Jeg elsker læselisten
Fra : Steen

Dato : 24-07-11 16:28

Det nye tiltag med en læseliste i Safari bliver et hit hos mig.
Jeg har ofte mange faneblade åbne, og har tidligere gemt sider
bogmærkemenuen - men jeg er allerede flittig bruger at læselisten.
De mest simple ting er ofte de mest geniale.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-07-11 16:36

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> bogmærkemenuen - men jeg er allerede flittig bruger at læselisten.
> De mest simple ting er ofte de mest geniale.

Hvis du vil have endnu mere funktionalitet kan jeg anbefale

<http://www.instapaper.com/>

/thomas

Fra : Steen

Dato : 24-07-11 22:30

> Hvis du vil have endnu mere funktionalitet kan jeg anbefale
>
> <http://www.instapaper.com/>
>
> /thomas

Takker. Har set navnet flere gange, men ikke fået det tjekket ud endnu.
Det skal prøves
--
Steen

Fra : N/A

Dato : 25-07-11 00:54

Fra : Steen

Dato : 25-07-11 00:54

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Gad vide om 'Safari's Reading List' kan matche Instapaper?

Ikke helt, men den er nem at tilgå.
--
Steen