Udvælge kolonner til visning i Finder
Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-07-11 05:56

Jeg har i sin tid valgt at få vist "Oprettelsesdato" i stedet for "Sidst
ændret". Nu er det behov ændret så jeg gerne vil tilbage igen, men
hvordan var det nu lige`

Jeg har kigget alle menupunkter igennem, højreklikket på
kolonneoverskrifterne og meget mere og jeg har søgt i Hjælp, men jeg kan
ikke finde nogen steder hvad jeg gør og hvor.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 28-07-11 06:30

Den 28/07/11 06.55, Kurt Hansen skrev:
> [...]
> kolonneoverskrifterne og meget mere og jeg har søgt i Hjælp, men jeg kan
> ikke finde nogen steder hvad jeg gør og hvor.

Oversigt > Sorter efter > Oprettelsesdato !

Hvis jeg har forstået hvad du mener ?

Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-07-11 07:35

Den 28/07/11 07.30, Henry Lerche Madsen skrev:

> Oversigt > Sorter efter > Oprettelsesdato !
>
> Hvis jeg har forstået hvad du mener ?

Du gav mig i hvert fald stikordet, men "Oprettelsesdato" var grå og
kunne derfor ikke vælges. Jeg fandt så ud af, at jeg skulle ind at sætte
et flueben under "Vis oversigtsvalg".

I Windows kunne jeg bare ... nå nej, glem det
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-07-11 10:39

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> [...]
> kolonneoverskrifterne og meget mere og jeg har søgt i Hjælp, men jeg kan
> ikke finde nogen steder hvad jeg gør og hvor.

cmd+J for

/thomas