1Password ændret - vil have kode i hver se~
Fra : Kurt Brixen

Dato : 22-07-11 18:23

1Password opfører sig anderledes i Lion. Udseendet på Safari plugin er
ændret, så det ligner iPad.
Men problemet er, at jeg skal taste hovedpassword ind hver gang jeg
genstarter Mac'en. I Snowleopard kunne 1Password tage koden fra
Hovednøglering. Det kan jeg ikke finde ud af at få den til nu.

Er der nogle, der ved om det er muligt nu?

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 18:27

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> [...]
> Hovednøglering. Det kan jeg ikke finde ud af at få den til nu.
>
> Er der nogle, der ved om det er muligt nu?

<http://dl.dropbox.com/u/693028/1pass.png>

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 22-07-11 19:07

On 2011-07-22 17:26:57 +0000, Thomas von Hassel said:

> <http://dl.dropbox.com/u/693028/1pass.png>
>
> /thomas

Tak. Det hak havde jeg sat, og selve 1Password programmet kan også
åbnes ved at trykke unlock.

Men det er Safari Extension'en, der vil have password hver gang jeg har
quit'et Safari. Det er nyt i Lion.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-07-11 19:11

> [...]

> åbnes ved at trykke unlock.
>
> Men det er Safari Extension'en, der vil have password hver gang jeg har

ah ... så vidt jeg kan se er den sidste nye version til 10.7 stadig i
beta ... jeg vil da prøve at skrive til deres support ... de plejer at
være flinke til at høre efter deres kunders ønsker

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-07-11 09:30

On 2011-07-22 18:10:31 +0000, Thomas von Hassel said:

> ah ... så vidt jeg kan se er den sidste nye version til 10.7 stadig i
> beta ... jeg vil da prøve at skrive til deres support ... de plejer at
> være flinke til at høre efter deres kunders ønsker

Jeg skriver til dem. Og det ER beta'en der er installeret i Safari. Jeg
fik ikke mulighed for at vælge.
1Password ß 3.6.5.BETA-25

--
Venlig hilsen