HP PSC 500
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-08-01 16:15

Hej,

Jeg har købt en HP PSC 500 multifunktionsmaskine (print/scan/kopier). Jeg installerede den, og ville udskrive en testside. Det
medførte papirstop. Jeg fjernede papiret, slukkede og tændte. Nu skriver den "Kontroller og efterse farvepatron" i displayet hele
tiden. Jeg er sikker på at farvepatronen sidder som den skal, hvad gør jeg???

Det skulle ikke være noget problem at sætte den på netværk, hvis jeg køber en printserver. Hvilken?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-08-01 09:30

Hej,

Kører du Win ME??

Jeg købte også en HP PSC 500 i går formiddags og det er noget værre lort
under ME selvom den skulle være kompetabel med ME.

Prøv at tage patronerne ud og sætte dem i igen. Det virkede her.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-08-01 09:36

> Kører du Win ME??

Nej, jeg købte godt nok ved samme lejlighed en PC med WinME, men den computer printeren er på kører Win95.

> Prøv at tage patronerne ud og sætte dem i igen. Det virkede her.

Jeg prøvede det med farvepatronen, uden der var nogen ændring i fejlmeddelsen...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-08-01 09:45

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg prøvede det med farvepatronen, uden der var nogen ændring i
fejlmeddelsen...

I manualen står der at du skal slukke for PSC 500 efter du har fjernet
papiret.
Ha du prøvet dette??

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-08-01 10:28

> I manualen står der at du skal slukke for PSC 500 efter du har fjernet
> papiret.
> Ha du prøvet dette??

Ja.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-08-01 10:33

> Ja.

Prøv at kontakte HP Support på mandag på telefon 39 29 40 99. De er rigtig
flinke til at hjælpe. Men prøv først at snuse rundt på deres support side
http//:www.hp.com/

--
Venlig hilsen
Finn Jensen