Mac med Lion og SFAnytime
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 22:42

Jeg har her de sidste dage prøvet at se trailere og leje film på
SFAnytime.

Det fungerer upåklageligt med en PC med Windows 7 installeret, men når
jeg tilslutter min macbook med MS Silverlight software kan jeg ikke
lukke vinduet hvor filmen/traileren vises i, det er som om af Maccen
hænger.

Er der nogen i dette forum der har samme problem og/eller er der andet
software end MS Silverlight der er bedre at bruge ved streaming af
film fra f. eks. SFAnytime.

Allan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-11 22:48

Allan Jensen <> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen i dette forum der har samme problem og/eller er der andet
> software end MS Silverlight der er bedre at bruge ved streaming af

Nej, du hænger på Silverlight da det er de bruger til b.la. at trække
DRM ned over det video du streamer.

Har du installeret sidste nye version af Silverlight ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 22:58

On Tue, 26 Jul 2011 23:48:23 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>Nej, du hænger på Silverlight da det er de bruger til b.la. at trække
>DRM ned over det video du streamer.
>
>Har du installeret sidste nye version af Silverlight ?
>
>/thomas

Ja, det skulle være sidste nye version (går jeg ud fra) da SFAnytime
selv popper op med linket til Silverlight.

Kan der evt. være andre indstillinger jeg skal gøre noget ved.

Allan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-11 23:01

Allan Jensen <> wrote:

> Ja, det skulle være sidste nye version (går jeg ud fra) da SFAnytime
> selv popper op med linket til Silverlight.
>
> Kan der evt. være andre indstillinger jeg skal gøre noget ved.

Hvilken browser ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 23:04

On Wed, 27 Jul 2011 00:01:29 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>Hvilken browser ?
>
>/thomas

Safari

Allan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-11 23:10

Allan Jensen <> wrote:

> Safari

prøv med Firefox ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-11 23:12

On Wed, 27 Jul 2011 00:09:43 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>prøv med Firefox ...
>
>/thomas

Tak for forslaget, jeg tester i morgen.

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-11 11:27

Hassel) wrote:

>prøv med Firefox ...
>
>/thomas

Har installeret Firefox og det fungerer med en undtagelse, jeg kan
ikke logge på min konto.

Det er vel noget med at Firefox skal indstilles til at SFAnytime har
sikker adgang eller ligende.

Allan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-07-11 12:11

Allan Jensen <> wrote:

> Har installeret Firefox og det fungerer med en undtagelse, jeg kan ikke
> logge på min konto.
>
> Det er vel noget med at Firefox skal indstilles til at SFAnytime har
> sikker adgang eller ligende.

eh, nej, det giver ingen mening ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-11 12:58

On Wed, 27 Jul 2011 13:11:01 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>eh, nej, det giver ingen mening ...
>
>/thomas
Har spurgt hos SFAnytime og de siger at det skulle virke med Firefox 4
og 5, men desværre ikke hos mig. De anbefaler så Google Chrome.

Så ud af 3 mulige:

Safari hænger når vinduet filmen vises i skal lukkes.
Firefox 5, her kan jeg ikke logge på min konto.
Google Chrome virker.

Allan