Hvilken CompactFlash Card Reader USB Skal ~
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 11-08-01 15:34

Hvilken CompactFlash Card Reader USB Skal Jeg Vælge Max 500 Kr ?

Mvh
Henrik

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-08-01 12:30

>Hvilken CompactFlash Card Reader USB Skal Jeg Vælge Max 500 Kr ?
>
>Mvh
>Henrik

hvis du vil give 595 kr, så kan du få en fancy looking silver design
version med multi funktion - dvs. den kan både læse/skrive på compact
flash, smartmedia, Multimediekort (MMC), Secure digital card og IBM
micro drive.
Det er en Emagic combo kort læser, se den her:
http://www.pris-baskeren.dk/product.asp?product=250&page=1

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Brian

Dato : 13-08-01 16:59

"Dr. Ralph" <dr.ralph@spam.mail.com> skrev i en meddelelse

> hvis du vil give 595 kr, så kan du få en fancy looking silver design

Køb den i søsterbutikken, der koster den kun 544,-

Brian

Fra : Dr. Ralph

Dato : 13-08-01 20:16

>Køb den i søsterbutikken, der koster den kun 544,-
>
>Brian

TAK - står faktisk lige og skal købe den i morgen.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 13-08-01 20:25

Upsssssssssss................opdagede lige, at søsterbutikken med den
lavere pris KUN sælger via nettet - og derfor kræver postopkrævning og
porto forsendelse -dette gør det til et dyrere køb end, hvis man selv
har mulighed for at hente det i butikken !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.