Safari bruger RAM
Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-07-11 16:25

Det ser ud til at Safari bruger afsindige mængder RAM. Hos mig er der
brugt 1,21GB Ægte hukommelse og 834,3MB virtuel. Jeg har tolv sider
åbne.

<http://www.tuaw.com/2011/07/27/os-x-lion-bug-safari-guzzling-massive-am
ounts-of-ram/>

--
Flemming

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-07-11 11:20

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Det ser ud til at Safari bruger afsindige mængder RAM. Hos mig er der
> brugt 1,21GB Ægte hukommelse og 834,3MB virtuel. Jeg har tolv sider
> [...]

Nu 1,49GB + 1,23GB bug or feature. Det ser ud til at det er brug af
flere skriveborde som gør udslaget. Og man mærker der skal læses fra
disk uafladeligt når jeg skifter imellem dem.

Jeg kan ikke undvære en SSD hvis det er fremtiden.
--
Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-07-11 11:30

> [...]

> disk uafladeligt når jeg skifter imellem dem.
>
> Jeg kan ikke undvære en SSD hvis det er fremtiden.

det lyder nu som en bug, men en bug som jeg har oplever på 10.6.x også,
men som ser ud til at være væk for mig på 10.7, ihvertfald på den her
maskine.

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-07-11 10:11

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-07-11 12:30

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> Nu 1,49GB + 1,23GB bug or feature. Det ser ud til at det er brug af
> flere skriveborde som gør udslaget. Og man mærker der skal læses fra
> disk uafladeligt når jeg skifter imellem dem.

Du skal da bare have en ordentlig maskine med "nok" RAM :)

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-07-11 13:10

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110728 <nospam0002+20110728@gmail.com> wrote:

> Du skal da bare have en ordentlig maskine med "nok" RAM :)

6GB og riigeligt smør.

--
Flemming