedet og Android er løbet ind i
> patentproblmer med Apple, som betyder at systemet muligvis skal skrives
> radikalt om for at være lovligt i USA.

Link til sidstnævnte?

H.

Fra : Thomas von Hassel